Secluded life of ABBA

KyRos

Abban elämä oli 70-luvulla todella sulkeutunutta,vain lentokenttiä,hotellihuoneita ja esiintymisareenoita,kovaa tauotonta työtä eat and sleep and sing ei mitään muuta,he eivät voineet fanilaumojen vuoksi liikkua vapaasti hotellissa eikä sen ulkopuolella.Joka maassa sama juttu siksi he vieraantuivat todellisesta elämästä,tämä vaikutti jo Abbalaisten keskinäisiin väleihinkin tosi ikävällä tavalla.Kiertue-elämä vieraannuttaa kenet tahansa ympäröivästä maailmasta,oli vain ja ainoastaan ABBA kaikki pyöri sen ympärillä,epäinhimillistä voi vain lyhyesti todeta.Se sirkus vei heistä mehut kymmenessä vuodessa joten ei mikään ihme että bändi lopetti vuonna 1982,se oli oikea ratkaisu.

1

56

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aösdkfösk

      Joo, tuollaistahan se on ollut heille, kovaa työtä ja yksityisyyden täydellistä menettämistä. Agnetalla ollut ilmeisesti erityisen rankkaa, hän on ollut muutenkin herkin yksilö noista neljästä ja eniten introvertti, ei mikään hirveän sosiaalinen tyyppi silloin kun on vieraita ihmisiä ympärillä. Täytyy rakastaa itse musiikkia todella paljon, että jaksaa sen kaiken muun sähläyksen.

      Eri ihmiset osaavat käsitellä super julkisuutta paremmin kuin toiset. Sitä vaan ei tiedä välttämättä kukaan ennen kuin kokee sen itse, että kuinka hyvin siinä pyörityksessä pärjää.

      Tavalliset ihmiset eivät tajua sitä ulkopuolisina kovin helposti vaan luulevat tähteyden olevan koko ajan kivaa. Tähteys voi olla kultainen häkki. Monet tähdet ovat sitten ruvenneet käyttämään huumeita ja viinaa helpottaakseen oloaan.

      Mutta onhan myös tyyppejä jotka ilmeisesti ovat nauttineetkin paljon julkisuudesta ja tähteydestä ja olleet siinä kuin kotonaan kuten joku Mick Jagger, hän on sentään kestänyt sitä sirkusta jo n. 50 vuotta. Vaatii varmaan tietynlaista kovapintaisuutta, jotta siitä pystyy nauttimaan. Toinen henkilö joka tulee heti mieleen on Madonna.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      146
      2531
    2. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      413
      2182
    3. Pimahdan kohta ihan kunnolla

      Entä, jos otan sitten yhteyttä sinuun? 🫨🫥🥴
      Ikävä
      44
      2064
    4. Toivottavasti vielä kohdataan mies

      Ja aloitetaan juttelu. Nyt olisin valmis.
      Ikävä
      119
      1344
    5. Hauskaakin jopa...

      Että moni nainen olettaa, että kyse on vaan siitä kaanustinloukusta, kun mies jotain ehdottaa. 😄 Ja miettiikö monikaan
      Sinkut
      233
      1320
    6. Nainen, minkä kappaleen laittaisit nyt miehelle

      kuunneltavaksi tietäen, että hän ikävöi sinua ja kipuilee päästäkseen yhteyteen kanssasi. Jotain, joka kertoo...
      Ikävä
      119
      1179
    7. Vanhemmalle naiselle

      Aikataulu muutos. Ensi viikolla pistetään asia vireille. Ei juhannukseen asti aikaa. Kannatti valehdella!
      Ikävä
      56
      1133
    8. Jos et kaipaakaan minua täällä

      Niin miksi sinua ehkä häiritsee se, että minä kaipaan sinua? Miehelle.
      Ikävä
      11
      1097
    9. Koen, että minua tavallaan vainotaan

      Kyllä minä vain satun tietämään, että täälläkin on joitain serkun kaiman kummeja jotka kiusaavat minua. Lisäksi sairas n
      Ikävä
      124
      1064
    10. Morning has broken

      Simmut aukaistaan. Ja noustaan päivään valkeaan. Hyvää huomenta. 😊☀️🍳☕❤️
      Ikävä
      66
      988
    Aihe