Keljumainen diagnoosi.Kun se on papereissa niin heti lääkärin käytös muuttuu sen huomatessa.Lääkärin pitäisi olla tasapuolinen kaikille.Miksi tietyt häiriöt ovat leimaa-antavia?Ei nuo ole tahallaan hommattuja vaan vakavia,jopa työkyvyttömyyttä aiheuttavia rasitteita.Ihan sama kun lukisi suoraan psykopaatti sillä reaktio on sen mukainen joskus ja varsinkin nuorilla lääkäreillä.
F.60.30
15
2443
Vastaukset
- enpä tiedä
Tiedoksi muille, tuo F60.3 on:
tunne-elämältään epävakaa persoonallisuus.
Minulla on myös F60-sarjan diagnoosi, mutta en koe sitä taakaksi itselleni. No, minulta löytyy myös F32, se on kylläkin taakka itselle ja lähiympäristölle (depressio).- Sumu
Well... Ittellä oli monta vuotta F60.3. Keväällä sitten vaihdettiin toiseen. Eli ehkäpä tuo sinunkaan dg ei ole "pysyvä". Lääkäri laittaa diagnoosin senhetkisen tilanteen mukaan - ensi keväänä asiat voi olla jo aivan toisin...
- Oikein mukava mies
Sumu kirjoitti:
Well... Ittellä oli monta vuotta F60.3. Keväällä sitten vaihdettiin toiseen. Eli ehkäpä tuo sinunkaan dg ei ole "pysyvä". Lääkäri laittaa diagnoosin senhetkisen tilanteen mukaan - ensi keväänä asiat voi olla jo aivan toisin...
Onhan se noinkin,että voi vaihtua diagnoosi.Minulla vaan on ollut vuosikausia asosiaalisin reunamerkein tuo epävakaa persoonallisuudenhäiriö.Omasta mielestä 85%on lääkärin vika pieleenmenneet lääkärissä käynnit.Käyn nykyisin aina yksityisellä.Toinen ääripää on lässytys kuin lapselle,yliymmärtäväinen asenne.Nuo ymmärtäjät avat kans yhtä pahoja.
- Oikein mukava mies
Ei tuo ole taakka mullekaan mutta TK:n hoitohenkilökunnalle on.On sen jälkeen kun huomaa edelliset merkinnät.
- Psykiatri.
Kun on tuollainen diagnoosi potilasta voidaan pitää pahempana ja hankalampana kuin hän todelliduudessa on.Diagnoosi on leimaa-antava tässä tapauksessa.
- Psykiatri
Kaikki varmaan huomasivat että kyseessä en ole minä vaan joku feikki.
- Lapsi
Psykiatri kirjoitti:
On täällä muitakin asiantuntijoita ja saa muutkin sanoa mielipiteensä.Tuskin tuo kirjoittaja sinuna esiintyi,etkö huomannut kun oli piste sanan lopussa.Lapsikin sen huomaa mutta sinä et.Älä omi mitään yksinoikeutta olla psykiatri.Kyllä muillakin on tietoa ja sinä et ole se viimisen sanan sanoja.
- Psykiatri
Lapsi kirjoitti:
On täällä muitakin asiantuntijoita ja saa muutkin sanoa mielipiteensä.Tuskin tuo kirjoittaja sinuna esiintyi,etkö huomannut kun oli piste sanan lopussa.Lapsikin sen huomaa mutta sinä et.Älä omi mitään yksinoikeutta olla psykiatri.Kyllä muillakin on tietoa ja sinä et ole se viimisen sanan sanoja.
Ei kukaan psykiatri tai asiantuntija kirjoittaisi noin.
Pisteen laittaminen palstan vakinimimerkin perään on tavallinen tapa yrittää esiintyä alkuperäisenä nimimerkkinä.
