Kondomin käytön jälkeen silmiä kirvelee, ja kirvely jatkuu päivän. Ilmeisesti on kyse allergiasta.
Kyse ei kuitenkaan ole kumiallergiasta, sillä polyuretaanikondomeilla kirvelyreaktio oli vielä pahempi.
Ilmeisesti kyse on siitä, että olen allerginen kondomiessa käytetylle liukasteelle.
Onko olemassa kondomimerkkejä, joissa olisi likuasteena käytetty jotain vähä-allergeenista ainetta.
Olen kokeillut eri kondomimerkkejä, Sultan, Durx, Magic, ja Lidlin kondomeilla, ja kaikkilla näyttää sama reaktio tulevan.
Kondomiallergia, mutta ei kumiallergia
3
167
Vastaukset
- Mulla kans
Tuleeko silmiä tai silmäkulmia pyyhkäistyä huomaamatta tms?
Itsellä ainakin liukkarit aiheuttaa saman päivän pari jos erehtyy hieraisemaan silmiänsä, vaikka kädet olisi pesty jo useaan kertaan. Tosin kirvely ja silmien vuotaminen ei kestä kuin hetken aikaa.
Pelkkä kortsun käyttö ei aiheuta mitään.- Ikävä onglma
Olen miettinyt tuota silmien pyyhkäisyä itsekin. Aina huomaamatta sitä kuitekin koskettelee kasvojaan, ja korjaa silmälasien asentoa. Tavallinen liukkari ei kuitenkaan aiheuta samaa reaktiosta. Ainoataan kondomin käyttö.
- kaalimato.com
Hei,
Voi olla, että olet tosiaan allerginen kondomeissa käytettävälle liukasteelle (yleensä silikonipohjaista liukastetta). Meillä ei valitettavasti ole myynnissä liukastamattomia kuivakondomeja, mutta sellaisia on kyllä markkinoilla. Kannattaa kiinnittää myös huomiota siihen, ettei koske silmiin käsillä jotka ovat myös koskeneet kondomia.
Terveisin
Kaalimato.com
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t745028- 332801
- 402554
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin261963Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐401872Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?291739- 951732
- 1661593
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241358Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät941210