Syöpäsairas potilas jätettiin kuolemaan Suomessa ,,,,Ruotsalaiset pelasti potilaan.
Ajatteleppa omalle kohdalle .
Järkyttävää !!
6
234
Vastaukset
Juu, yksittäistapaus, ei aiheuta toimenpiteitä, sanoo varmaan herrat !
Mutta, mutta,kuinkahan moni on ainoosa heittänyt kun ei ole hoidettu hoidettavissa olevaa ?
Tokkopa on ainut tapaus joka Suomessa syöpään kuollut kun priorisoitu parantumattomaksi.
Ei oo rahhaa kun hallitus haluaa ne kreikalle jne...- Sekoilua, sekoilua
Lukekaa hyvät ilmmeiset hallituksen pöytäkirjaa 13.5. Siinä päätetty että 6.6. Olisi virkavapaudesta päätetty äänestyksen jälkeen 4-3. Katsoin pöytäkirjaa 6.6.. Kokouksessa ollut 6 hallituksen jäsentä, joista Ahola on poistunut ennen päätöstä. Jäljellä siten 5 jäsentä. Miten siitä voi saada tulkinnan 4-3. Haloo!
NYT KYLLÄ OLEN sitä mieltä, että valiokunta välittömästi koolle ja vaihtamaan hallituksen jäseniä. Voi, kuinka kömpelöä, vauhdin hurmassa sekoilua. Ja vielä oikeita laintuntijoita. Tiesivätköhän kaikki hallituksen jäsenet että moisesta asiasta edes päätettiin??????? Arvelen etteivät!!!!!!! - 180° laittomuutta?
Sekoilua, sekoilua kirjoitti:
Lukekaa hyvät ilmmeiset hallituksen pöytäkirjaa 13.5. Siinä päätetty että 6.6. Olisi virkavapaudesta päätetty äänestyksen jälkeen 4-3. Katsoin pöytäkirjaa 6.6.. Kokouksessa ollut 6 hallituksen jäsentä, joista Ahola on poistunut ennen päätöstä. Jäljellä siten 5 jäsentä. Miten siitä voi saada tulkinnan 4-3. Haloo!
NYT KYLLÄ OLEN sitä mieltä, että valiokunta välittömästi koolle ja vaihtamaan hallituksen jäseniä. Voi, kuinka kömpelöä, vauhdin hurmassa sekoilua. Ja vielä oikeita laintuntijoita. Tiesivätköhän kaikki hallituksen jäsenet että moisesta asiasta edes päätettiin??????? Arvelen etteivät!!!!!!!Kyllä tuo jo 13.5 kokouksen pöytäkirjan pitäjältä vaikuttaa virkavirheeltä. Eihän noin pahaa virhettä voi katsoa läpi ilman että kyseinen henkilö vaihdetaan. Mikä tarkoittaa, että hallitusta on vaihdettava...
Pöytäkirja on 180 astetta p e r s i i l l ä ä n. - niin muistelen, vai
Sekoilua, sekoilua kirjoitti:
Lukekaa hyvät ilmmeiset hallituksen pöytäkirjaa 13.5. Siinä päätetty että 6.6. Olisi virkavapaudesta päätetty äänestyksen jälkeen 4-3. Katsoin pöytäkirjaa 6.6.. Kokouksessa ollut 6 hallituksen jäsentä, joista Ahola on poistunut ennen päätöstä. Jäljellä siten 5 jäsentä. Miten siitä voi saada tulkinnan 4-3. Haloo!
NYT KYLLÄ OLEN sitä mieltä, että valiokunta välittömästi koolle ja vaihtamaan hallituksen jäseniä. Voi, kuinka kömpelöä, vauhdin hurmassa sekoilua. Ja vielä oikeita laintuntijoita. Tiesivätköhän kaikki hallituksen jäsenet että moisesta asiasta edes päätettiin??????? Arvelen etteivät!!!!!!!Eikös me päätetty että mattolaiturin voi avata ?
- haluatteko esimerkke
hitaasti pääsee virallista tietä hoitoon kun viimein pääsee kirurgi sanoo miksi ette tullut aiemmin?
HYVÄ KYSYMYS.
Lisäksi hoito on kalliinpaa - pääläri-erkki
Kohta pääsöö puolukkaan toverit!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2032165
- 1341188
- 1131073
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa23827- 58806
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34751ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42638Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175584Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46567- 10540