Motonet-korjaamo

Ahkeruus...

Nyt on aihetta juhlaan, Motonet -autokorjaamo avasi ovensa. Korjausten pitäs sujua ripeästi, kun seinän toisella puolella on maan kattavin varaosavarasto. Kysymys kuuluu: kun autos tarvitsee seuraavan kerran huoltoa, haluatko jännitystä elämääsi ja viet sen Motonet-korjaamoon? Jaa, ei, tyhjä vai poissa?

60

21243

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • volvomarkkanen täs

      Vastaan ei. Jos veisin sinne, olisin varmaan pian se "poissa".

    • Mää vaa

      Jos pitävät järjen päässä siinä hinnoittelussaan vs marmoriliikkeet vs pikkupajat. Ammattilaisia varmasti ovat, mutta miten sitten kun joutuu kerran vuodessa vaihtamaan saman osan mikä muulla valmistajalla kestäisikin kolme vuotta?

      Eiköhän siellä silti tule poikettua, jos jonotusajat on kohtuulliset. Vai onko se lähinnä siis pikahuolto-tyyppinen ratkaisu? Tai tavallinen korjaamo ja lisäksi pikahuolto-puoli.

      No nähtäväksi jää, lisää kilpailua tänne kuitenkin tarvitaan ja on aina tervetullutta. Siis hyvä näin.

    • Vielä kun saisi

      toisen auton korjauksen ajaksi ilmaiseksi tai kohtuu hintaan.

    • Ei vakuuta

      Ei yhtään haittaa että varaosat otetaan sieltä seinän takaa Motonetista?

      • Kaik Suhteellinen

        Mistäs ne muiden kuin merkkikorjaamoiden osat haetaan? Jos ei Motonetistä ni Biltemasta?
        Meinaatko tosissaasi, että esim. Motonetista ostettu etupuskuri pitää uusia vuoden välein? Onko se silloin Motonetin syytä??


    • Järkikorjaamo

      Motonetin brandiin olis sopinut paremmin tee-se-itse korjaamotilan vuokraaminen.

    • Ahkeruus...

      Kuule "Kaik Suhteellinen", seuraavaks kun viet autos korjaamolle, niin kysy huvikses mistä haette varaosat. Ei ne vastaa että Motonetista tai Biltemasta. Korjaamot saa osat jostain ihan muualta. Sitte kun tuommoinen Motonet-osa pamahtaa, niin se on autokorjaamon loppu. Huono uutinen kiirii tuhat kertaa nopeammin kuin hyvä, eikä ketään kiinnosta varaosan alkuperä vaan paikka, jossa se asennettiin. Moto-osat on halpoja just siitä yhdestä syystä.

      • JJzzbjzbz

        On käsittämättömän ahdas uusi Turun motonet. Suurin osa käytävistä niin kapeita että kärryt eivät mahdu kohtaamaan. Raision Bilteman avaruus kaukana. Lisäksi pe iltapäivällä parkkipaikalla puolikaaos, rivillinen autoja jäänyt sumppuun. Onko liikaa vaadittu laittaa piha kuntoon?


      • Ei tarvi käydä...
        JJzzbjzbz kirjoitti:

        On käsittämättömän ahdas uusi Turun motonet. Suurin osa käytävistä niin kapeita että kärryt eivät mahdu kohtaamaan. Raision Bilteman avaruus kaukana. Lisäksi pe iltapäivällä parkkipaikalla puolikaaos, rivillinen autoja jäänyt sumppuun. Onko liikaa vaadittu laittaa piha kuntoon?

        Olen käynyt uudessa Motonetissa nyt kolme kertaa ja melkoinen pettymys on kaupan huono organisointi. Tavaraa on tungettu vähän sinnetänne, eikä tosiaan mahdu monessa paikassa kahta ihmistä kohtaamaan hyllyvälissä, toisen pitää peruuttaa pois. Tavarat on sijoiteltu epäloogisesti eikä kaikkea tahdo löytyä, vaika tietäisi tuotteen koodin, niin ei ole sanottua että sen numeroista hyllyä löytyy tai on merkitty. Hyllyistä puuttuu edelleen tuotteiden hintoja ja vaikka ne olisi hyllyssä, niin koodi ei toimi kassalla, vaan kassa lähtee hakemaan hinnan hyllystä. Ja lisäksi hinnat ovat nousseet niin että Prismasta saa roinaa halvemmalla kuin Motonetistä.


