Tilasin häämekkoni kiinalaisesta nettikaupasta. Puku lähetettiin viime viikolla, ja olen nyt seurannut lähetyksen kulkua UPS:n sivuilta. Puku on saapunut Tampereelle 16.5, mutta ei ole sen jälkeen liikkunut sieltä minnekään. UPS:n sivuilla lukee "Selvitystä varten tarvitaan voimassaoleva verotustunnus tai lykkäysnumero.". Sen jälkeen lukee kuitenkin vielä että "Tuontiskannaus".
Onko kellään tietoa, mitä tuo tarkoittaa? Onko mekko jäänyt tulliin kiinni vai miksei se ole enää liikkunut eteenpäin? Mekon pitäisi siis saapua Keski-Suomeen. Olen kärsimätön!
Jäikö mekkoni tulliin?
3
434
Vastaukset
- Syksyllä keskisuomee
Tullaus ei ole itsestäänselvyys? Ota yhteyttä Tampereen tulliin, saat todennäköisesti maksaa veroja ko. lähetyksestä. Tullin vetelykset eivät tee mitään oma-aloitteisesti, eivät edes ilmoittele....... saat vastaasi vittumaiset viranomaiset, valmistaudu henkiseen nöyryytykseen. Pahimmassa tapauksessa koirat ovat pissineet pukuusi.
- morsian6/14
Hei! Itse olen katsellut dressfirst sivustolta pukuja, mietityttää vain tuo tilaus ja tullimaksut. Saitko puvun? Paljon tullimaksu oli?
- Tuatuatua
DHL auttaa tullauksessa asiakasta. Tilasin Kiinasta vaatteita ja DHL toimitti tilauksen. Kun paketti saapui Suomeen otti DHL itse yhteyttä minuun, että tullaus saatiin hoidettua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 11810293
- 525030
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html422211Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1052058- 261924
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131591Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,411392Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta24993Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v31991Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk54977