kyl ahistaa...itel entisest suhteesta kohta 5v. tyttö. nyt oltu uuren kans kohta 3,5v ja lasta yritetty pian 2v....alkuvuadesta selvis et miehellä on häikkää..nyt jonotettu hoitoihin (imseminaatio) kohta puali vuatta. onx kellään kokemuksia hoitojen tuloksista..meillä siittiöitä normaalia vähemmän ja liikkuvuus melko heikkoa...olis pitäny päästä hoitoja alottaan ny ku viimex menkat alko..polilta sanottiin aikaa varatessani et, sori..ei ole aikoja, soita enskuus uurestaan...aah tätä tuskaa ja orotusta..taas yx pitkä kk:si orotettavana..ei jaksais orottaa enää yhtään!!! onx siis hoitotulokset kui hyvät...ku sin hoitoihin vaan pääsis???
kokemuksia miehen lapsettomuudesta
15
1161
Vastaukset
- mie
Meillä tilanne on sellainen että, sekä minussa ja miehessäni on hieman "vikaa". Minulla endoa ja toinen johdin tukkeessa ja miehelläni hyviä siittiöitä vähän. Lääkäri sanoi että, jos toinen meistä olisi terve kokonaan niin lapsi tulisi perinteisellä menetelmällä, mutta kun ei niin tehtiin inseminaatio. Ekalla kerralla natsas! Nyt rv 15 3. Mieheni koki (tai kokee edelleen) itsensä huonokisi mieheksi kun ei saanut lasta aikaiseksi luomu menetelmällä, vaikka vika ei ole vain hänessä. Toivotan teille onnea yritykseen ja voimia odotukseen!
- mie kans
meillä ihan samanlainen tapaus... molemmissa vikaa. Eka IVF on viikonpäästä ja jännittää...
- Projekti
...puolella ei tarvitse jonotella. Tulee ehkä kalliimmaksi (en tiedä kunnallisen hintoja), mutta meikäläisen iässä ei ehdi kauaa odotella...
Meillä kummassakin "vikaa". Mies tiesi minun tilanteeni alusta lähtien ja kun hänelläkään ei kauhean vilkkaat "kaverit" ole, niin asia oli sillä selvä.
Hän ei ole ainakaan minulle myöntänut tuntevansa huonommuutta kykenemättömyydestään tuottaa jälkeläisiä luomusti. Syynä voi olla tietysti se, että minun kanssani hän ei siten lapsia saisikaan.
Onnea ja tsemppiä kaikille tähän keskusteluun osallistuneille! Jos kiinnostaa seurata meidän "projektiamme", niin etsikää sivu;
http://personal.inet.fi/perhe/babyproject
ja voitte jättää vieraskirjaan viestinne.
Mieheni kirjoittaa sinne tuntojaan, joten teidänkin miehiänne voi kiinnostaa lukea... ;)- Päippä
Jep, mäkin olen samoilla linjolla sun kanssa. Yksityiselle vaan, niin ei tarvi enää jonottamisesta repiä ressiä. Meillä minä olen "normaali", vähän ylipainoa ja miehellä hieman normaalia vähempi liikkuvat siittiöt. Nyt tässä LH- testejä tehään että pääsis inseminaatiooon, kun huippu käsillä. Ekaa kertaa mennään inseminaatioon, lasta yritetty 2 vuotta, yksi keskenmeno.. Kaikkea hyvää teille!
- Päippä
Päippä kirjoitti:
Jep, mäkin olen samoilla linjolla sun kanssa. Yksityiselle vaan, niin ei tarvi enää jonottamisesta repiä ressiä. Meillä minä olen "normaali", vähän ylipainoa ja miehellä hieman normaalia vähempi liikkuvat siittiöt. Nyt tässä LH- testejä tehään että pääsis inseminaatiooon, kun huippu käsillä. Ekaa kertaa mennään inseminaatioon, lasta yritetty 2 vuotta, yksi keskenmeno.. Kaikkea hyvää teille!
