Tilasin häämekkoni kiinalaisesta nettikaupasta. Puku lähetettiin viime viikolla, ja olen nyt seurannut lähetyksen kulkua UPS:n sivuilta. Puku on saapunut Tampereelle 16.5, mutta ei ole sen jälkeen liikkunut sieltä minnekään. UPS:n sivuilla lukee "Selvitystä varten tarvitaan voimassaoleva verotustunnus tai lykkäysnumero.". Sen jälkeen lukee kuitenkin vielä että "Tuontiskannaus".
Onko kellään tietoa, mitä tuo tarkoittaa? Onko mekko jäänyt tulliin kiinni vai miksei se ole enää liikkunut eteenpäin? Mekon pitäisi siis saapua Keski-Suomeen. Olen kärsimätön!
Jäikö mekkoni tulliin?
3
439
Vastaukset
- Syksyllä keskisuomee
Tullaus ei ole itsestäänselvyys? Ota yhteyttä Tampereen tulliin, saat todennäköisesti maksaa veroja ko. lähetyksestä. Tullin vetelykset eivät tee mitään oma-aloitteisesti, eivät edes ilmoittele....... saat vastaasi vittumaiset viranomaiset, valmistaudu henkiseen nöyryytykseen. Pahimmassa tapauksessa koirat ovat pissineet pukuusi.
- morsian6/14
Hei! Itse olen katsellut dressfirst sivustolta pukuja, mietityttää vain tuo tilaus ja tullimaksut. Saitko puvun? Paljon tullimaksu oli?
- Tuatuatua
DHL auttaa tullauksessa asiakasta. Tilasin Kiinasta vaatteita ja DHL toimitti tilauksen. Kun paketti saapui Suomeen otti DHL itse yhteyttä minuun, että tullaus saatiin hoidettua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin1634568- 1691601
Vihjeitä kaivatusta
Mitkä numerot liittyy sun kaivattuun? Osa puhelinnumeroa, kengännumero tai vaikka asuinpaikan koordinaatit (😊)661427- 59889
Lieksa missä syy?
Kun viranhaltijat irtisanoutuu tehtävistä? Museonjohtaja irtisanoutunut. Sivistysjohtaja lähtökuopissa ja Lieksan Kiinte124787Martina Jeopardyssa
Telkusta tulee mainos ohjelmasta, missä vilahtaa Martina. Ai vitsi odotan sitä jaksoa, missä Martina on. Pääsee taas näy191731Mira Luoti, Vain Elämää
kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?6727- 75710
En olisi uskonut et
Suhun tutustuminen toisi elämään näin synkän varjon. Surullista kun luulee löytävänsä rakkautta ja saa vain pahaa.66709- 40654