Lagunaa lykkää

8

156

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kahveetunnilta

      Parraaseen työaikaan veisuu jatkuu mene jo töihin perhana!!

    • turhaanko jo 20vuott

      Kyllähän se kaupunki satsasi viimevuodella tähän kallioperätutkimukseen ihan mukavan summan .ok. ,mutta onko turhaa tutkia ?

    • Tuossa ol jännä juttu, tutkitaan voidaanko sinne labra tehdä ?
      Nykyään voidaan kaikkialle maapalloa hiukkastutkimuslabra tehdä.
      Kysymys on vain siitä mitä maksaa, kuka maksaa ja kannattaako, onko järkevä paikka ?
      Ei muuta kuin Tamrokin poravaunut pyöriin, niin tilat on kohta valmiit.

      Mielestäni, sinne vaan, on sitä rahhaa hullumpiinkin juttuihin laitettu kuin tieteeseen joka voi aukasta uusia uria ja keksintöjä.
      Esim mustan lätkän perässä luistelemiseen. Kissakin juoksee samalla lailla taskulampun valokeilan perässä siihen ei tarvita hernettä isompia aivoja, tai ainakaan tehokkaampia.

      Nykyhallituskin jakaa pitkin maailmaa moninkertaiset summat.
      Nykyhallituspuolueet ei arvostakkaan Suomalaista ihmistä, eu-immeiset on heille metroseksikkäitä ja Afriikka.

      Totuushan on jotta jos sotia ( vaikka on paska juttu ), ei olis ollut, niin moni elämää helpottava asia ois jäänyt keksimättä.
      Samoin avaruuden "valloitus " ( paskat sitä oo mitenkään valloitettu, on kuin seuralehti kirjoitti Kiinasta, Danny teki siellä shownsa, niin luki Danny VALLOITTI Kiinan ).
      Mutta tekniikka ja tieto on tärkeää, jos ajatellaan maailmaa nykysysteemissä.

      Todellisuudesssahan meidän pitäs olla paratiisissa, juoda kookkosviiniä ja syödä ananasta, banaania, silitellä tiikereitä mutta ei, Eeva alkoi politrukiksi ja keksi omenan popsimisen vastoin Jumalan tahtoa, ja tässä kusessa yt ollaan.

    • kahveetunnilta

      Hienoa ja oivaltavaa tekstiä sittenkin Artolta. Se ehkä olen minä joka on ollut kaikki nämä vuodet väärässä.

      • Älä nuin höpötä, pian ylpistyn.
        Piä vaan minua maanpinnalla, minä ainakin arvostan juttujas, ollaan sitten mitä mieltä tahasa


    • kahveetunnilta

      Parraaseen työaikaan täällä veisataan töihin siitä niin maailma pelastuu!!

    • kahveetunnilta

      Tuota mitä minä taas sekoilen? Olet oikeasti hyvä ja isänmaallinen ihminen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      182
      3992
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      192
      1940
    3. 131
      1597
    4. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      66
      1263
    5. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      52
      956
    6. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      74
      951
    7. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      54
      922
    8. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      156
      895
    9. Tule mukaan

      Sanoisin sinulle jos uskaltaisin. Kertoisin miten kaipuu täyttää minut päivisin ja öisin huudollaan. Se huuto kaikuu sis
      Ikävä
      39
      884
    10. Mies, tunnistatko minut tästä

      🙋 Nainen, järkevä, mukava ja kiltti?
      Ikävä
      75
      875
    Aihe