Niin ja onhan se tosi että yksityinen on kalliimpi kuin kunnallinen, mutta ainakin itse olen sitä mieltä että se kyllä maksaa väärtin..
- Projekti
Päippä kirjoitti:
Niin ja onhan se tosi että yksityinen on kalliimpi kuin kunnallinen, mutta ainakin itse olen sitä mieltä että se kyllä maksaa väärtin..
... Teille! Toivottavasti onnistuu! Kerrothan joskus kuulumisia? :)
- Päippä
Projekti kirjoitti:
Jep, käytiin siis perjantaina inssissä ja nyt odotukset todella korkealla.. Kaikki meni niin hyvin ja lääkäri niin rohkaiseva.. Jännittää oikeesti ihan kauheesti, niin ettei edes uni tule =)Laitan viestiä jahka tämä tästä nyt etenee..
- Päippä
Projekti kirjoitti:
Kun ei mulla vieläkaan nukuta, käyn kattoo sun editymissivuja, jos mun tietska-taidot sinne asti riittää.. =))
- hope
Meille selvisi just et miehessä myös vikaa.itelläni on vaikeuksia ovuloida ilman glomeja,jotka muuten aiheuttaa kaameet sivuoireet.eipä se mies paljoo puhu mutta huomaa et kova kolaus se oli.vaikkakin ei ihan toivoton oo luonnollisella tavallakaan.epämuodostuneita 97% ja liikkumattomia 47%.eihän se tarvi ko yhen ahkeran joka raivaa tien perille.2kk päästä aletaan miettiin jatkoa.esim siittiöidenpesu ja ym.eiköhän me vähän heikommillakin aineilla varustetut täältä viel ponnisteta.onnea koitokseen ja aurinkoista syksyä kaikille1
- Päippä
meillä kanssa mies "vähän" nuupahti kun kuuli ettei hänen siittiöt parasta laatua olekkaan.. Mutta mutta.. Käytiin siis tutkimuksissa ja siellä kerrottiin miehen siittijöiden uimataitoon liityyvistä huolista. Nyt kuitenkin kun mentiin viimme perjantaina inseminaatioon ja oltiin pidättäydytty kanssa käymisestä yli viikko, läääkäri kehuikin isännän siittiöitä erittäin liikkuviksi ja määrällisesti hyväksi. Kyllä me nyt taas odotellaan ja toivotaan-- Minäkään en todennäköisesti ilman clomifeeniä olisi ovuloinut, mut minulla ei ollut mitään sivuoireita. Miksi 2kk päästä vasta jatkoa? Kaikkea hyvää toivotellen, Päippä
- marilii
Päippä kirjoitti:
meillä kanssa mies "vähän" nuupahti kun kuuli ettei hänen siittiöt parasta laatua olekkaan.. Mutta mutta.. Käytiin siis tutkimuksissa ja siellä kerrottiin miehen siittijöiden uimataitoon liityyvistä huolista. Nyt kuitenkin kun mentiin viimme perjantaina inseminaatioon ja oltiin pidättäydytty kanssa käymisestä yli viikko, läääkäri kehuikin isännän siittiöitä erittäin liikkuviksi ja määrällisesti hyväksi. Kyllä me nyt taas odotellaan ja toivotaan-- Minäkään en todennäköisesti ilman clomifeeniä olisi ovuloinut, mut minulla ei ollut mitään sivuoireita. Miksi 2kk päästä vasta jatkoa? Kaikkea hyvää toivotellen, Päippä
en tiiä mix jatko vast melkein 3kk:n päähän..kait lomailevat niin ahkerasti tai jotain. koska sulle pitäis selvitä tärppäskö? meirän pitää viä orotella n.reilu 2 vk et päästäis alotteleen se piikittely ym:ta. onko sulla muuten tietoa noiren piikitettävien hormoonien hinnoista ja kui monen pv:n jaksoja pistelhän? nimee en muista mut suurinpiirtehin, millasta hinta luakkaa....niin meilkin oli toisella kerralla vähä paremmat liikkumiset sun muut. pirän peukkuja ja varpaitaki pystys et teillä jo tärppäis!! kuulumisiin =)
- Päippä
marilii kirjoitti:
en tiiä mix jatko vast melkein 3kk:n päähän..kait lomailevat niin ahkerasti tai jotain. koska sulle pitäis selvitä tärppäskö? meirän pitää viä orotella n.reilu 2 vk et päästäis alotteleen se piikittely ym:ta. onko sulla muuten tietoa noiren piikitettävien hormoonien hinnoista ja kui monen pv:n jaksoja pistelhän? nimee en muista mut suurinpiirtehin, millasta hinta luakkaa....niin meilkin oli toisella kerralla vähä paremmat liikkumiset sun muut. pirän peukkuja ja varpaitaki pystys et teillä jo tärppäis!! kuulumisiin =)
Päiväätä!
