Kumman yksi aiheista ja yks`toikkoista tämä meidän mummojen keskustelu ja toistemme kehuskelu ja haukkuminen.
Kaipaan "särmää".
Jos nikkisi poistettiin jonkun "valvojan" toimesta
teen valituksen
Tuu Haju takaisin
25
1396
Vastaukset
- Kyllä
pian tuoksusi tunnistan vaikket kertoisikaan
- pioni
verrattuna nyt myös kehutaan,se tasapainottaa ja antaa intoa kirjoitella lisää.
Kyseisestä asiasta en enää viitsi kirjoitella,minä ja kaikki täällä, olemme viestejämme lähettäneet,saamatta vastausta, se siitä.
Kovin teoreettistä keskustelua tuskin kovin moni kaipaa,luulen, että elämän kokemukset,menetykset, niistä selviämiset, ilot, onnenhetket ja "lapsellisuus" olisi niitä mukavia luettavia.
Toki kritiikki on paikallaan mutta "henki" olisi oltava kannustava, ihmiset ,ihmisiä toisilleen.
Soilike, meitä on moneksi, minä en varmaan sovi sinun ystäväpiiriisi, mutta voimme varmaan kirjoitella ja pysyä asialinjoilla, antamalla kaikkien kukien kukkia,eikö vain,,pioni- Anu
Ei sitten millään voisi uskoa,
mutta hp on ollut kaiken
aikaa täällä, mitäs sitä
kehottelemaan.
Soilike mitä sinä meinaat,
olisi jo aika ryhdistäytyä.
Sanohan miten kauan olet
itse ollut palstalla,
Ei ei älä käsitä väärin,
minulle se ei kuulu tippaakaan,
ja valehteliaksi älä
mainitse, mutta muuten vain
kyselen.
Et ole niin paljon ainakaan
nykyään vastaillut,
joskus kommennttisi
johonkin laittanut
huhuillaksesi hp:tä - Panettelija
Anu kirjoitti:
Ei sitten millään voisi uskoa,
mutta hp on ollut kaiken
aikaa täällä, mitäs sitä
kehottelemaan.
Soilike mitä sinä meinaat,
olisi jo aika ryhdistäytyä.
Sanohan miten kauan olet
itse ollut palstalla,
Ei ei älä käsitä väärin,
minulle se ei kuulu tippaakaan,
ja valehteliaksi älä
mainitse, mutta muuten vain
kyselen.
Et ole niin paljon ainakaan
nykyään vastaillut,
joskus kommennttisi
johonkin laittanut
huhuillaksesi hp:täJos palstalla kirjoittaa oikeasta elämästä tai virtuuaalista, kukatietää, mutta Anut omn aina tietävinään nikit ja pärjäämoiset vaikkei oman kotikylänsä nimeä osaakaan kirjoittaa..
Laskee nikkien viestimäärät, huutaa kun tulee johonkin peräkkäin kaksi tai ketjusta on löytävinään outoa hajua hajusta.
Oliko soilikkeen kirjoitukseenkin tarttunut hajua
vai etko ole osannut vakuuttavasti haukkua poissaolevaa kun Anu hampaisiinsa ottaa?
Hänen höpinänsä vain pahenee ajan myötä...
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=2000000000000016&conference=563&posting=22000000001063683
Näin nätisti kirjutti syksyllä. - Anu
Panettelija kirjoitti:
Jos palstalla kirjoittaa oikeasta elämästä tai virtuuaalista, kukatietää, mutta Anut omn aina tietävinään nikit ja pärjäämoiset vaikkei oman kotikylänsä nimeä osaakaan kirjoittaa..
Laskee nikkien viestimäärät, huutaa kun tulee johonkin peräkkäin kaksi tai ketjusta on löytävinään outoa hajua hajusta.
vai etko ole osannut vakuuttavasti haukkua poissaolevaa kun Anu hampaisiinsa ottaa?
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=2000000000000016&conference=563&posting=22000000001063683
Näin nätisti kirjutti syksyllä.Miksi hp sanoo minua valehtelijaksi,
kirjoitin vain mitä itse silloin tunsin.
