Homman nimi on se, että kotona on kaksi tietokonetta. Seinästä lähtee puhelinpiuha ADSL-modeemiin (TW-EA501 v3) ja modeemista kaksi ethernet-johtoa, kumpikin omaan tietsikkaansa. Netti toimii molemmissa ja kytkentä on simppeli, siinä ei mitään. Mutta, nyt tuli hankittua Nintendo DS ja haluaisin saada sillä yhteyden maailmalle.
Asia vaatii siis keinon jolla DS:n wi-fi-signaali viedään tähän langalliseen kokonaisuuteen, josta konsoli sitten pääsee onlineen. Haluaisin päästä halvalla ja siksi ajattelin ostaa parinkympin langattoman reitittimen, jolloin homman olisi tarkoitus toimia niin että DS:stä menee signaali reitittimeen, josta piuhalla modeemiin, josta nettiin. Reititin jäisi siis kaikessa yksinkertaisuudessa sillaksi DS:n ja modeemin välille. Toimiiko asia näin?
Apua hölmölle joka ei ymmärrä lähiverkkojen päälle
Hölmöläinen
1
216
Vastaukset
- a-link.fi
jeb olet nero.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774622- 1801907
- 1241610
- 1251144
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161081- 351036
- 78933
- 52906
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78872- 4848