Autokierrätys Oy

Toi ota

Toimitusjohtaja vihaa autoharrastajia ja mobillisteja ammattinsa puolesta rahankiilto silmissä.
Hesarin artikkelissa hän ehdottaa että harrasteautoikää lähestyvät ajoneuvot tulee panna verolle.
Kun rekisteristä poistaminen vaatii romutus todistuksen jätin minäkin muutaman perheen perintöauton odottamaan museoikää.
Autoilla tosin ajetaan sen verran että ne katsastetaan ja kesäajoilla kunto säilyy.

Ihmeellinen oli ajatus että myydään jobbarille parempaan hintaan. Kun tiedetään että rekisterimerkintää ei senjälkeen saa millään pois se seuraa hautaan ei sellaista kukaan todellisuudessa harrasta.

Harrasteautojen ja koko harrastuksen tulevaisuudesta on syytä olla muidenkin huolissaan kuin Arto Silvennoisen.

4

325

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • totuus_komissio

Autokierrätys RY:n tarkoituksena on poistaa mahdollisimman paljon halpoja autoja liikenteestä. Tämän jälkeen autokierrätys RY:n omistajat (autoliikkeet kappas vaan) voivat myydä ylihintaisia autoja ihmisille. Varaosien saatavuuskin on heikkoa, koska autokierrätys ry:tä ei kiinnosta varaosakauppa muuten kuin siten että autokierrätys RY:n omistajat voivat myydä ylihintaisia uusia varaosia kuluttajille.

• auto_rahaxi

Autokierrätys RY:llä näyttää olevan tapana lähettää tiedotteita julkisuuteen, joita media kritiikittä julkaisee. Suomessa on paljon romukultaa, noudamme kullan ilmaiseksi kotoasia ja annamme siitä arvottoman kuitin todisteeksi.

• ..ttu että ..tuttaa

Älä nyt unohda, että ovat Autokierrätyksessä kovin huolissaan siitä kuinka paljon saasteita jotuu maahan romuautoista! Tämä muistetaan mainita jokaisessa jutussa, joita media julkaisee muutaman kerran vuodessa.

Mutta hyvin ovat pelinsä pelanneet: ollaan aika lähellä tilannetta, jossa yksityinen henkilö ei saa hallita omaa omaisuuttaan, vaan se tulee lain mukaan ilmaiseksi luovuttaa yksityiselle, voittoa tekevälle yritykselle. Autot nyt, mitä seuraavaksi?

• tana...kele....
        ..ttu että ..tuttaa kirjoitti:

Älä nyt unohda, että ovat Autokierrätyksessä kovin huolissaan siitä kuinka paljon saasteita jotuu maahan romuautoista! Tämä muistetaan mainita jokaisessa jutussa, joita media julkaisee muutaman kerran vuodessa.

Mutta hyvin ovat pelinsä pelanneet: ollaan aika lähellä tilannetta, jossa yksityinen henkilö ei saa hallita omaa omaisuuttaan, vaan se tulee lain mukaan ilmaiseksi luovuttaa yksityiselle, voittoa tekevälle yritykselle. Autot nyt, mitä seuraavaksi?

" Autot nyt, mitä seuraavaksi? "

Rahat ja henki...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      151
      1231
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      119
      1048
    3. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      215
      788
    4. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      765
    5. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      64
      732
    6. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      26
      729
    7. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      135
      696
    8. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      44
      631
    9. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      57
      622
    10. Joko kaupungin johtaja saa iskeä kuokkansa kunttaan

Särkiperällä tapahtuu 25.8 2026 klo.10.00 Fingrid Oy:n ja kahden maanomistajan kanssa maan lohkominen.Mahdollisesti täss
      Pyhäjärvi
      58
      554
    Aihe