Tuskin rupeaa ajelemaan keskustan kautta ,kun ovat Skinnarilaan tai kutostielle menossa ,oikasevat Rakuunamäen kautta ,Säästyy bensaa eikä luonto tuhoudu.
Vastaukset 12
- ÖÄö
Yli puolet asunnoista on myyty venäläisille jotka käyvät vain silloin tällöin asunnossaa, joten tuskin heistä haittaa on.
- huoli pois
Tuolla logiikalla kaikki Taipalsaarelta asti tulevatkin ajaisi sitä kautta..
- paraspaikka
Parhaalle paikalle asuntoja.tulee korkeampia,kuin nuo kaksi.
- nal100
Ajan joka päivittäin rakuunamäen läpi, ei tarvii liikennevaloissa kököttää..
- Jee jee
ja 3/4 osaa porukoista tuijottelee naapurin seinää :D :D :D :D :D
- insinööri69
rakennuslaatu on PASKAAA ja materiaaali halpaa
- joke4
Oisko tuo kaupunginpuoleinen vähän etukenossa, timpurinsilmäni ei yleensä petä. Tonttimaahan on täytemaalla vallattua saimaata, alue oli -68 puolet nykyisestä.
- vatupassi mukaan
No en sitten olekkaan erehtynyt, kun näytti että kallistuu saimaaseen.
- Laatua pukkaa
Luulin vaan että meikäläisen silmät harittaa kun se näyttäisi olevan kallellaan mutta eihän se ole , eihän.
- hfgjkdhgdfjkghd
Norjan vuoristoissa ajellessa monessa kohtaan tien vieressä pauhaava koski näyttää selvästi virtaavaan ylämäkeen ihan timpurin silmänkin mukaan... taitaa olla samoja haussuja ilmiöitä nämä "vinossa" olevat talot...
- No vähän
Joo kaatuuhan se ihan selvästi. Sinne humahtaa... Ei hitto mitä puusilmii tääl o. Eikai nyt oikeesti kukaan taloa rakenna kaatumaan ja etteikö pohjia vahvisteta että ne kantaisivat tuollaisen kerrostalon...
- ruuna sokkelit kastu
Ruunameltä
näyttää kaikki vinolta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 100822
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.361760Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38576- 63548
- 30546
- 46540
- 66536
Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48527Jos se onkin niin
Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se27522En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25520