Se on totuus, sinä se valehtelit, kun annoit
minun uskoa mitä kirjoitit.
Olisit itse kertonut, että mielikuvitus
tuotteitasi kirjoitat, niin ei olisi
tullut sitäkään kärhämää.
Ja kirjoitin niin kuin lapissa ennenvanhaan
tehtiin, nytkin vielä valehtelet,
ja tiedät varmasti että en siedä valhetta,
kirjoitin silloin myös sen miksi en siedä.
Mutta sinä otitkin siitä aseen minua vastaan,
haukut juuri siksi minua valehtelijaksi.
Et mitään pysty sanomaan mitä olisin sinulle
valehdellut.
Mieleni voin sinusta vieläkin muuttaa,
jos alkaat kirjoitteleen ihan toisia
solvaamatta, ja ole kerrankin mies
pysy nikkisi takana niinkuin mies
pysyy sanansa takana.
Kiitos kun tulet julkisesti esiin,
etkä luuraile kuin pelokas kettu. - Klara
Panettelija kirjoitti:
Jos palstalla kirjoittaa oikeasta elämästä tai virtuuaalista, kukatietää, mutta Anut omn aina tietävinään nikit ja pärjäämoiset vaikkei oman kotikylänsä nimeä osaakaan kirjoittaa..
Näin nätisti kirjutti syksyllä....tämän hajun minä tunnen, vaikka en haluaisi.
Nimimerkki oli osuvasti valittu, heh-heh. - Etkös
Panettelija kirjoitti:
Näin nätisti kirjutti syksyllä.Etkös muka käsialaansa tunne? Typerys olet. Kyllä hän täällä luuraa.
- Rituli
Anu kirjoitti:
Miksi hp sanoo minua valehtelijaksi,
kirjoitin vain mitä itse silloin tunsin.
Se on totuus, sinä se valehtelit, kun annoit
minun uskoa mitä kirjoitit.
Olisit itse kertonut, että mielikuvitus
tuotteitasi kirjoitat, niin ei olisi
tullut sitäkään kärhämää.
Ja kirjoitin niin kuin lapissa ennenvanhaan
tehtiin, nytkin vielä valehtelet,
ja tiedät varmasti että en siedä valhetta,
kirjoitin silloin myös sen miksi en siedä.
Mutta sinä otitkin siitä aseen minua vastaan,
haukut juuri siksi minua valehtelijaksi.
Et mitään pysty sanomaan mitä olisin sinulle
valehdellut.
Mieleni voin sinusta vieläkin muuttaa,
jos alkaat kirjoitteleen ihan toisia
solvaamatta, ja ole kerrankin mies
pysy nikkisi takana niinkuin mies
pysyy sanansa takana.
Kiitos kun tulet julkisesti esiin,
etkä luuraile kuin pelokas kettu.taas jäänyt mukavasta vuoropuhelusta paitsi.
Voi Anu, mehän olemme kaikki valehtelijoita.
Täällä kuljettaa vain 2 sitä totuuden soihtua.
Tietysti he ovat Hp ne kumppanit ja ilmeisesti Soilike.
Jospas Hp kumppanit ja Soilike aloittaa keskustelun ja keskustelevat keskenään. Siinä kyllä tulee puheenvuoroja solkenaan, jos vanhat merkit paikkansa pitävät.
Ennenkaikkea silloin he saavat mieleisensä puheenvuorot ja tietysti rehelliset.
Jospas me muut sitten voisimme keskustella tahollamme rattoisasti, mitä mieleen juolahtaa. - Haju tuli
Panettelija kirjoitti:
Näin nätisti kirjutti syksyllä.Hep, hep!
- Oraakkeli
Muistatteko sadun sen,
miss´ lohikäärmeen poikasen
pää kun irti leikattiin,
se aina kasvoi uudelleen
- viisinkertaiseksi.
Nyt vanhempia naisia
se käärme räähkä himoaa,
se kiemurtaa ja ilkamoi.
Se huutaa: tänne, tänne vaan,
täällä hunajalta haiskahtaa!- soilike
Tähän keskusteluun tarvitaan "ytyä".