Missä te käytte hoidossa? Me Oulussa Väestöliitossa. Mitähän tuo piikittely tarkoittanee? Minuu ei piikitetty kertaakaan.. Ekalla kerralla tutkittiin molemmat ja ukolta pestiin siemenet ja tsekattiin siitä laatu/ uivuus. Minulta pois sulettiin kilpirauhasjutut, sokeritauuti yms verikokeella. munatorvien aukioloa ei katsottu kun meillä se yksi keskenmeno 5/03, tultiin siihen päätökseen että "rännit" toimii.. Sitten sovittiin jatkosta, kuukautisten alusta kolmantena päivänä piti alkaa syömään Clomifeenitapuja, 1/pvä, viitenä päivänä. Sivuoireita minulla ei tullut. Sitten kävin utrassa kierron 9 pvä ja sen jälkeen tein ovulaatiotestejä. Kun testi näytti plussaa äkkiä inseminaatioon. Eli siinä oman mieheni juuri purkkiin saadut siittiöt ruiskutettiin minuun "pitkällä letkulla". Se oli siinä ja kipiää ei käyny, pikkusen nipisti vain. Ja nyt odotellaan, kuukautisten pitäisi alkaa n. 20 pvä kuluvaa kuuta, toivottavasti eivät ala!!! Hintapolitiikasta sen verran ettei apteekista saanut ostettua viittä clomifeeniä, piti ostaa jotain vajaa 50 kpl.. Ne maksoi vajaa 45 eukkuu. Sitten seyksi ultra ja molempien käynti ukon siitiöiden uusi pesu maksoivat yhteensä 190e. Toivottavasti vastauksestani oli apua.. Kiitos, pidä vielä vähän ylempänä niitä varpaita.. =))) Kuulumisiin, Päippä - Mie
Päippä kirjoitti:
Päiväätä!
Missä te käytte hoidossa? Me Oulussa Väestöliitossa. Mitähän tuo piikittely tarkoittanee? Minuu ei piikitetty kertaakaan.. Ekalla kerralla tutkittiin molemmat ja ukolta pestiin siemenet ja tsekattiin siitä laatu/ uivuus. Minulta pois sulettiin kilpirauhasjutut, sokeritauuti yms verikokeella. munatorvien aukioloa ei katsottu kun meillä se yksi keskenmeno 5/03, tultiin siihen päätökseen että "rännit" toimii.. Sitten sovittiin jatkosta, kuukautisten alusta kolmantena päivänä piti alkaa syömään Clomifeenitapuja, 1/pvä, viitenä päivänä. Sivuoireita minulla ei tullut. Sitten kävin utrassa kierron 9 pvä ja sen jälkeen tein ovulaatiotestejä. Kun testi näytti plussaa äkkiä inseminaatioon. Eli siinä oman mieheni juuri purkkiin saadut siittiöt ruiskutettiin minuun "pitkällä letkulla". Se oli siinä ja kipiää ei käyny, pikkusen nipisti vain. Ja nyt odotellaan, kuukautisten pitäisi alkaa n. 20 pvä kuluvaa kuuta, toivottavasti eivät ala!!! Hintapolitiikasta sen verran ettei apteekista saanut ostettua viittä clomifeeniä, piti ostaa jotain vajaa 50 kpl.. Ne maksoi vajaa 45 eukkuu. Sitten seyksi ultra ja molempien käynti ukon siitiöiden uusi pesu maksoivat yhteensä 190e. Toivottavasti vastauksestani oli apua.. Kiitos, pidä vielä vähän ylempänä niitä varpaita.. =))) Kuulumisiin, Päippä... johtuu niist hormoonihoidoista, eli sinun ei oo tarvinnu siihen ruveta (vihree kateudest). Hormoonit pistetään joka päivä 10-14 päivän ajan kerran päivässä. Nykyään onneks tosi pien neula eikä tarvii laittaa lihakseen... auts!
