petollisin/luotettavin?

huuhkaja

kuka?mikä?häh?

18

5293

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jane doe

rapu on näitä molempia. Neitsyt on hyvin luotettava.

• Minä

Jos puhutaan ystävänä niin kauris ja rapu on luotettavimmat. Kaksonen on epäluotettavin.

• Kauris
        Minä kirjoitti:

Jos puhutaan ystävänä niin kauris ja rapu on luotettavimmat. Kaksonen on epäluotettavin.

Kyllä! :-)

• Nasse

No vee näitä taas!
      Epäluottevia ovat leijona, neitsyt, kauris!
      Luotettavia ovat kaksonen, kala, härkä!
      Näin on asiat omassa ystäväpiirissäni, mutta en ala yleistämään. Yleistäminen ja toisten solvaaminen on tämän palstan kirous.

• Seitikki

Omasta kokemuksesta:Luotettavia ovat jouskari ja leijona ja neitsyt. Petollisia:Oinas ja skorppari...

• ...omaava

kauriit ovat petollisimpia.tekevät kaikkensa,että saisi rikottua "rakastavaisten" välit ja sitten leikkivät pulmusia...ja muutenkin omistavat hyvin epämiellyttävän luonteen.näin voin sanoa ainakin muutaman kaviollisen suhteen.

luotettavimpia ovat veskarit,jouskarit ja härät.skorppionit ovat aika kaksinaamaisia jos tulee pienikin riita tai erimielisyys..

itse olen kaksonen :)

• bebeh

Oman Kokemuksen Omaava, oikeassa olet.

Samoja kokemuksia. Veskarit mielestäni luotettavimpia :)

itse en ole veskari :D

• ScorpioFemale

petollisin = Rapu, kalat, ja neitsyt

luotettavin = leijona, skorpioni ja kauris

• kokemus

Skorpioni on ylivoimaisesti petollisin merkki.

• skorppari
        kokemus kirjoitti:

Skorpioni on ylivoimaisesti petollisin merkki.

Voi vittu.. Rupes ihan oikeesti naurattamaan, ku näitä luki..!!! xD Ku näitä kattelee; ekaks skorpparit on petollisimpia, seuraava samanlainen, ja seuraava, ja seuraava ja seuraava, ja välillä välissä joku skorppari sanoo, että skorpionit ne kaikista luotettavimpia on..!!! ...Mut se yks oli hyvä, SKORPPARIT ON KAKSINAAMAISIA, mikä todellakin ON TOTTA... :) Ps.Ite oon skorpioni.. ;)

• Kauris

Luotettavimmat oman tiedoston perusteella ovat: leijona, kalat 2kpl, toiset kauriit ja oinas Epäluotettavin ja epämiellyttävin on ollut yksi neitsyt-en ihmettele yhtään että neitsyitä murhataan tilastollisesti paljon ja myös jousimies

• Zombie

Olen itse Vesimies ja olen luotettava. En kerro toisten salaisuuksia toisille.. Myös joihinkin kauriisiin ja rapuihin voin luottaa

Mutta sitten joihinkin kaksosiin ja härkiin en voi luottaa

Mutta kaikki ovat erilaisia.. Joku kauris pystyy pitämään salaisuuden joku kauris ei.. Yksilöllistä..

• Vesimies
        Zombie kirjoitti:

Olen itse Vesimies ja olen luotettava. En kerro toisten salaisuuksia toisille.. Myös joihinkin kauriisiin ja rapuihin voin luottaa

Mutta sitten joihinkin kaksosiin ja härkiin en voi luottaa

Mutta kaikki ovat erilaisia.. Joku kauris pystyy pitämään salaisuuden joku kauris ei.. Yksilöllistä..

Ei yhtään kommenttia vesimiehestä,ja noinkin monta mielipidettä...Hmm..mielenkiintosta.

• >mielipide<
        Vesimies kirjoitti:

Ei yhtään kommenttia vesimiehestä,ja noinkin monta mielipidettä...Hmm..mielenkiintosta.

olihan siellä kommenttia veskareista :)

• pohdiskelija

Petollisimpina merkkeinä pidän härkää ja rapua.
      Luotettavimpina leijonaa ja kaurista.

