Sinua nainen

mies..

Ikävöin aina vain enkä saa mielestäni. Pelkään että olet jo unohtanut.

36

1501

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En unohda

      ketään ketkä ovat jotenkin vaikuttaneet elämääni, ja oletikkin niitä jotka on saaneet sydämeeni outoa värinää, ja hymyn tulemaan pelkästä ajatuksesta ;).

    • ei vaan viä oo aika

      En mää maar sua unoha millonkaan.Pelkäät turhaan.

    • nainen...

      Miksi pelkäät että olisi unohtanut?

    • turhaluulo

      njää, nään sut joka päivä töis kuitenkii. emmää voi noin vaa unohtaa.

    • mun mielessä

      on aina vaan ihana j..siis mies. joka on kyl varmaan unohtanut mut. ikävä. s

      • .j.

        Mun mielessä on S.


      • tiedätkö?
        .j. kirjoitti:

        Mun mielessä on S.

        Missä S on nyt? siis muuallakin kuin sun mielessä ;)


      • .S.
        tiedätkö? kirjoitti:

        Missä S on nyt? siis muuallakin kuin sun mielessä ;)

        Odottaa viestiä;)


      • ...olet niin syötävä
        .j. kirjoitti:

        Mun mielessä on S.

        Naapurin J...


      • MinäMurrKissss :)

      • ...olet niin syötävä

      • Keneltä venaat
        .S. kirjoitti:

        Odottaa viestiä;)

        Viestiä S ?


    • kaikkea muuta

      vahvistuu tunteet vain päivä päivältä....

    • En saa

      minäkään häntä..varmaan on jo unohtanut meikäläisen...vaikka ei nää toista niin tunteet on ja pysyy.

    • iuytgyoluhypl

      Kannattaiskos pitää yhteyttä siihen henkilöön muuallakin kuin anonyymisti nettipalstoilla, niin ei tarvitsisi pelätä unohtumista. Unohtuuhan ne sellaiset ihmiset, joihin ei yhteydet säily. Ne aiemmin tärkeätkin, sillä mitäpä sitä loputtomiin muistelemaan ihmistä, jonka suhteen se oma kiinnostus on selvästi tulkittavissa yksipuoliseksi, kun toinen ei suoraan halua olla yhteyksissä ja pysyä yhteydenpitonsa ansiosta mielessä.

    • mies..
      • oliko n vai m

        jos olisi tietty mies, niin ei tarvitsisi kuin pyytää...


      • mies..
        oliko n vai m kirjoitti:

        jos olisi tietty mies, niin ei tarvitsisi kuin pyytää...

        Tietty olen mies.


      • joku ihmettelijä

        Ihana kappale. Nyt sun täytyy kertoa edes, mihin päin ikävöintisi menee?


      • Tietty nainen
        mies.. kirjoitti:

        Tietty olen mies.

        mutta oletko tietty mies :) ?


    • sweet dreams

      Kaunista. :)

    • Minä ja sinä

      En ole rakas sinua unohtanut, enkä unohda. Lasken tunteja seuraavaan kohtaamiseen. Tekisi mieli tulla " vahingossa" päin sua ja halata. Ikävä on todella kova:(

      • ..liikennevaloissa

        tai sitten jossain sisätiloissa. tule röyhkeästi päin. jos olet mies.


    • en ole

      unohtanut...harmittaa vieläkin,kun en häntä tunnistanut/muistanut,kun hän vuosien jälkeen ilmestyi eteeni ja minä tylysti sanoin,etten muista häntä,voi minua älykääpiötä:(((Antaisin melkein mitä vaan,jos hän vielä joskus ilmestyisi eteeni ja sanoisi vaikka:terve,jutellaanko hetki?

    • Minä...

      en ole ainakaan unohtanut erästä miestä, enkä varmaan koskaan unohda... vaikken ole nähnyt pitkään aikaan...

    • kiva n

      Mistäs päin tämä nainen on? Minä kumma kyllä haikailen erään miehen seuraan vaikka kerran tavattiin ja aikaa pian 3v..:O

    • .p.

      En unohda, en varmasti. Tunteita on sinuun, vaikka emme edes tunne toisiamme. Haluaisin niin halata sinua Mikko.

    • .... nainen

      Ikävöin minäkin, enkä edes yritä saada mielestäin. Vaikka aikaa onkin kulunut...kauan.
      Sitä kaikkea
      ei, en unohda .. älä pelkää

      Hassua vain,ettei kumpaisestakaan meistä ole yhteyden ottajaksi.

    • Mahdotonta se olisi,

      yrittää unohtaa. Pikemmin häiritsee se, että joku tietty pyörii mielessä kaiken aikaa.

    • Miten voisit,

      hän voisi edes kuvitella että unohtaisin, hän on ihanin mies jonka olen koskaan tavannut...

    • ikävä on suuri

      Rakastuin sinuun nainen ihan äärettömästi
      Tapasimme vain niin lyhyen aikaa.
      Kauhea ikävä jäi ...

      En luota siihen että voisin rakastua oikeasti uudelleen enkä myöskään että kukaan voisi rakastaa minua ..
      ehkä tapaamme joskus uudelleen myöhemmin

      • muis t oja

        Kuutamouinti, sauna, aitta..kesäyö. Kaunista,muttei omaa..vaikeninmvuoksesi.


    • Heinäkuu x2

      Vähän aikaa vielä ja sitten vuoden odotus palkitaan.

    • Pullaposki.

      ikävöinyt olen en unohtanut. ketä kaipaat?

      • no johan on :)

        pullaposki?? :D:D


    • tuntematonp..

      Tunnetaanko toisiamme? Koska nähty viimeksi?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1097
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      876
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      855
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      657
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      70
      605
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      583
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      493
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe