Mistä 5.lk-6lk pojat tytöissä tykkää!?

tyttö kysyyy

Olen 160cm pitkä ja painan 45 kg,olen mielestäni vähän ylipainoinen. Olen tyytyväinen omiin hiuksiin ja silmätki on aik kivat (ainaki joitteki poikien mielest) Siis oon vitosella kohta kutosella ja haluisin tietää et mistä pojat tykkää tytöissä? (Siis luonne ja ulkonäkö)

41

1893

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • velivitosella

      ton ikäset pojat tykkää minecraftista

      • Isosysteri...

        Niin tykkää, oma pikkuveli just tuon ikänen ja sitä ei kyllä kiinnosta muut ku pelit.


    • Poila12

      Sä et oo ylipainoisia nähnykään:)

      • tyttö kysyy

        Oon kyl tehny jotai "testei" mut en oikee usko niihi,mut hienoo jos sä ajattelet tollee


      • tyttö kysyyy
        tyttö kysyy kirjoitti:

        Oon kyl tehny jotai "testei" mut en oikee usko niihi,mut hienoo jos sä ajattelet tollee

        Mut mitä tytöllä pitäis olla et se olis niiku semmone hyvä? (Pituus,paino jne.)


    • tohtorijyyrgen

      Riittää ettei ole lihava. Lihavat tytöt oksettavat poikia.

      • tyttö kysyyy

        Ai siis ulkonäöl tai luonteel ei oo välii?


      • t. 12v poika
        tyttö kysyyy kirjoitti:

        Ai siis ulkonäöl tai luonteel ei oo välii?

        Pitää olla kiltti ja avoin, mut rehellisesti Kyl ulkonäöl on välii :D


      • tyttö kysyyy
        t. 12v poika kirjoitti:

        Pitää olla kiltti ja avoin, mut rehellisesti Kyl ulkonäöl on välii :D

        Kyl mä sen tiedän ja oon huomannu sen meijänki luokal


      • t. 12 v poika
        tyttö kysyyy kirjoitti:

        Kyl mä sen tiedän ja oon huomannu sen meijänki luokal

        Miten oot huomannu sen? :)


      • tyttö kysyyy
        t. 12 v poika kirjoitti:

        Miten oot huomannu sen? :)

        No ku ne pojat jotka musta tykkää (3 poikaa) kehuu mun ulkonäköö


      • t. 12v poika
        tyttö kysyyy kirjoitti:

        No ku ne pojat jotka musta tykkää (3 poikaa) kehuu mun ulkonäköö

        No sehän on ihan selvä sillo ku on ihastunu ni haluu kehuu ihastusta. VAJUKKI


    • Poppelionpuu

      Vitosluokkalaiset pojat on kiinnostuneita tietokoneista harrastuksista ja kavereista... Ei niitä tytöt vielä hirveästi kiinnosta. Mun veli on kutosella ja sillä oli "tyttöystävä" , mutta kavereilta ne mun mielestä vaikutti.

      Ja mulle on ihan sama mitä te 10-12v es jonnet aattelette tosta

      • 11v poikaaaatyio

        kerma perse isot tissit ja ottaa suihin


    • lifemocker

      tuskin kovinkaan moni poika tuossa iässä vielä tyttöjä kattelee mitenkään...

      "Olen 160cm pitkä ja painan 45 kg,olen mielestäni vähän ylipainoinen."

      onko susta luurangot vai kuumia?

      • lifemocker pois!!!

        Nyt lifemockerpaska pois nuorten sivuilt,dun kommentteja löytää melkee kaikkialt eli painu helvettii


      • Mene vittuun

        lifemocker: kysymys oli "Mistä 5.lk-6lk pojat tytöissä tykkää!? " eli kysymys oli esitetty 5-6luokkalaisille. Ei siis sinulle. Vastausta odotettiin 5-6luokkalaisilta. Ei sinulta.


    • Amanda1994

      Tuon ikäiset lapset 5-6 luokkalaiset pitävät eniten "pikkukoviksista". Esim tunnilla häiriköinti, kokeiden huono numero, äänekkyys saavat poikien pään kääntymään. ILMAN että olisit "hyvännäköinen". Jos saat pojista kavereita ja pääset heidän porukkaan mukaan, susta tulee ehdottomasti luokan makein tyttö.
      Tuon ikäiset eivät välitä vielä niinkään ulkonäöstä. Joten ei paineita! 5-6 luokkailaiset eivät välitä ujoista, ei yhtään. Ellet sitten ole todella söpö mutta se luonne ja poikien kanssa toimeen tuleminen on yks tärkeinpiä asioita nuorille pojille. Tämä tieto koski vaan alaasteikäisiä, yläasteella on taas ihan kokonaan eri meininki.

      Ps. vältä tupakointia. Se ei tee susta kovaa vaikka kaveritkin tekisi sitä. Mutta tupakointi ei OIKEASTI tee yhtään hyvää keholle/elimille. Teidän ikäiset ei vielä tiedosta sitä. Lisäksi pojat jotka EIVÄT itse polta eivät yhtään tykkää tupakan hajuisista tytöistä....... joiden hampaat on muuttuneet tupakan ansiosta kesäisen keltaisiksi.

      Mutta joo toivottavasti tästä oli jollekkin apua.

      • moivanhatyrni

        mm nyt ku mietittii nii toi on totta! ala-asteel aina sama juttu :D ei joo mitää ulkonäköpaineita vaan se luonne on kaiken a ja ö :D


      • tyttö kysyyy

        Kiitos vinkistä Amanda1994! Mulla kyllä niitä huonoja numeroita riittää joissakiaineissa ja liikun ja hengaan poikien kaa ja oon muuteki useimman mielest kivoin :)


      • jannitttaaa

        Munki ois pitäny olla alaasteel enemmän poikienkaa mut olin nii ujo ja tooooosi hiljanen eikä kukaa poika sentakii halunnu olla munkaa :(


      • -_-

        Joo ei välitä ulkonäöstä vittu ootko aivan tyhmä


      • Anonyymi
        jannitttaaa kirjoitti:

        Munki ois pitäny olla alaasteel enemmän poikienkaa mut olin nii ujo ja tooooosi hiljanen eikä kukaa poika sentakii halunnu olla munkaa :(

        Itsekkään en uskalla mennä puhuu tai hengaa poikien kaa ku oon aika ujo mut utelias


    • Einäin...

      Mä kerron oman juttuni tähän. Mä oon 6 luokalla ja vähinten poikia kiinostaa luonne. Ite oon kuulema " luokan kivoin ja hauskin tyttö" hengaan paljo poikien kanssa mutta ollaan vaan kavereita. Kaikki pojat sanoo vaa ettei halu seurustella rumien kanssa. Niiden ruma on normaalin näköinen tyttö. Yks luokkalainen poika on kauhean pinnallinen. Sanoi että voisi seurustella mun kaverin kanssa mutta sillä ei kuulema ole tarpeeks isot tissit. 6 lk pojat on todella pinnallisia ja niitä ei oikeestaa kiinosta luonne.

      • Anonyymi

        Totta!!!!


    • lollolollooloolololollol

      ;taas tyttö, joka haluaa olla luokan. täydellisin tyttö

    • ((:

      Et ole ylipainoinen :) Tiesitkö että keskimäärin normaali paino on pituudesta vähennetään 110 :) Joten et ole todellakaan ylipainoinen.

      • tyttö kysyyy

        Kiitos vinkistä


    • täs vähä neuvoo

      oon 13v poika. 6 luokkalaiset pojat tykkkää sellasista aika kauniista ja hyvä kroppasista tytöistä . tämänikäiset pojat tykkää myös jos tytöllä on
      isot tissit
      yleensä pojat eivät tykkää lihavista tytöistä.
      jos olet huomannut niin pojat tykkäävät tiukasta ja hyvästä perseestä.

      • Täsä lissun mielipide!

        no ööö emmä muista pojista tiiä muutako mun poikaystävästä..

        se katto mussa luonteen (Hiljanen,toisaalta villi mutta silti rauhallinen) hän näki mussa myös rakastavaisen ihmisen!


      • ...
        Täsä lissun mielipide! kirjoitti:

        no ööö emmä muista pojista tiiä muutako mun poikaystävästä..

        se katto mussa luonteen (Hiljanen,toisaalta villi mutta silti rauhallinen) hän näki mussa myös rakastavaisen ihmisen!

        Okei...


    • BoBBOY6956363

      anna mulle pillua ja peba ja sit otat viel poskee niin mä päästän sut mukaa meiä jengii
      oon 13wee kundi

    • 10+18

      Ettei ole #lissu#teini#pissis vaan avoin ja ei rupea heti kiljumaan kun poika koskee.

    • Do you understand?

      Normaalipaino on niinku yks kymppi vähemmän esim
      140cm ja 30kg, 150cm ja 40kg,
      160cm ja 50kg, 170cm ja 60kg...

    • tarkennus.

      Ei se aina mee niin.

    • hoohohoho

      KUUTOS LUOKKALAISIA POIKIA EI VITTUAKAAN KIINNOSTA TYTTÖJEN VARTALO.
      Kunhan et ole ylipainoinen
      Kannattaa mielummin esittää että oot kiinnostunu minecraftista tai muista
      pc peleistä. Niitä pojat rakastaa, ja varsinkin tyttöjä jotka minecraftia pelaa.

      Onhan täällä esimerkiksi ollut jotain poikia jotka näiltä suomi24 palstoilta etsii nimenomaan noita "minee" pelaavia tyttöjä.

    • ehdfj

      Oot hirvee pitkä :D verrattuna mun teinivuosii, olin 5.lk vasta 150cm!!! :O onneksii kasvoin siitä vielä 24cm

    • Normaali tytsy

      Voin sanoa jokaiselle epävarmalle, että pojalle on ehkä tärkein ulkonäössä se, että osaa pitää itsestään huolta. Kellertävät hampaat, rasvaiset hiukset ja haiseva hiki ei oikein viehätä poikia. Tärkeintä on siis hyvä hygienia. Pojat pitävät myös enemmän normaalipainoisista tytöistä, ja painosi ja pituutesi perusteella vaikutat todella laihalta tytöltä. Saisit painaa ainakin kymmenen kiloa enemmän, ja olisit silloinkin vielä normaalipainoinen. Muutama vatsamakkara ei haittaa uskottavasti ketään poikaa, joka on sinuun ihastunut. Joten ei muuta kuin itsevarmuutta peliin! ;-)

      • Seiskalle menevä

        Voi vittujen vittu, kun meidän luokka siirtyi vitoselta kutoselle ni ne ei ajatellukkaa muuta ku tissejä ja pillua, sekä persettä. (Siksi en tullut legginsseissä kouluun) Luokallamme on kaksi tyttöä ja minusta ollaa selvästi kiinnostuneempia, sillä minulla on isommat tissit..


    • Emmt

      No ite ainaki pidän semmosista tytöistä jotka ovat luonteeltaan kivoja ei ylipainoisia kivoja valmis menne esim syömää tai sellast että ei oo pakko hävetä näppyjä naamassa

    • Juusad

      viel mistää tommosest kannata huolehtii ku ei se tule mitään vakavaa kuitenkaan olemaan

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 154
      4453
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      115
      4040
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      25
      2720
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1901
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1764
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1659
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      21
      1643
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1571
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1553
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1511
    Aihe