Erillaisia mielipiteitä, väittelyä, mutta ei sensuuria.
Ei kaikki mummot oo hyssyköitä.
Voitte kyllä jättää asia-nikit rauhaan, puhukaa omissa ketjuissanne, toinen toistanne kehaisten.
Aion tästälähtien osallistua vain asia-keskusteluihin. - Liena
soilike kirjoitti:
Voitte kyllä jättää asia-nikit rauhaan, puhukaa omissa ketjuissanne, toinen toistanne kehaisten.
Aion tästälähtien osallistua vain asia-keskusteluihin.pistäytyä tähän ketjuun ja nätisti pyytää jospa aloittaisit sen asia-keskustelun.
Olisi hirveän kivaa lueskella ja ottaa vaikka oppia hyvistä ja asia-pitoisista keskusteluista.
Sinä aikana kun olen näillä palstoilla opiskellut ei kukaan ole voinut kirjoittaa ja vaihtaa mielipiteitään sovinnollisissa merkeissä.
Jospa sinä saisit sellaisen aikaiseksi.
Yritys hyvä kymmenen, toivotan onnea. - Ellu
soilike kirjoitti:
Aion tästälähtien osallistua vain asia-keskusteluihin.vielä muutaman linkin, asiallisuutesi vakuudeksi?
Miten vaan, minä en ainakaan ystäväsi linkkejä edes viitsinyt katsella, sillä niitä oli niin paljon, kuten myöskin "asiallisia" keskusteluja.
Nyt kun avaat jonkun asiakeskustelun, niin aivan varmasti pystymme osallistumaan.
Ehdota aihe! - pioni
Ellu kirjoitti:
vielä muutaman linkin, asiallisuutesi vakuudeksi?
Miten vaan, minä en ainakaan ystäväsi linkkejä edes viitsinyt katsella, sillä niitä oli niin paljon, kuten myöskin "asiallisia" keskusteluja.
Nyt kun avaat jonkun asiakeskustelun, niin aivan varmasti pystymme osallistumaan.
Ehdota aihe!vielä täällä.
Asiakeskusteluja kyllä, vuorovaikutusta,mielipiteitä ,ei iskuja vyön alle,jos ei miellytä,ei mollauksia,haukkumista,siihen keskusteluun minäkin yhdyn ja nautin.
Liian teoreettiset ja linkeistä jatkuvasti luettavat viestit rassaavat ,mutta normaali viestitys ja siitä seuraava mielipiteiden vaihto,on aivan ok. lykkyä pyttyyn,pioni - Sivullinen
pioni kirjoitti:
vielä täällä.
Asiakeskusteluja kyllä, vuorovaikutusta,mielipiteitä ,ei iskuja vyön alle,jos ei miellytä,ei mollauksia,haukkumista,siihen keskusteluun minäkin yhdyn ja nautin.
Liian teoreettiset ja linkeistä jatkuvasti luettavat viestit rassaavat ,mutta normaali viestitys ja siitä seuraava mielipiteiden vaihto,on aivan ok. lykkyä pyttyyn,pioniKaipaatteko te todella sitä inhaa ja ilkeää äijää takaisin ? Tosin hän kyllä toi palstalle särmää ja säpinää ja kikkaili filosofoinneillaan ( tyhmä loistaa vielä tyhmemmän kustannuksella), mutta kovin kaunainen ja kärttyinen tyyppi hän kyllä oli.
Joka kerran kun pistäyidyin palstalla ja luin pari hänen kommenttiaan, tuntui kuin olisin kulkenut lietesäiliön ohi. Perusilkeä naistenvihaaja hän oli.
Tosin sivullisena minua kiinnostaa tietää lähtikö hän aivan vapaaehtoisesti vai savustitteko hänet ulos, kertokaa... - pioni
soilike kirjoitti:
Aion tästälähtien osallistua vain asia-keskusteluihin.vielä rohkenen kantaa ottaa,ilmoitatko milloin on avattu asia keskustelu,tälläinen tyhmä pioni ei aina huomaa ja sitten tulee sotkemaan hienon ketjunne.
