Avaimet

Huolestunut..

Hei ! Pyytäisin apua kadotin avain nippuni unissani etsin ,mutten löytänyt. Sain
potkut töistäni itkuun se meni heräsin siihen .Kadotanko avaimeni todella
sillä uni oli, niin toden tuntuinen. Voisko joku auttaa minua KIITOS

5

5698

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kokeile tuosta
    • huolestunut6

      Kaunis kiitos sinulle tuntematon näkijä .Olen supi suomalainen enkä ymmärrä kieliä .KIITOS KUITENKIN SINULLE .

      • yritetään uudestaan

        Eipä kestä, laitan sinulle tähän vapaan suomennuksen (kömpelösti sanakirjan avulla netistä)mitä siinä suurinpiirtein selitettiin,
        eli
        AVAIN unessa tarkoittaa mahdollisuuksia, kontrollia, salaisuuksia, vapautta, tietoa ja vastuuta eli vastuuntuntoa ja velvollisuuksia.
        Unennäkijä saattaa esimerkiksi lukita sisäiset tunteensa tai vastaavasti avata unessa lukon eli saada vastauksen ongelmaansa.

        Avainten kadottaminen merkkaa huolestumista oman arvovallan (aseman) menetyksestä tai että oma luotettavuus kyseenalaistettaisiin.

        AVAINNIPPU edustaa statusta (asemaa), auktoriteettia, voimaa (valtaa).
        Jos unennäkijä kuulee avainten kilisevän unessaan se tarkoittaa että unennäkijällä on oikea asenne elämää kohtaan ja hän kulkee oikeaan suuntaan.

        AVAINKETJU edustaa sitä että unennäkijä sopeutuu vaivatta vaikka minkälaisiin olosuhteisiin, hän sopii mihin seuraan tai olosuhteisiin tahansa.

        Muuten, tiesitkö että unet avainten kadottamisesta ovat varsin yleisiä, tarkoittamatta mitään, usein tunnolliset ihmiset uneksuvat tämänkaltaisia unia.

        POTKUT TÖISTÄ unessa edustaa epävakaata tilannetta työympäristössä.
        Se voi myös tarkoittaa että haluaa saada päätökseen jonkun tilanteen oikeassa elämässä. Myös sellainen selitys potkuista uneksimiselle on, että se tarkoittaa sitä, että unennäkijä turhaan tukahduttaa toiveensa siitä, mitä eniten haluaisi elämässään.


      • huolestunut6
        yritetään uudestaan kirjoitti:

        Eipä kestä, laitan sinulle tähän vapaan suomennuksen (kömpelösti sanakirjan avulla netistä)mitä siinä suurinpiirtein selitettiin,
        eli
        AVAIN unessa tarkoittaa mahdollisuuksia, kontrollia, salaisuuksia, vapautta, tietoa ja vastuuta eli vastuuntuntoa ja velvollisuuksia.
        Unennäkijä saattaa esimerkiksi lukita sisäiset tunteensa tai vastaavasti avata unessa lukon eli saada vastauksen ongelmaansa.

        Avainten kadottaminen merkkaa huolestumista oman arvovallan (aseman) menetyksestä tai että oma luotettavuus kyseenalaistettaisiin.

        AVAINNIPPU edustaa statusta (asemaa), auktoriteettia, voimaa (valtaa).
        Jos unennäkijä kuulee avainten kilisevän unessaan se tarkoittaa että unennäkijällä on oikea asenne elämää kohtaan ja hän kulkee oikeaan suuntaan.

        AVAINKETJU edustaa sitä että unennäkijä sopeutuu vaivatta vaikka minkälaisiin olosuhteisiin, hän sopii mihin seuraan tai olosuhteisiin tahansa.

        Muuten, tiesitkö että unet avainten kadottamisesta ovat varsin yleisiä, tarkoittamatta mitään, usein tunnolliset ihmiset uneksuvat tämänkaltaisia unia.

        POTKUT TÖISTÄ unessa edustaa epävakaata tilannetta työympäristössä.
        Se voi myös tarkoittaa että haluaa saada päätökseen jonkun tilanteen oikeassa elämässä. Myös sellainen selitys potkuista uneksimiselle on, että se tarkoittaa sitä, että unennäkijä turhaan tukahduttaa toiveensa siitä, mitä eniten haluaisi elämässään.

        Kaunis kiitos teit töitä minun takia .
        Kyllä on epä tietoisuutta ,niin monesta asiasta . Monet asiat tulee muuttumaan.En tiedä miten minun käy en ole ihminen joka menee pyytelemään .Vaan asiat ja teot pitää puhua puolesta.
        Voinko kysyä unistani mitä nään . (kokeile tuosta ) ( vastasit yritetään uudestaan.


    • avain uniin

      Joskus unet tuntuvat hyvinkin "todentuntuisilta", mutta eipä kannata turhaan itseään säikytellä "mitäs jos tuo tapahtuu oikeasti"- ajatuksilla.

      Ihmisen alitajunta on niin viisas ja lempeä, että se siivilöi tunteita niin etteivät ne suotta kuormita valveilla oloaikaa aivan kohtuuttomasti.

      Juuri unien kautta ihmisen alitajunta purkaa erilaisia tunteitaan, toiveita, pelkoja, erilaisia tapahtuneita elämäntilanteita, suhteitaan eri ihmistyyppeihin, jne.

      Unissa vain tunteet ja tilanteet ovat ikään kuin alleviivattuja punakynällä, ylikorostettuja ja kärjistettyjä. Tilanteet hulppeita ja liioiteltuja.

      Eli jos ihminen on huolissaan , hän saattaa purkaa alitajuisesti huoltaan unien avulla,
      esimerkiksi vaikkapa huolehtiva ja rakastava äiti saattaa uneksua että rakas lapsi sairastuu ja kuolee ( hän purkaa näin pahimpia menetyksen tunteen pelkotilojaan unen avulla etteivät pelot kuormita häntä valveilla.

      Samoin jos ihminen on huolissaan työpaikastaan (tuttua monelle nykypäivän taantumassa)
      voi työntekijä käsitellä huoltaan uneksimalla että voi ei työpaikan tärkeät avaimet katosi ja nyt tuli potkut.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      582
      3856
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3308
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2739
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1957
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1739
    Aihe