Sepänaukion kirpputori

Kirput ja kuteet

Joko siellä kauppa käy? Jokohan ne partiolaiset on saanu sen huussin sinne? Pitäis mennä kaupitteleen tota omaisuutta sinne mut ärsyttää kun ei uskalla helteelläkään juoda mitään kun alkaa sit pissittään eikä ole Hotelli Helpotusta lähimaillakaan.

7

747

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 2+20

Lehtitietojen mukaan olis viikonloppuisin 11.5 - 15.9 klo 8-16 (ei juhannuksena). Huussista en tiedä :)

• veesee-ankka

Tämä on muuten sellainen asia, johon kaupunki voisi vähän satsata. Keskustassa ei ole yhtäkään siistiä ja toimivaa yleistä vessaa.

• Et sillein

Miksikäs olisi koska kaikki sotketaan ja säretään välittömästi.

• pissi pissis

Olen samaa mieltä.Pitäisi saada useampi yleinen wc ja varsinkin tapahtumipaikoille.Ei kukaan jaksa koko päivää ilman jos ei pääse wc välillä.En kuitenkaan tarkoita bajamajoja-hyi!

• vessankäyttäjä

Olen samaa mieltä siitä että yleisiä vessoja pitäisi olla enemmän, toisaalta ymmärrän hyvin ettei niitä ole järkeä laittaa kun ihmiset sotkee ne samantien. Mielestäni ne ihmiset jotka sotkee ovat aika itsekeskeisiä. Eivät ajattele yhtään miltä muista tuntuu mennä vessaan jonka seinillä lukee välillä todella törkeitä juttuja.

• haiskaa

jatkakaa! kusekaa kadulle jatkossakin. siinä kävelykadulla on se rännikin.

• hip 5

halpa myyntipaikka, porukkaa käy hyvän sään aikana paljon, kannattaa mennä jo 7 aikoihin laittelee omaa pöytää. olen kerran myynnyt siellä ja puolet tavaroista meni sain n. 120e mutta minulla oli tosi edulliset hinnat.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      171
      5488
    2. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      44
      2633
    3. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      156
      2222
    4. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      16
      1759
    5. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      82
      1384
    6. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      162
      1317
    7. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      24
      1291
    8. Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!

Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https
      Euroviisut
      32
      1223
    9. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      23
      1182
    10. Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista

Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.
      Maailman menoa
      106
      982
    Aihe