Pidetään peukkuja! - marilii
Mie kirjoitti:
... johtuu niist hormoonihoidoista, eli sinun ei oo tarvinnu siihen ruveta (vihree kateudest). Hormoonit pistetään joka päivä 10-14 päivän ajan kerran päivässä. Nykyään onneks tosi pien neula eikä tarvii laittaa lihakseen... auts!
Pidetään peukkuja!sanothin et sit ku menkat alkaa ni pitää käyrä ultras ja alotethan se (ilm hormooni hoito) pistään ja ku päivä on kohillaan ni sit pestyt siittiöt sishän ja eikun orotellaan. mulla ei kyl ole mitään häikkää, mut kai sit varmuuren vuaksi hormooneja et varmasti tärppäis...ota ny noistakin selvää...
- marilii
Päippä kirjoitti:
Päiväätä!
Missä te käytte hoidossa? Me Oulussa Väestöliitossa. Mitähän tuo piikittely tarkoittanee? Minuu ei piikitetty kertaakaan.. Ekalla kerralla tutkittiin molemmat ja ukolta pestiin siemenet ja tsekattiin siitä laatu/ uivuus. Minulta pois sulettiin kilpirauhasjutut, sokeritauuti yms verikokeella. munatorvien aukioloa ei katsottu kun meillä se yksi keskenmeno 5/03, tultiin siihen päätökseen että "rännit" toimii.. Sitten sovittiin jatkosta, kuukautisten alusta kolmantena päivänä piti alkaa syömään Clomifeenitapuja, 1/pvä, viitenä päivänä. Sivuoireita minulla ei tullut. Sitten kävin utrassa kierron 9 pvä ja sen jälkeen tein ovulaatiotestejä. Kun testi näytti plussaa äkkiä inseminaatioon. Eli siinä oman mieheni juuri purkkiin saadut siittiöt ruiskutettiin minuun "pitkällä letkulla". Se oli siinä ja kipiää ei käyny, pikkusen nipisti vain. Ja nyt odotellaan, kuukautisten pitäisi alkaa n. 20 pvä kuluvaa kuuta, toivottavasti eivät ala!!! Hintapolitiikasta sen verran ettei apteekista saanut ostettua viittä clomifeeniä, piti ostaa jotain vajaa 50 kpl.. Ne maksoi vajaa 45 eukkuu. Sitten seyksi ultra ja molempien käynti ukon siitiöiden uusi pesu maksoivat yhteensä 190e. Toivottavasti vastauksestani oli apua.. Kiitos, pidä vielä vähän ylempänä niitä varpaita.. =))) Kuulumisiin, Päippävarpaat taivu enempää..ovat jo niin pystys =) käyrään etelä-pohjanmaan keskussairaalas, seinäjoella..niin kato ku pitää ilmeisesti varmmrex viä hormoonia piikitellä sit ku menkat alkaa et tärppäis varmasti ku aika koittaa..näin olen ainaki ymmärtäny.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1862690Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1482407Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1061122- 84954
- 64921
Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait239819Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a20810Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka285775Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies89774Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22708