      • samaa krääsää

        " niin kysy huvikses mistä haette varaosat. Ei ne vastaa että Motonetista tai Biltemasta. "

        Ei ne kerro että osa on haettu Biltemasta tai Motonetista, vaikka se onkin haettu juuri sieltä.


      • Kskksks
        Ei tarvi käydä... kirjoitti:

        Olen käynyt uudessa Motonetissa nyt kolme kertaa ja melkoinen pettymys on kaupan huono organisointi. Tavaraa on tungettu vähän sinnetänne, eikä tosiaan mahdu monessa paikassa kahta ihmistä kohtaamaan hyllyvälissä, toisen pitää peruuttaa pois. Tavarat on sijoiteltu epäloogisesti eikä kaikkea tahdo löytyä, vaika tietäisi tuotteen koodin, niin ei ole sanottua että sen numeroista hyllyä löytyy tai on merkitty. Hyllyistä puuttuu edelleen tuotteiden hintoja ja vaikka ne olisi hyllyssä, niin koodi ei toimi kassalla, vaan kassa lähtee hakemaan hinnan hyllystä. Ja lisäksi hinnat ovat nousseet niin että Prismasta saa roinaa halvemmalla kuin Motonetistä.

        Onkohan rahat loppuneet Turun myymälän rakentamisessa, halvalla yritettiin saada hyvä? Kuvittelin hallin olevan iso ja avara, mutta olikin yllättävän pieni ja hyllyjä liikaa. Käytävillä kärryjen kanssa joutuu peruuttelemaan kun ei mahdu ohi.


      • iso veto
        samaa krääsää kirjoitti:

        " niin kysy huvikses mistä haette varaosat. Ei ne vastaa että Motonetista tai Biltemasta. "

        Ei ne kerro että osa on haettu Biltemasta tai Motonetista, vaikka se onkin haettu juuri sieltä.

        Kysy Motonetista ja Biltemasta onko teillä asiakkaina autokorjaamoja. Arvaa mitä vastaavat.


      • tuunari5
        iso veto kirjoitti:

        Kysy Motonetista ja Biltemasta onko teillä asiakkaina autokorjaamoja. Arvaa mitä vastaavat.

        Sitten voi näinkin olla,kun olen pariin korjaamoon ilmoittanut että tuon osat itse vaikka motonetista,niin eivät anna korjaustakuuta,eikä toiset ota korjausta vastaan lainkaan jos ei osta merkkiliikkeestä osia.


      • selvähän se on
        tuunari5 kirjoitti:

        Sitten voi näinkin olla,kun olen pariin korjaamoon ilmoittanut että tuon osat itse vaikka motonetista,niin eivät anna korjaustakuuta,eikä toiset ota korjausta vastaan lainkaan jos ei osta merkkiliikkeestä osia.

        Tietysti korjaamo ottaa mielummin siivun osan hinasta, vaikka se olisi sama minkä asiakas itse hakee motonetista.

        Sehän on ihan normaalia että osa katteesta otetaan tarvikkeiden myynnistä ja jos tarvike jää myymättä niin joko työn hintaa pitää nostaa tai palvelun tasoa laskea.

        Sähkömiehelläkin tuntihinta nousee jos ei saa myydä tavaraa vaan asentaa asiakkaan kamoja.


