Ei takausta Innoparkille !

Oik. kant.

Johon on konsernijaosto sekaisin kun edes ehdottaa takauksen antamista vaikka tietää, että rahaa ei ole ! Valitus on jo valmiina.

38

175

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ps-inssi

      Me persut valitamme varmasti tässä taloustilanteessa, kun rahaa ei vaan yksinkertaisesti ole, näin selkokielellä ilmaistuna. Entisetkin velat on vielä maksamatta yhtiöllä.

      • Mitä te valitatte

        Kyllä rahaa on maailma täys, hyvät persut !!!


    • PÖYRISTYTTÄVÄÄ !!!

      Kyllä minä niin pöyristyin, kun lehdestä luin...HÄRSKIÄ!!! Ihan kylmät väreet menivät selkäpiissä, kun taas tuo pahamaineinen Innopark-nimi pulpahti esiin. Eikö konsernijaostossa ollut yhtään järkevää persua vastustamassa takausta? Ei tule varmasti menemään läpihuutojuttuna tämäkään. Ei pidä myöntää takauksia mihinkään suuntaan. Kaupungin ei tule syytää rahaa elinkeinoelämälle. Innopark ei ole peruspalvelu, eihän? Pro tulee vastustamaan tätä kynsin hampain.

      • 373625

        Onko jotain tarjota tilalle.


      • Pisnekset wörkkii

        Pisnespojjaat tietää, mikä wörkkii!


      • Avoimuus strategiana
        373625 kirjoitti:

        Onko jotain tarjota tilalle.

        Järkevää taloudenpitoa, kiitos.


      • jzkshz
        Avoimuus strategiana kirjoitti:

        Järkevää taloudenpitoa, kiitos.

        Ei ois tarvinnu nuin tarkasti vastata kiitos.


      • ps-mies

        Kyllä valitus on jo tekeillä.


      • Strategiana avoimuus
        jzkshz kirjoitti:

        Ei ois tarvinnu nuin tarkasti vastata kiitos.

        Se on hämmentävää.


      • ui.--
        Strategiana avoimuus kirjoitti:

        Se on hämmentävää.

        Avoimuus strategiana on tosiaan hämmentävän tarkka.


    • Velkaa velan päälle
      • Ilkkala apuun

        Bisnes- nerot taas asialla. Kari, tee jotain!


      • Karikin viisastui
        Ilkkala apuun kirjoitti:

        Bisnes- nerot taas asialla. Kari, tee jotain!

        Ei Kari tee enää mitään, kun se on huomannut kuinka hyvä yritys Innopark on.


    • Perttu Näätä

      No, hei. Eiköhän Innoparkin arvo valkene ennemmin tai myöhemmin tavalliselle tallajallekin.

      • Prosentin nostaja

        No, hienoa, kunhan tuo arvo on sitten lisäarvo.


    • Numeroita heti !!!

      Kari, nyt heti laskelmia! Eihän tästä muuten mitään selvää saa.

    • Teija apuun

      Teija, mikä selitys prolla tähän on?

    • Pro kesälomalla jo ?

      Kärpänenkinkö ja Riikonenkinko olivat takauksen kannallako?

    • Kintti allo

      samall livautetaan muutaman millin vanhakin laina kunnan takaukseen. On ihme millä tää kaupunki selviää lainoistaan tulevaisuudessa.

      • cbfvzxh

        Muuta Hattulaan se on kunta. Haloo!


    • Ps-mies

      Miksei Kari ole konsernijaostossa? Siksikö, että on sitten mahdollisuus valittaa päätöksistä, joita ei ole itse tekemässä.

    • Kysymykseni

      Mitä yhteistä on Toriparkilla ja Innoparkilla?

      • Persu suoma lainen

        Kaupungin Johtajat Erotettava !


    • PRO erimieltä taas

      PRO esittää eriävän mielipiteen tästä kuten kaikista muistakin päätöksistä, jotka ns. "demokraattisesti" päätetään.

    • Asseri Kantonen

      No tottakai PRO esittää eriävän mielipiteen, ainoaa järkevää toimintaa ylivaltaa ja kähmintää vastaan, vähemmistönä tulee tehdä se minkä pystyy ja voi, olkoonkin se sitten vai vaikka erävä mielipide!

      • ujikolö

        Esitän tottakai eriävän mielipiteen koska sekin mahdollisuus on sentään olemassa, että kaupungin asioita hoidetaan yhdessä ilman jatkuvaa valittamista ja Persujen pelipolitiikkaa. Asseria tuntuu se kovin paljon kiehtovan.


      • Strategiat avoimena
        ujikolö kirjoitti:

        Esitän tottakai eriävän mielipiteen koska sekin mahdollisuus on sentään olemassa, että kaupungin asioita hoidetaan yhdessä ilman jatkuvaa valittamista ja Persujen pelipolitiikkaa. Asseria tuntuu se kovin paljon kiehtovan.

        Derve darja.


    • Tietoa meille

      Miksei PRO vastaa? Salailuako? Kähmintääkö?

    • Mitäs nyt Kari?

      Miksei Kari enää kirjoittele Innoparkista? Meneekö Innoparkilla liian hyvin? Eikö siitä enää saa revittyä otsikoita?

      • Lexus hyrrää

        Haluan Key Westiin !


    • Hyviä päätöksiä

      Takauksia vaan joka suuntaan niin paljon kuin ikinä yritykset anovat. Sillä saadaan yrityksiä, työpaikkoja ja veronmaksajia lisää. Hattulasta ja Janakkalasta ne vaan tuntuu vähenevän vuosi vuodelta, kun poliitikot pelkäävät riskejä kuin kuset sukassa. Hämeenlinnassa on hyvä meininki päällä ja päättäjät toimivat niin kuin pitääkin kaikista änkyröistä ja valittajista huolimatta. Tsemppiä kokdem-poliitikot!

      • Korruption tyyssija

        Tämä oli sarkasmia?


    • Eritt. tyytyväinen

      Hyvä meno on päällä HML:ssa, samalla vauhdilla vaan eteenpäin. Innopark tekee hyvää tulosta!

      • Mosse Gumipaal

        Kari tee valitus ainakin saisi virkamiehet töitä !


    • Odotellaan

      PÖYRISTYTTÄVÄÄ, ettei edes Teija vastaa mitään. Kyllä on nyt äänestäjät unohdettu. Vuonna -16 taas kyllä muistetaan, se on saletti.

      • Haluan key Westiin

        Tee Kartsa uusi valitus, sata sivuinen, ei semmoisen käsittel montaa sataa tuhatta maksa


    • Täky vetämään

      Onhan sillä vielä yksi valitus Innoparkista vetämässä (vesiperän taas !!!)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      194
      2035
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      133
      1128
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      795
    5. 58
      786
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      711
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      538
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      522
    Aihe