"Olet mustasukkainen" -syytökset

Äimän Käki

Mieheni kertoi exästään. Mielestäni ko. ex-vaimo ei ole mitenkään uhkaava tai sellainen, jonka vuoksi olisin mustasukkainen. En pidä häntä erityisen viehättävänä, en ulkoisesti, enkä luonteeltakaan. Mutta hän on ihan ok, onhan hän mieheni lasten äiti.
Niin takaisin asiaan: mieheni kertoi exästään jonkin asian, jota ihmetteli kovasti ja sanoi, että "ei hän silloin olisi noin tehnyt", johon vastasin, että "ehkäpä et tunne exääsi enää niin hyvin, tai ehket koskaan todella oppinutkaan tuntemaan häntä". Sanoin tämän siis vain siksi, että ajattelin niin.
Mieheni suuttui! Hän sanoi, että olen vain mustasukkainen. Siis mistä? Miksi? Sitten sanoin, etten ole mustasukkainen, ja etten pidä hänen vaimonsa olemusta niin ihmeellisenä, että kokisin hänet sellaisena. Hän ei vokottele miestäni jne. eikä puutu elämäämme sen kummemmin.
Mutta mistä johtuu miehen äkäinen reaktio ja oudot syytökset?

5

219

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Beenherebefore

      Miehelläsi taitaa olla vielä tunteita häntä kohtaan. Tämä on vain arvaus täältä. Kysy asiaa häneltä suoraan mutta katso tilanne tarkkaan milloin kysyt . Miehillä kun pitää olla se oikea 'tunnetila' milloin saa niitä oikeita vastauksia.

      • Jgmag

        Mies luultavasti suuttui, eikä keksinyt muuta kuin vetää mustasukkaisuuskortin esiin.


    • Beenherebefore

      Tarkkaile tilannetta.

    • vaimo nro 2

      mies koki, että arvostelit hänen exää ja vähättelit heidän suhdettaan. Nainen, joka on miehelle lapset tehnyt, on miehelle aina tietyllä tavalla se ykkönen..en tarkoita etteikö seuraava vaimo olisi ihan yhtä tärkeä ehkä rakkaampikin jne mutta kukaan ulkopuolinen ei saa arvostella tai vähätellä tuota "ensimmäistä" naista. Näin on isot pojat mulle kertonu =)

    • miesnro:1

      no ei ainakaa mulle lapseni äiti ole nro 1.Ketkä "isot" pojat tuollaista roskaa levittää :D?Mua ei juuri kiinnosta sen naisen kuviot,kunhan vain pitää tyttärestäni hyvää huolta.Mulle nainen nro 1 on AINA nainen jonka kanssa olen yhdessä.Muut ei kiinnosta.Onneks muut exät jättää mut rauhaan,mulla on oma elämä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1565
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1194
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1036
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      985
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      957
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      870
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      714
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      670
    Aihe