Hei!
Onko kenelläkään tietoa, meneekö kesällä Tallinnaan Helsingistä sellaisia laivoja, että laivassa voisi olla yön yli? Lähtö siis illalla ja saapuminen Tallinnaan aamulla. Vai ovatko kaikkien laivayhtiöiden laivamatkat lyhyitä parin-kolmen tunnin matkoja?
Kiitos, jos joku tietää tarkemmin näistä!
Meneekö Tallinnaan yön yli -laivoja?
10
1744
Vastaukset
- gtrt
No ainakin Viikkarin XPRS on tuollainen laiva. Olen itse monesti käyttänyt sitä kun on ollut tarve aloittaa päivä Tallinnassa hyvin varhain.
Lähtö Helsingistä on klo 21.30. Laiva saapuu Tallinnaan puolenyön aikaan. Yö sujuu mukavasti hytissä ja aamulla on poistuttava hytistä ja laivasta klo 7.00 mennessä. - ketjun aloittaja
Kiitos nopeasta vastauksestasi, niin näkyy onnistuvan yöpyminen tuossa Vikingin laivassa!
T. Ketjun aloittaja - Europa.
Silja Europakin mahtuu tohon määrittelyyn.
- ketjun jatkaja
Voiko laivan hytissä käyttää omaa yö-asua?
- Kommentti.
No ei toi elotus nyt noin kehno ollut.
- rtytrty
Ole vaikka alasti. Kukaan ei näe.
- Suomi suomalaisille
Menee mutta virolaiset ampuvat naisiaan ja lapsiaan kuten ehkä kuulitkin
- sinne sekaan vaan
Eckeröllä auton kanssa https://www.eckeroline.fi/webapp/wcs/stores/servlet/Content_10151_10001_-77?page=index.php?option=com_content&view=article&id=180&lang=fi-FI&smi=131&menuid=143&storeId=10151
Laivaliikennettä kuin Mannerheimintie ruuhka-aikaan
http://www.viroweb.fi/linkit/aikataulut.asp senkun valitsee
- Laivanyö
No siis meillä on tiedossa risteily Tallinnaan ja mä haluaisin viettää laivalla yön ja sit aamul katella Tallinnaa jotai 4 tuntii niin kui oli tuol Tukholmassa ja palata takaisin laivalle viettäämään yö niin en tiä olisko se 22h vai päivä siel? yhtiö on Silja Line :) viimeksi oli Viking Line
- Laivanyö
Ja unohin se olis 17.00 aika lähtö Hesast. laivast lähtö 9.00 aamul 4 tuntii olla siel ja 16.30 lähtö Tallinnasta ja jossai aamul olla siel Hesas
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku594462Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351959Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1591435- 1601387
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti471371Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.2501183- 2011092
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm1461047- 60948
- 80947