      • motonetin myyjä
        iso veto kirjoitti:

        Kysy Motonetista ja Biltemasta onko teillä asiakkaina autokorjaamoja. Arvaa mitä vastaavat.

        jep kyllä meillä on ja paljon onkin! ;)


      • esaps

        Vuosihuolto , eli öljynvaihtoja suodatin, raitisilmansuodatin sekä joukko turhaakin turhempia tarkastuksia... Ja sitten tietenkin huoltokoodin nollaus maksaa monissa paikoissa 200-300e. Paitsi Motonetista saa saman hoidon 150eurolla ja tämäkin huolto on maahantuojan hyväksymä huolto.


      • Anonyymi
        selvähän se on kirjoitti:

        Tietysti korjaamo ottaa mielummin siivun osan hinasta, vaikka se olisi sama minkä asiakas itse hakee motonetista.

        Sehän on ihan normaalia että osa katteesta otetaan tarvikkeiden myynnistä ja jos tarvike jää myymättä niin joko työn hintaa pitää nostaa tai palvelun tasoa laskea.

        Sähkömiehelläkin tuntihinta nousee jos ei saa myydä tavaraa vaan asentaa asiakkaan kamoja.

        Merkkiliike ei hae osia motonetistä


      • Anonyymi
        esaps kirjoitti:

        Vuosihuolto , eli öljynvaihtoja suodatin, raitisilmansuodatin sekä joukko turhaakin turhempia tarkastuksia... Ja sitten tietenkin huoltokoodin nollaus maksaa monissa paikoissa 200-300e. Paitsi Motonetista saa saman hoidon 150eurolla ja tämäkin huolto on maahantuojan hyväksymä huolto.

        maahantuoja ei korvaa jos auto menee rikki ja käyt muualla kuin merkkiliikkeessä,
        mulla kokemusta 6v vanha auto merkkiliikkeen hultama.vaihdelaatikko hajos ja sain ilmaiseksi korjauksen,eli merkkiliike tulee pitemmän päälle halvemmaksi


    • O,o

      Paska paikka koko pulju! Bmw 320 pyöriensuuntaus. Niin paljon korjasiva uudet kitkat pilasivat!!!

      • pnw

        passka auto!


    • hyväpaikka

      Korjaamo hiukan edullisempi kuin useimmat ja ainakin toistaiseksi kaikki onnistunut, palvelu myös ystävällistä. Myymälä tosiaan turhan ahdas ja tuntuu kuin olisi pienempi valikoima kuin entisessä, osan etsintä ja hyllypaikan ilmoitus Bilteman tapaan olisi hyvä. Odotellessa voi kierrellä, mutta kahviokin menisi, kylmällä ilmalla ei ulkona grillillä viitsi istuskella eikä odotustiloissakaan kovin pitkään.

      Vieläkös se automuseo on toiminnassa, siinä voisi käydä odotellessa? Taisi olla TS Auto- ja viestintämuseo, onkin ilmeisesti muuttanut Rautakadulle, oli muistaakseni ennen Motonetin lähellä.

      • MotonetW

        69 €/h veloitus ja huomioidaan myös 10 minuutit laskutuksessa. Kesällä vaihdatin autooon taakse jarrupalat ja jarrulevyt sekä moniurahihnan hintaan n.230 € osineen, aikaa mennyt 2h20min. No sitten noin viikon sisällä alkoi takaa kuulua ihmellistä rahinaa ajettaessa alle 40km/h jonka jälkeen ääni loppui nopeuden noustessa. Kävin Motonetissa keskustelemassa asiasta ja tarkistusajan sain seuraavaksi aamuksi. Menin kotiin ja aloin tutkimaan asiaa itse. Syyksi selvisi löysälle jätetyt pyörän mutterit kummallakin puolella jotka sai auki ILMAN avainta. Kiukkuinen soitto Motonettiin ja palautteen antaminen työstä. Lupasivat mennä keskustelemaan asentajan kanssa asiasta.
        Taisi pojilla olla kahvipaussi ja jäi työt kesken:D


    • Huolmattomuutta

      Omaan autoon vaihdettiin etu jarrulevyt ja palat. Aluksi kaikki meni hyvin, mutta sitten alkoi ajossa kuulua koputusta.

