Järkyttävää !!

näin meillä.

Syöpäsairas potilas jätettiin kuolemaan Suomessa ,,,,Ruotsalaiset pelasti potilaan.
Ajatteleppa omalle kohdalle .

6

234

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Juu, yksittäistapaus, ei aiheuta toimenpiteitä, sanoo varmaan herrat !

      Mutta, mutta,kuinkahan moni on ainoosa heittänyt kun ei ole hoidettu hoidettavissa olevaa ?
      Tokkopa on ainut tapaus joka Suomessa syöpään kuollut kun priorisoitu parantumattomaksi.
      Ei oo rahhaa kun hallitus haluaa ne kreikalle jne...

      • Sekoilua, sekoilua

        Lukekaa hyvät ilmmeiset hallituksen pöytäkirjaa 13.5. Siinä päätetty että 6.6. Olisi virkavapaudesta päätetty äänestyksen jälkeen 4-3. Katsoin pöytäkirjaa 6.6.. Kokouksessa ollut 6 hallituksen jäsentä, joista Ahola on poistunut ennen päätöstä. Jäljellä siten 5 jäsentä. Miten siitä voi saada tulkinnan 4-3. Haloo!
        NYT KYLLÄ OLEN sitä mieltä, että valiokunta välittömästi koolle ja vaihtamaan hallituksen jäseniä. Voi, kuinka kömpelöä, vauhdin hurmassa sekoilua. Ja vielä oikeita laintuntijoita. Tiesivätköhän kaikki hallituksen jäsenet että moisesta asiasta edes päätettiin??????? Arvelen etteivät!!!!!!!


      • 180° laittomuutta?
        Sekoilua, sekoilua kirjoitti:

        Lukekaa hyvät ilmmeiset hallituksen pöytäkirjaa 13.5. Siinä päätetty että 6.6. Olisi virkavapaudesta päätetty äänestyksen jälkeen 4-3. Katsoin pöytäkirjaa 6.6.. Kokouksessa ollut 6 hallituksen jäsentä, joista Ahola on poistunut ennen päätöstä. Jäljellä siten 5 jäsentä. Miten siitä voi saada tulkinnan 4-3. Haloo!
        NYT KYLLÄ OLEN sitä mieltä, että valiokunta välittömästi koolle ja vaihtamaan hallituksen jäseniä. Voi, kuinka kömpelöä, vauhdin hurmassa sekoilua. Ja vielä oikeita laintuntijoita. Tiesivätköhän kaikki hallituksen jäsenet että moisesta asiasta edes päätettiin??????? Arvelen etteivät!!!!!!!

        Kyllä tuo jo 13.5 kokouksen pöytäkirjan pitäjältä vaikuttaa virkavirheeltä. Eihän noin pahaa virhettä voi katsoa läpi ilman että kyseinen henkilö vaihdetaan. Mikä tarkoittaa, että hallitusta on vaihdettava...

        Pöytäkirja on 180 astetta p e r s i i l l ä ä n.


      • niin muistelen, vai
        Sekoilua, sekoilua kirjoitti:

        Lukekaa hyvät ilmmeiset hallituksen pöytäkirjaa 13.5. Siinä päätetty että 6.6. Olisi virkavapaudesta päätetty äänestyksen jälkeen 4-3. Katsoin pöytäkirjaa 6.6.. Kokouksessa ollut 6 hallituksen jäsentä, joista Ahola on poistunut ennen päätöstä. Jäljellä siten 5 jäsentä. Miten siitä voi saada tulkinnan 4-3. Haloo!
        NYT KYLLÄ OLEN sitä mieltä, että valiokunta välittömästi koolle ja vaihtamaan hallituksen jäseniä. Voi, kuinka kömpelöä, vauhdin hurmassa sekoilua. Ja vielä oikeita laintuntijoita. Tiesivätköhän kaikki hallituksen jäsenet että moisesta asiasta edes päätettiin??????? Arvelen etteivät!!!!!!!

        Eikös me päätetty että mattolaiturin voi avata ?


    • haluatteko esimerkke

      hitaasti pääsee virallista tietä hoitoon kun viimein pääsee kirurgi sanoo miksi ette tullut aiemmin?

      HYVÄ KYSYMYS.

      Lisäksi hoito on kalliinpaa

    • pääläri-erkki

      Kohta pääsöö puolukkaan toverit!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2165
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1188
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      806
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      751
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      567
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      540
    Aihe