Eli vaihdoin volvo s40 t4 -00:n laturin uuteen ja se ei lataa. Akun napajännite ei muutu ( 12.1 V) käynnistyksen jälkeen. Latauksen merkkivalo ei kuitenkaan syty. kokeiltu akun navasta herätejohdolla jossa 5W lamppu, ei vaikutusta. Heräte johtoon tulee n.11,5V jännite virrat kytkettynä. Tehdaskorjattu Boschin laturi voi olla siis viallinen, mutta miksi latausvalo ei syty auton käydessä ilman laturia? Vanhassa laturissa oli mekaaninen vika (hihnapyörän keskipakokytkin tms.) mutta muuten toimi. Latausvalon merkkivalo ei ole palanut.. Apua kaivataan.
Uusi laturi ei lataa
Rasvaanäpeissä
3
4173
Vastaukset
- jamal5
Korjasin itse ja säästin, hyvä!
- jaluke
Saatiinko selville mikä oli lopullinen syy?
nimimerkillä sama ongelma volvo s40 1999. - Entä_paksu_johto
Onko laturin perästä yhteys akkuun ts tuleeko sama 11,5 V laturin perän paksuun johtoon?
Toinen tarkistettava, onko laturin kiinnityksissä kumityynyt? Silloin laturissa oltava erillinen maajohto.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774442Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112363- 1691544
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2431466- 1211321
- 1151237
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721159Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik81136- 641072
- 35956