Moi!
Kuten otsikossa lukee, oon miettiny, voisko mulla olla astma... Asun Espoossa ja käyn Helsingissä koulua. Valitettavasti koulumme on homeessa. Oireita mulle tulee sellasii kun:
-hengenahdistusta
-silmät vuotaa
-nenää kutittaa (lopulta kuivuu ulkoreunasta, samoin kuin olisi nuha)
-iho-oireita
-yskää
Kiitos TODELLA paljon, jos joku osaa tai vastaa edes jotakin! (:
Hyvää kevättä ja kesää kaikille!
onko mulla astma? pls auttakaa... :((
2
139
Vastaukset
- Henna
Pelkkien oireiden perusteella on vaikea sanoa onko kyseessä astma. Kannattaa varata aika omaan tervesykeskukseen astmahoitajalle keuhkopuhallustesteihin, joilla selvitetään astmaa. Silmien vuotaminen, nenän kutina, iho-oireet ja yskä saattavat olla myös allergiaoireita. Joka tapauksessa on syytä tutkia mikä oireitasi aiheuttaa ja mitä niille voidaan tehdä.
- Testaa ja yllätyt!
(Tiukassa ongelmassa kysy sivuston tekijältä:)
http://maitohappobakteeri.omasivu.fi/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?6258247Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3483168Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi4142223- 1281347
- 311323
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl151245Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel1081155- 931103
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h651075- 46933