Huomaatko muuten kirjoittavasi samalla tavalla kuin tuo feikki? Kun lopetatat lauseen pisteeseen, et jätä sen jälkeen välilyöntiä. - ei-psykiatri
Psykiatri kirjoitti:
Ei kukaan psykiatri tai asiantuntija kirjoittaisi noin.
Pisteen laittaminen palstan vakinimimerkin perään on tavallinen tapa yrittää esiintyä alkuperäisenä nimimerkkinä.
Huomaatko muuten kirjoittavasi samalla tavalla kuin tuo feikki? Kun lopetatat lauseen pisteeseen, et jätä sen jälkeen välilyöntiä.Nimimerkki Psykiatri on rekisteröidyn käyttäjän tunnus. Onko niin, että muut kirjoittajat eivät voi jättää viestejä samalla nimimerkillä? Sen takia varmaankin feikkaaja oli lisännyt pisteen nimimerkin perään (Psykiatri.). Olisi hyvä asia, jos muut eivät voisi käyttää samaa nimimerkkiä. Silloin voisi olla varma, että tietyn nimimerkin jättämät viestit ovat aina lähtöisin samalta kirjoittajalta. Ottamatta enempää kantaa siihen, kuka tietyn nimimerkin takaa löytyy.
- Psykiatri
ei-psykiatri kirjoitti:
Nimimerkki Psykiatri on rekisteröidyn käyttäjän tunnus. Onko niin, että muut kirjoittajat eivät voi jättää viestejä samalla nimimerkillä? Sen takia varmaankin feikkaaja oli lisännyt pisteen nimimerkin perään (Psykiatri.). Olisi hyvä asia, jos muut eivät voisi käyttää samaa nimimerkkiä. Silloin voisi olla varma, että tietyn nimimerkin jättämät viestit ovat aina lähtöisin samalta kirjoittajalta. Ottamatta enempää kantaa siihen, kuka tietyn nimimerkin takaa löytyy.
Suonette anteeksi. Tämä on edellisen kirjoittajan (ei-psykiatri) kokeilu "varatun" nimimerkin käytöstä.
- ei-psykiatri
Psykiatri kirjoitti:
Suonette anteeksi. Tämä on edellisen kirjoittajan (ei-psykiatri) kokeilu "varatun" nimimerkin käytöstä.
Kyllä voi käyttää, huono homma. Ei voi luottaa yhdenkään kirjoituksen alkuperään. Teen tästä kehitysehdotuksen ylläpidolle, mutta tuskin tulee korjausta (!)
Kehitysehdotus:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000004&conference=1500000000000074&posting=22000000004484611 - Lääkäri
Psykiatri kirjoitti:
Nyt liiraa psykiatri.Hellitä jo pässi.Etkö huomaa kun teet itsesi naurunalaiseksi.Juttele alustuksesta äläkä omasta narsismista.
- Psykiatri.
Psykiatri kirjoitti:
Persona pahholigica immatura et pseudologica phantastica.Lääkitys :Peratsin 4mg/3 vkr.Tarvittaessa unettomuuteen Tenox 20mg iltaisn unettomuuteen tarvittaessa.
- amelouk atsum
Mul on diagnosoitu nuoruusiän SYVÄ rajatila, enkä kyl henk.koht. oo huomannu lääkäreiden suhtautumisessa mitään paskamaista.Taitaa sul paranoiat olla esillä.Tiedän tunteen!!!!!(Tiedät varmasti, että rajatila-persoonaan kuuluu paranoidisuus)
- Oikein mukava mies
Sinä olet kiltti hyssykkä.Ei minulla ole koskaan ollut mitään syviä rajatiloja eikä psykoositaipumusta.Ei paranoidisuuttakaan liiemmälti.Minulla on silti asosiaalisen persoonallisuuden täyttämät piirteet.Me ollemme niin erilaisia.Minä en ole kiltti,en myöskään ilkeä.Silti kohtelu oli nuorena joskus ala-arvoista .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi383682Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal323257- 692888
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912730- 351748
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no811709- 241539
- 281517
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231484- 281478