Heathrow´n kentälle keskustasta aikaisin aamulla

Eka kerta Lontoossa

Lentomme lähtee lauantaina 7.30 Heathrowista. Millä kulkuvälineellä pääsisi suht edullisesti ja sujuvasti kentälle keskustasta (4 hengen perhe). Pitääkö kentällä olla jo 5.30 ja voiko netissä tehdä lähtöselvitystä Finnairin lennolle?

4

589

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Londoni

Netissä voit selvittää yleensä päivää ennen lähtöä. Tietty tulostimen tarvii jotta voit printata liput.

Ei kentällä varsinkaan BA-Finnair tyyppisillä firmoilla tarvitse olla 2 tuntia ennemmin. Perheen kanssa hyvä varmaan ajoissa olla kun on varmaan selvitettävää muuten. Itse olisin kentällä viimeistään 6.45am mutta ehkä perheellisenä aikaisemmin eli 6.15-6.30.

Eka junat näyttäisivät olevan klo. 5.47am (Piccadilly Circukselta, aikaisemmin asemilta idässä ja myöhemmin lännessä). http://www.tfl.gov.uk/assets/downloads/first-last-piccadilly.pdf Kannattaa toki seurata TFL:n sivuja metrotöistä erikseen (vaihtelevat viikonlopusta riippuen). Tuolla eka junalla nyt kerkiäisi siihen kentälle 6.45mennessä, mutta kuten mainitsin perheen kanssa saattaa tulla liikaa juoksemista varsinkin jos ei suoraan tiedä minne mennä.

Itse oon käyttänyt BA transferiä, voi netistä tilata taksin puhumatta kellekään. http://www.batransfer.com/ Hinta riippuu siitä mistä lähet... Ovat olleet ajoissa ja luotettavia.

Busseilla en ole ikinä kulkenut :) Joku muu vastatkoon...

• Eka kerta Lontoossa
    • Londoni

Siis lähtöselvityshän (online check-in) yleensä tehdään n. päivää ennen lentoyhtiön omilla sivuilla (Rynkyllä ja Sleezyjetillä voi sen tehdä aikaisemmin). Ei siis lentokentän omilla sivuilla.

Itse tilaan tuon taksin kotiin ja siitä kentälle joten ei tarvitse asua hotellilla. Hyvin on toiminut.

• red3

Lähtöselvityksen voi tehdä Finnairin sivuilla yötäpäivää 36 tuntia ennen lentoa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      104
      3384
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      88
      3073
    3. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      20
      1933
    4. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      69
      1906
    5. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      38
      1857
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      21
      1741
    7. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1687
    8. Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!

Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi
      Tv-sarjat
      34
      1439
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1349
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1337
    Aihe