      Koputus poistui, kun vauhti nousi tai jarrutin.

      Oli kavereita kyydissä myös kuuntelemassa ääntä ja tämä jälkeen itse kokeilin kuskin puoleisin eturenkaan pultteja ja ne oli NIIN LÖYSÄLLÄ, ETTÄ SAI SORMIN KIRISTETTYÄ

      Soitin Motonet korjaamoon, ja minulle vain todettiin, että KEVYTMETALLIVANTEET tulee pienen ajon jälkeen uudelleen kiristää !

      Mutta toisen puolen pultit olivat aivan kireällä - vain kuskin puoli oli löysällä.

      Kun itse vaihdan renkaat, vedän kevytmetallivanteetkin niin kireälle käsin, että ei tarvitse välillä kiristellä

    • sebe2002

      Itse kävin viikko sitten vaihdattamassa sebringiin automaattiaskin öljyt. Hinta kohtuulliset 204€ sis. 4 l öljyä, suodatin. Tiivisteestä ei ollut puhetta. Työ tehtiin iltap aikana. Hain auton ja kaupan parkkihallissa huomasin öljylätäkön looton alla. Tiputti automaattiaskin öljyä. Sain huoltoajan pyhien jälkeen n. vkon päähän. Pyysivät tarkasteleen tilannetta :) No auto otettiin takasin. Eivät todeneet vuotoa mutta pesivät pohjan öljystä. Taas piti tarkastella pari päivää :) no tiputtelihan se parkkiruudun täydeltä. Taas huoltoon. Todettiin tiivisteen laatu-virhe, vaihdettiin "takuuna". Jee nyt näytti pitävän... yhden päivän ajan. Taas lätäkkö parkkipaikalla. Nyt tänään marssin Keskusautohalliin ja varasin ajan huoltoon... n 400€ huolto aidoilla Moparin osilla kuulemma tehtäisiin. Toki tarkastavat myös muut mahd syyt vuotoon.

    • volvo240turbo

      no joo vietiin volvo 240 takajarrusatulan vaihtoon taka vasen laahaa ja jumissa! no autoa noudettaessa olikin vaihdettu molemmat asiakkaalle mitään ilmoittamatta ! kaiken lisäksi jarrut ilmaamatta poljin aivan rintapeltiin .... ilmattiin kyllä ilmaiseksi mutta vaivaahan ja kuluja asiakkaalle

      • voikauhiaa

        Taitaa olla normaalitapa vaihtaa satulat yhtäaikaa, seuraavaksi olisi jäänyt kiinni katsastuksessa kun tehoerot liian suuret tai olisi toinen puolikin alkanut laahata. Poljin tuntuu pehmeältä useimpien korjaamojen jäljiltä, joskus olen ilmannut itse, joskus korjaantunut kun ajaa jonkin aikaa.


    • pexi11

      Tässä ketjussa on paljon negatiivista palautetta. Olisi kiva jos huollossa käyttävät ihmiset olisivat joskus niinkin lojaaleja asentajia sekä yleensä korjaamoa kohtaan että ymmärtäisivät inhimillisyyttä mitä tapahtuu meille kaikille joskus elämämme aikana.
      Virheitä sattuu kaikille eikä me voida niitä välttää ja ainahan korjaamot kuitenkin haluavat reklamaatioon vastata asianmukaisesti. Ei kaikki asiakkaatkaan ihan pulmukaisia ole kun on kysymyksessä jo ilmennyt vika jota lähdetään korjauttamaan korjaamolle ja tiedetään tulevat ongelmat ettei korjaamokaan välttämättä sitä helposti kuntoon saa. Yritetään ymmärtää enemmän sen oman kokemuksen kautta että olenko minä virheetön kaikessa toiminnassani. :) Hyvää kesää 2016 kaikille.

