Oon lihaksikas tyttö.. Häpeen ku tunnen oloni niin poikamaiseks, siis niinku et mul on tosi leveet hartiat ja kädet ym, ni tosi sellaset niinku... no lihaksikkaat, niinku pojil... en TODELLAKAA oo siro, oon kaikkee muuta... ja sit mun paino on 80kiloo ja pituus reilu 180cm
Emmä siis sillee lihavan näköne oo, reisiä vihaan, mut maha on aika littee sillee kait, ja painan paljon enemmän ku miltä näytän (näytän rehellisesti 60- max70 kiloselt!)
Ni vaikken sillee näytä läskilt (muide mielest!!) ni onko syytä laihduttaa?ja joo joo poitää laigduttaa jos terkkari sanooo tm. mut oon nyt iha tosissani, häpeen painooni, ja vaik kaikki sanoo et se on vaa ku oon nii pitkä, ni mua hävettää paljon... vyötärönympärys noin 80cm
en kestä itteeni
5
83
Vastaukset
- vitun läski
Laihuta saatanan lehmä vittu oot läski ja tuotat häpeää perheellesi ALLAH AKBAR
- nojaaa a
Kiitos vaan vastauksestasi, nyt mä annan sulle ison salaisuuden vihjeeks.. Hanki elämä jonne!!:) Tervetuloa takasin sitte ku aivos löytyy, jos niit on koskaa ollu olemassakaa
- älä mieti
Kuule sä ootnormaali paimoinen:) Ei sun tarvii hävetä mittojas, oikeestiei tarvii. Sun täytyy vaan hyväksyy ittes, vaikkei se ookkaan niin helppoo...Oot ainnut laatuinen ihminen joka tapauksessa:)
- vitun läskikö
no kiitos:) Yritän , mutt ei sitä vaa tosta noin lopeteta huolehtimast,etenki kiusaamistaustal ja ko itsetunto ny on mitä on, mut kivahan on kuulla tommosii kommentteiki:))
- leppäkerttuliisa
vitun läskikö kirjoitti:
no kiitos:) Yritän , mutt ei sitä vaa tosta noin lopeteta huolehtimast,etenki kiusaamistaustal ja ko itsetunto ny on mitä on, mut kivahan on kuulla tommosii kommentteiki:))
Pituutees nähden oot just ihannepainos :) turhaan vaivaat päätäs laihduttamisella!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911097
- 125866
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103835"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten275652- 69572
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait72553Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64552Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist32473