Ja perustelua kehiin.

Elämän varrella on tullut vastaan useita härkätyyppejä, joista osan kartalla on hyvin vahva maapainotteisuus sisäplaneetoissa ja mitkään kahdenkeskiset jutut eivät tahdo pysyä sisällä kymmentä sekuntia kauempaa. Tätä olen jäänyt miettimäänkin, vedenhän pitäisi olla elementeistä se petollisin kaikkine laskuineen ja nousuineen ja maan taas kestävä/luotettava...

Kuu/Aurinko/Merkurius neitsyessä tuttuni katkaisi siteensä äskettäin härkä-härkä-oinas veljeensä lopullisesti petollisuuden takia.

Tämä on ikävää sen kannalta, että härkä päätyy usein luottamustehtäviin ja on tuskaista katsella vierestä sellaista touhua jossa kaikki asiat lauletaan vieraille vähää välittämättä.

Ravuista puheenollen tunnen hyvin yhden kyseistä merkkiä edustavan henkilön, jolla on rapu-auringon lisäksi nouseva skorpioni ja kuu kauriissa. Epäluotettavimpia henkilöitä joita olen elämäni aikana tavannut. Olettaa kaikkien asioiden kuuluvan täysin itselleen ja puuttuu kaikkeen. Kauris-kuu = ei puhu paljoa tunteistaan? / luotettava? henkilön huonesijainneista en tosin mene takuuseen.

Leijonien olen huomannut olevan ystävinä luotettavimpia, antavat kaikkensa toverin edestä. kauriit ovat taipuvaisia ottamaan ystävistä pelkän hyödyn irti vaikka luotettavuusprosentti sataa hipookin.

Ja kun vauhtiin kerran päästiin, otetaan puheeksi vielä ilmamerkit, ja se chattailun mestari kaksoset. Kerroin kerran (tästä on jo vuosia aikaa) ihan kepillä jäätä kokeillakseni eräälle kaksospojalle salaisuuden, ja kysyin heti perään "kai tämä jää sitten meidän kahden keskiseksi jutuksi?" ja poika oli siihen että "No tottakai, mitä sä nyt musta oikeen luulet?" Samassa kyseinen kaksospoika kääntyi ympäri kolmen kaverinsa puoleen ja toitotti asiani suureen ääneen, aivan kuin siinä ei olisi ollut mitään pahaa. En (no, omalle merkilleni ehkä ominaisena piirteenä) tietenkään loukkaantunut, naurua kyllä riitti pitkäksi aikaa =) se siitä merkurius -luonteesta! ;D

Skorpioneista, mitä tässä on paljon puhuttukin, on molemminpuolisia kokemuksia. on kyllä petollinen, mutta osaa myös peittää asian lähes täydellisesti. pitäisikö sanoa että pisteet kotiin?

Mikä siis oli viestini ydin? Kyllä jokainen ihminen osaa olla toiselle petollinen syntymähetkestä riippumatta. Kukin vain tavallaan.

• Vanilla~

Kaikki merkit yhtä petollisia, valitettavasti!!:(

• haahka

merkistä riippumatta ne ihmiset jotka ovat epävarmoja itsestään, ja häilyvät sinne tänne

• Luumu

sieltä se oikea vastaus tuli.....Olen kanssasi samaa mieltä.Nuo horoskooppi hömpötykset eivät ole pitäviä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kelekkakisat

Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.
      Nivala
      35
      11407
    2. Aivan kauheaa

Veikö koskiuoma taas ihmishengen? Se pitää kieltää!
      Imatra
      63
      9770
    3. Onko kaivattusi

…mielestäsi älykäs, tai kenties tyhmä? Oma mielipide.
      Ikävä
      143
      5537
    4. Kuinka pitkä välimatka

on teidän kotien välillä?
      Ikävä
      144
      3784
    5. Epäilen ettet edes

Kehtaisi liikkua kanssani.
      Ikävä
      75
      3740
    6. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      37
      3625
    7. Oletko huomannut

Yhden muutoksen?
      Ikävä
      40
      3378
    8. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      24
      3173
    9. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      63
      2783
    10. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      79
      2573
    Aihe