Heathrow´n kentälle keskustasta aikaisin aamulla

Eka kerta Lontoossa

Lentomme lähtee lauantaina 7.30 Heathrowista. Millä kulkuvälineellä pääsisi suht edullisesti ja sujuvasti kentälle keskustasta (4 hengen perhe). Pitääkö kentällä olla jo 5.30 ja voiko netissä tehdä lähtöselvitystä Finnairin lennolle?

4

411

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Londoni

      Netissä voit selvittää yleensä päivää ennen lähtöä. Tietty tulostimen tarvii jotta voit printata liput.

      Ei kentällä varsinkaan BA-Finnair tyyppisillä firmoilla tarvitse olla 2 tuntia ennemmin. Perheen kanssa hyvä varmaan ajoissa olla kun on varmaan selvitettävää muuten. Itse olisin kentällä viimeistään 6.45am mutta ehkä perheellisenä aikaisemmin eli 6.15-6.30.

      Eka junat näyttäisivät olevan klo. 5.47am (Piccadilly Circukselta, aikaisemmin asemilta idässä ja myöhemmin lännessä). http://www.tfl.gov.uk/assets/downloads/first-last-piccadilly.pdf Kannattaa toki seurata TFL:n sivuja metrotöistä erikseen (vaihtelevat viikonlopusta riippuen). Tuolla eka junalla nyt kerkiäisi siihen kentälle 6.45mennessä, mutta kuten mainitsin perheen kanssa saattaa tulla liikaa juoksemista varsinkin jos ei suoraan tiedä minne mennä.

      Itse oon käyttänyt BA transferiä, voi netistä tilata taksin puhumatta kellekään. http://www.batransfer.com/ Hinta riippuu siitä mistä lähet... Ovat olleet ajoissa ja luotettavia.

      Busseilla en ole ikinä kulkenut :) Joku muu vastatkoon...

    • Eka kerta Lontoossa
    • Londoni

      Siis lähtöselvityshän (online check-in) yleensä tehdään n. päivää ennen lentoyhtiön omilla sivuilla (Rynkyllä ja Sleezyjetillä voi sen tehdä aikaisemmin). Ei siis lentokentän omilla sivuilla.

      Itse tilaan tuon taksin kotiin ja siitä kentälle joten ei tarvitse asua hotellilla. Hyvin on toiminut.

    • red3

      Lähtöselvityksen voi tehdä Finnairin sivuilla yötäpäivää 36 tuntia ennen lentoa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      54
      3673
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      166
      2287
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      212
      1999
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      139
      1874
    5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      398
      1286
    6. 80
      1205
    7. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      235
      1135
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      135
      1094
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      55
      1020
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      74
      980
    Aihe