Lupaan pysyä poissa jos tiedon jätät,muuten en lupaa, jos sen nyt huomaisi muutenkin, onkohan sinne ketjuun kamalasti tyrkyllä,mene ja tiedä,
selviää aikanaan ,pioni - Ellu
Sivullinen kirjoitti:
Kaipaatteko te todella sitä inhaa ja ilkeää äijää takaisin ? Tosin hän kyllä toi palstalle särmää ja säpinää ja kikkaili filosofoinneillaan ( tyhmä loistaa vielä tyhmemmän kustannuksella), mutta kovin kaunainen ja kärttyinen tyyppi hän kyllä oli.
Joka kerran kun pistäyidyin palstalla ja luin pari hänen kommenttiaan, tuntui kuin olisin kulkenut lietesäiliön ohi. Perusilkeä naistenvihaaja hän oli.
Tosin sivullisena minua kiinnostaa tietää lähtikö hän aivan vapaaehtoisesti vai savustitteko hänet ulos, kertokaa...mutta sinä et ole mikään sivullinen, vaan seuraat palstoja hyvinkin kiinteästi, jopa sujuva kirjoitustyylisi antaa aihetta epäillä, että osallistut keskusteluihinkin.
Minusta selkeän nikin käyttö olisi mukavaa ja helpottaisi keskustelua, kun tietää kenen kanssa on juttusilla.
Sen kuinka "inha ja ilkeä" äijä lähti, sinä tiedät, etkö tiedäkin?
Sanoisinpa vielä, että lähti, jos lähti.
Tervetuloa vakikeskustelijoiden joukkoon!
Ettet jo olisikin!
Pionin tapaan: Näin kirjoitti ystävällisin ajatuksin Ellu - Sivullinen
Ellu kirjoitti:
mutta sinä et ole mikään sivullinen, vaan seuraat palstoja hyvinkin kiinteästi, jopa sujuva kirjoitustyylisi antaa aihetta epäillä, että osallistut keskusteluihinkin.
Minusta selkeän nikin käyttö olisi mukavaa ja helpottaisi keskustelua, kun tietää kenen kanssa on juttusilla.
Sen kuinka "inha ja ilkeä" äijä lähti, sinä tiedät, etkö tiedäkin?
Sanoisinpa vielä, että lähti, jos lähti.
Tervetuloa vakikeskustelijoiden joukkoon!
Ettet jo olisikin!
Pionin tapaan: Näin kirjoitti ystävällisin ajatuksin ElluSivullinen on minun nikkini kun olen tälle palstalle muutaman kerran kirjoittanut. Voin sanoa sinulle aivan tähti otsalla, etten ole tämän palstan vakiovipeltäjä.
Sujuvasta kielenkäytöstä ottaisin mielelläni kiitoksesi vastaan, mutta ilmeisesti joku toinen täällä vieraileva käyttää näppistään samaan tyyliin.
Olen viimeksi käynyt täällä ehkä 3-4 viikkoa sitten ja silloinkin taisin sättiä Hajupoikaa - rauha hänen kirjoitustensa oletetulle muistolle.
Viihdyn hieman erityyppisillä foorumeilla, mutta taidanpa nyt pistäytyä useammin täällä nyt kun Hajupojan henki ei enää leijaile vetten päällä.
Ja käytän nimimerkkiäSivullinen ; joskus tosin unohdan sen ja se muuttuu sivustaseuraajaksi. Lähes samaahan ne tarkoittavat.
Ette kuitenkaan kertoneet minulle HP.n poistumisen syytä...Ystävällisesti Sivullinen - Ellu
Sivullinen kirjoitti:
Sivullinen on minun nikkini kun olen tälle palstalle muutaman kerran kirjoittanut. Voin sanoa sinulle aivan tähti otsalla, etten ole tämän palstan vakiovipeltäjä.
Sujuvasta kielenkäytöstä ottaisin mielelläni kiitoksesi vastaan, mutta ilmeisesti joku toinen täällä vieraileva käyttää näppistään samaan tyyliin.
Olen viimeksi käynyt täällä ehkä 3-4 viikkoa sitten ja silloinkin taisin sättiä Hajupoikaa - rauha hänen kirjoitustensa oletetulle muistolle.
Viihdyn hieman erityyppisillä foorumeilla, mutta taidanpa nyt pistäytyä useammin täällä nyt kun Hajupojan henki ei enää leijaile vetten päällä.
Ja käytän nimimerkkiäSivullinen ; joskus tosin unohdan sen ja se muuttuu sivustaseuraajaksi. Lähes samaahan ne tarkoittavat.
Ette kuitenkaan kertoneet minulle HP.n poistumisen syytä...Ystävällisesti Sivullinensiis, Hajupoika kyllästyi lopullisesti kanojen kaakatukseen.
Alkoi ilmeisesti voida pahoin....tuli melkein kuin merisairaaksi, aallot löivät liian korkealle ja paatti keinui, huuhtoi yli laidan.
En minä osaa selittää.
Laivan vanavedessä ukkelimme kuitenkin uida kauhoo, tai ainakin joku toivoo, että hän saisi tukevan otteen laidasta ja hilaisi itsensä kannelle.
Tulisitko sinä siis uudeksi Hajupojaksemme? - Sivullinen
Ellu kirjoitti:
siis, Hajupoika kyllästyi lopullisesti kanojen kaakatukseen.
Alkoi ilmeisesti voida pahoin....tuli melkein kuin merisairaaksi, aallot löivät liian korkealle ja paatti keinui, huuhtoi yli laidan.
En minä osaa selittää.
Laivan vanavedessä ukkelimme kuitenkin uida kauhoo, tai ainakin joku toivoo, että hän saisi tukevan otteen laidasta ja hilaisi itsensä kannelle.
Tulisitko sinä siis uudeksi Hajupojaksemme?...iiik, minä olen tyttö enkä haise...
- sinä
Ellu kirjoitti:
siis, Hajupoika kyllästyi lopullisesti kanojen kaakatukseen.
En minä osaa selittää.
Tulisitko sinä siis uudeksi Hajupojaksemme?sillille haisten.
- Ellu
sinä kirjoitti:
sillille haisten.
olet jo voittanut kilpailun.
Ei edes epäilystä, etterkö olisi sopivaa ainesta. - Hyvä
soilike kirjoitti:
Aion tästälähtien osallistua vain asia-keskusteluihin.Mene vaan asiakeskusteluihin, me täällä höpisemme omiamme.
- Luulen
Sivullinen kirjoitti:
Sivullinen on minun nikkini kun olen tälle palstalle muutaman kerran kirjoittanut. Voin sanoa sinulle aivan tähti otsalla, etten ole tämän palstan vakiovipeltäjä.
Ette kuitenkaan kertoneet minulle HP.n poistumisen syytä...Ystävällisesti SivullinenHaju ei lähde kulumallakaan näiltä palstoilta.
- Golden Age
Kävin eräällä toisella keskustelufoorumilla ja
kas, mitä silmäni näkivätkään; haju siellä istui päiväkahvilla kuin kotonaanhttp://www.goldenage.fi/
Sanoisinko tähän, että: Tervemenoa eikä takaisin tuloa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?
Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä1411339Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa443892Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu1123053Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie1272406Miksi Seta ja Sofia Virta ei vaadi muslimeita kunnioittamaan priden-arvoja?
Kuten tiedetään niin islam ei hyväksy sitä mitä pride edustaa. Seta-pomo Mikkonen nosti hirveän äläkän kun yksi tepsin812065Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh1961771Sofia Virralle täydet 12 pistettä!
Kun ei jäänyt mukaan vähemmistöjen sortamista epäsuorasti tukevaan joukkueeseen. Urheilijoiden pitäisi olla esikuvia.3031025Miksi Hotelli Kainuuta dissataan?
Ihmetyttää tämä jatkuva yhden yrityksen arvosteleminen. Ikäänkuin mikään ei olisi hyvin. Kuitenkin yritys työllistää, ta17820Toisten elämän moralisointi
Eikö kukin voisi keskittyä lähinnä omaan elämäänsä? Jos jollakulla muulla on tunteita, ajatuksia, tai tekoja oman suhte143755- 53709