Meneekö Tallinnaan yön yli -laivoja?

yö laivassako?

Hei!

Onko kenelläkään tietoa, meneekö kesällä Tallinnaan Helsingistä sellaisia laivoja, että laivassa voisi olla yön yli? Lähtö siis illalla ja saapuminen Tallinnaan aamulla. Vai ovatko kaikkien laivayhtiöiden laivamatkat lyhyitä parin-kolmen tunnin matkoja?

Kiitos, jos joku tietää tarkemmin näistä!

10

1641

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gtrt

No ainakin Viikkarin XPRS on tuollainen laiva. Olen itse monesti käyttänyt sitä kun on ollut tarve aloittaa päivä Tallinnassa hyvin varhain.

Lähtö Helsingistä on klo 21.30. Laiva saapuu Tallinnaan puolenyön aikaan. Yö sujuu mukavasti hytissä ja aamulla on poistuttava hytistä ja laivasta klo 7.00 mennessä.

• ketjun aloittaja

Kiitos nopeasta vastauksestasi, niin näkyy onnistuvan yöpyminen tuossa Vikingin laivassa!

T. Ketjun aloittaja

• Europa.

Silja Europakin mahtuu tohon määrittelyyn.

• ketjun jatkaja

Voiko laivan hytissä käyttää omaa yö-asua?

• Kommentti.

No ei toi elotus nyt noin kehno ollut.

• rtytrty

Ole vaikka alasti. Kukaan ei näe.

• Suomi suomalaisille

Menee mutta virolaiset ampuvat naisiaan ja lapsiaan kuten ehkä kuulitkin

• Laivanyö

No siis meillä on tiedossa risteily Tallinnaan ja mä haluaisin viettää laivalla yön ja sit aamul katella Tallinnaa jotai 4 tuntii niin kui oli tuol Tukholmassa ja palata takaisin laivalle viettäämään yö niin en tiä olisko se 22h vai päivä siel? yhtiö on Silja Line :) viimeksi oli Viking Line

• Laivanyö

Ja unohin se olis 17.00 aika lähtö Hesast. laivast lähtö 9.00 aamul 4 tuntii olla siel ja 16.30 lähtö Tallinnasta ja jossai aamul olla siel Hesas

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. R.I.P Marko lämsä

Luin just netistä suru uutisen että tangokuningas Marko Lämsä On menehtynyt viikonloppuna Tampereella. Niin nuorikin vi
      Tampere
      62
      4392
    2. Vappu terveiset kaivatullesi

otetaan vappu terveisiä vastaan tähän ketjuun kaivatullesi !!! 🍾🥂🎉🌻🔥🧡🧡
      Ikävä
      155
      1833
    3. Tangokuningas Marko Lämsä, 47, on kuollut

Taas yksi melko nuori artisti lopetti lauleskelut lopullisesti. https://www.is.fi/viihde/art-2000011200979.html
      Maailman menoa
      14
      1553
    4. Puskaradio huutaa

Nuori tyttö oli laittanut päivityksen että pitämällä joku itsensäpaljastaja. Kuka tämä on? Varoittakaa lapsia !
      Suomussalmi
      40
      1331
    5. Miksi aina vain seksiä?

Kertokaas nyt mulle, että onko tämä joku normojen ihan oma juttu, että seksiä pitää pohtia joka välissä, siitä pitää jau
      Sinkut
      168
      1093
    6. Kerro kiva muisto

Kaivatustasi
      Ikävä
      58
      939
    7. Vieläkin jaksaa

naurattaa. 😆 🐽🐷🤣 M - N
      Ikävä
      79
      925
    8. Martinalta vakava ulostulo

Seiska: Martinalta vakava ulostulo. Olipa raflaava otsikko mustalla pohjalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      170
      855
    9. Hei rakas A,

olinko silloin julma sinua kohtaan? Jos, niin anna anteeksi, yritin vain toimia oikein. Olen pahoillani, edelleenkin, en
      Ikävä
      54
      821
    10. Kyllä sitä on tyhmä

Ettei aikoinaan sua ottanut. Huomenta❤️
      Ikävä
      39
      791
    Aihe