Tein Tallinnan Rocca al Maren ostoskeskuksen halpakaupasta suositeltavan löydön:
venäläinen bio-shampoo Russkoje Polje, hinta alle 14 Eek 400ml pullo (nimi jotain tuonne suuntaan, pullo ei ole nyt saatavilla, että tarkastaisin nimen oikeinkirjoituksen). Raidoitetut hiukseni eivät kaipaa kurkkushampoopesun jälkeen hoitoainetta, ovat aivan kuin sadevedellä pestyt!
Kokeilkaa, jos tulee Venäjän reissuilla vastaan.
Suosittelen hyvää venäläistä shampoota...
4
628
Vastaukset
- Ressu
Karjalaista alkuperää? Muamo?
Juuri tällaiset jutut piristävät palstaa. Palsta saadaan oikealle tasolle aktiivisuudessa.
Shampoosta en tiedä, mutta tukallisille ihmisille varmaan tärkeä tieto.- marko135kg
onko Resulla tietoa läytyykö GLID persusvoiteelle hyvää venäläistä vastinetta?? Menis tää palstan lukeminen liukkaammin...
Tää olis minulle aika tärkeä tieto, kun meen nyt viikon loppuna Raivolaan ja käyn pirtua Apteeksista ostaa... - Ressu
marko135kg kirjoitti:
onko Resulla tietoa läytyykö GLID persusvoiteelle hyvää venäläistä vastinetta?? Menis tää palstan lukeminen liukkaammin...
Tää olis minulle aika tärkeä tieto, kun meen nyt viikon loppuna Raivolaan ja käyn pirtua Apteeksista ostaa...Eikös käärmesalva käy kaikkeen? Iholle ja kaakereihin. Paitsi ei leivän päälle, on vähän ytelä maku.
- marko135kg
Ressu kirjoitti:
Eikös käärmesalva käy kaikkeen? Iholle ja kaakereihin. Paitsi ei leivän päälle, on vähän ytelä maku.
Joo. kyl varmaan mammat (ja anopit...) lämpenee kun sitä hieros hitusvinkulaan...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2592727Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka172197Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3391934- 1051659
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois961599Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2081313- 671220
- 251141
- 501103
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl751083