Joka vuosi se tulee ja menee. Kuinka monelle jää positiivisia kokemuksia? Harvemmin mistään valitan, mutta tuo tivoli on jo aika surkea.
Henkilökunta tuntuu mielestäni todella ylimieliseltä ja piittaamattomalta. Laitekuljettajinakin joitain elämäänsä kyllästyneitä jöröjä, jotka lukee lehteä, kun laite on käynnissä! Laitteita ajetaan miten sattuu (huomasiko kukaan, kuinka vaarallisen nopeasti maailmanpyörä pyöri?) ja turvakaaria ei ainakaan meidän reissulla kukaan tarkistanut.
Pehmis maksaa kolme euroa ja sekin on jo valmiiksi sulanut pieni nokare vohvelin päässä, eikä kehtaa valittaa, kun koko tötterö ojennetaan asenteella: "Syö tai jätä syömättä ihan sama."
Sitten on tietenkin kaikki maksulliset pelit (varsinkin nämä sähkökourat), jotka on suunniteltu vain ja ainoastaan "Rahat pois" -kieroiluun.
Onneksi sää helli Kokkolaa tänä vuonna, kun tivoli oli paikalla. Muuten olisi ollut kyllä aivan kamala kokemus käydä pyörähtämässä.
Suomen Tivoli
3
948
Vastaukset
- Oli kivaa
katsoa´kun maahanmuuttajatkin olivat tulleet yhteiskunnan tuella tivoliin.Hyvä että saan käydä töissä ja osallistua näin verovaroin tukemaan mustien tivoli reissua.
- TOSIrealisti Kokkola
Lopetin lukemisen heti kun kohtasin sanan POSITIIVINEN.
Ei kai Tivolissa ole muuta kuin myönteistä ja aniharvoin kielteistä.
Joku älykääpiöapina sanoisi negatiivista (Tivolin ulkopuolella).
Akun napa on joko POSITIIVINEN tai NEGATIIVINEN. Myös sairaalanäyte voi olla positiivinen tai negatiivinen, kuten tieteessä saatu tulos.
Seuraavaksi nykysuomen kielioppia kaikille, jopa Kiviniityn vs rehtorille:
"Ja tämä on niinku sitten tuota niinku totanoin niinku sanoisin jos tietäisin niinku tota niinku yhteiskunnan niinku tuki on niinku hyvä käydä niin... ku töissä niinku ja osallistua niinku verovaroin niinku tivoliin kuin tukea niinku mustien reissua niinku tota niiiiiiinkuuuu...??????????????""""""""
- santtuli1
Olen aivan samaa mieltä!!! Todella töykeää käytöstä oli Tivolin työntekijöillä. Muutamat karju lapsille tosi rumasti ja oli todella epäystävällisiä kaikille! Ihme touhua. Rahankeruuta koko touhu. Viimeinen kerta kun käytän lapsiani Tivolissa, eivätkä itse sinne enää haluakaan!!!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723023
- 552675
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322285- 792168
- 951976
- 351785
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171517Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301350Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329