Katselin tuossa majoitus mahdollisuutta reiluksi viikoksi Tohmajärveltä, hotelli Joki näyttäs olevan joku uusi paikka? Onko millainen? Ellillän maatilamatkailu on kuulemma laittanut firman kiinni niin siellä ei voi yöpyä? (Viime kesänä ei ainakaan enää ollut auki) Minimotelli, entäs se? Saisi olla läheltä rajaa joku paikka. Sanokaa kaikkien paikkojen plussat ja miinukset?
Majoitusta?
2
340
Vastaukset
- Ukko Tohmiksesta
Hotelli Joki on uusi ja sijaitsee aivan Jänisjoen läheisyydessä. Paikka on rauhallinen sekä edullinen. Minimotellia en suosittele vaikka onkin halpa. Se on vanhassa virastotalossa Tohmajärven keskustassa. Jos etsii viihtyisään, rauhallista ja hyvää hinta-laatu suhdetta on Hotelli Joki hyvä ratkaisu. Joesta voi kalastaa ja sieltä saa kalaa. 2km päässä on järven rannalla grillikatos jossa voi viettää perheen kanssa grilli-iltaa jos sellainen kiinnostaa. Uimarannalle on jokunen kilometri. Hyvin kirkas vetinen järvi. Niiralan raja-asemalle n. 4km.
- tarkkailija nesteeltä
tohmiksen keskusta voi muutenkin olla vaarallinen pienille lapsille, kylän pojat vetää sen verran kovaa rallia niin voi helposti jäädä alle
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038182- 1105733
- 2875158
- 535146
- 773803
- 583021
- 662737
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222538Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452471