    • pexi11

      Tässä ketjussa on paljon negatiivista palautetta. Olisi kiva jos huollossa käyttävät ihmiset olisivat joskus niinkin lojaaleja asentajia sekä yleensä korjaamoa kohtaan että ymmärtäisivät inhimillisyyttä mitä tapahtuu meille kaikille joskus elämämme aikana.
      Virheitä sattuu kaikille eikä me voida niitä välttää ja ainahan korjaamot kuitenkin haluavat reklamaatioon vastata asianmukaisesti. Ei kaikki asiakkaatkaan ihan pulmukaisia ole kun on kysymyksessä jo ilmennyt vika jota lähdetään korjauttamaan korjaamolle ja tiedetään tulevat ongelmat ettei korjaamokaan välttämättä sitä helposti kuntoon saa. Yritetään ymmärtää enemmän sen oman kokemuksen kautta että olenko minä virheetön kaikessa toiminnassani. :) Hyvää kesää 2016 kaikille.

    • pexi11

      Tässä ketjussa on paljon negatiivista palautetta. Olisi kiva jos huollossa käyttävät ihmiset olisivat joskus niinkin lojaaleja asentajia sekä yleensä korjaamoa kohtaan että ymmärtäisivät inhimillisyyttä mitä tapahtuu meille kaikille joskus elämämme aikana.
      Virheitä sattuu kaikille eikä me voida niitä välttää ja ainahan korjaamot kuitenkin haluavat reklamaatioon vastata asianmukaisesti. Ei kaikki asiakkaatkaan ihan pulmukaisia ole kun on kysymyksessä jo ilmennyt vika jota lähdetään korjauttamaan korjaamolle ja tiedetään tulevat ongelmat ettei korjaamokaan välttämättä sitä helposti kuntoon saa. Yritetään ymmärtää enemmän sen oman kokemuksen kautta että olenko minä virheetön kaikessa toiminnassani. :) Hyvää kesää 2016 kaikille.

    • pexi11

      Tässä ketjussa on paljon negatiivista palautetta. Olisi kiva jos huollossa käyttävät ihmiset olisivat joskus niinkin lojaaleja asentajia sekä yleensä korjaamoa kohtaan että ymmärtäisivät inhimillisyyttä mitä tapahtuu meille kaikille joskus elämämme aikana.
      Virheitä sattuu kaikille eikä me voida niitä välttää ja ainahan korjaamot kuitenkin haluavat reklamaatioon vastata asianmukaisesti. Ei kaikki asiakkaatkaan ihan pulmukaisia ole kun on kysymyksessä jo ilmennyt vika jota lähdetään korjauttamaan korjaamolle ja tiedetään tulevat ongelmat ettei korjaamokaan välttämättä sitä helposti kuntoon saa. Yritetään ymmärtää enemmän sen oman kokemuksen kautta että olenko minä virheetön kaikessa toiminnassani. :) Hyvää kesää 2016 kaikille.

    • Pka-2

      Tässä ketjussa todella paljon negatiivistä. Mä olen erittäin tyytyväinen motonetin asiakaspalveluun ja laatuun. Huoltotyö onnistuu aika hyvin sovitussa aikataulussa ja hinnassa. Ovat auttaneet tarvittaessa nopeallakin aikataululla. Huollatan siellä 2006 / 170 a mersua ja Sorentoa 2011 / 2.2crdi. Hyvin kaukana marmorien hinnasta. Aikaisemmin käytössä oli 2008 2.4D volvo jolla oli ajettu vain 600000km kun multa lähti. Hyvin toimi motonetin osilla ja huolloilla. Kokemusta tuoho autoon tuli n. 120tkm matkalla ja kertaakaan ei motonetin työssä tai käyttämissä varaosissa ollut huomautettavaa. Nyt Kia:n kanssa tuli osien saatavuusongelma, mutta tästäkin selvitään ilman suurempia ongelmia. Suosittelen varauksetta Turun Motonet korjaamoa.

    • yksipuute

      Kahvila pitäisi olla, pitkä aika odotella jos korjaus venähtää useammaksi tunniksi. Myymälässä ei viitsi montaa tuntia lorvailla eikä ole aamulla edes auki, huonolla ilmalla tai helteellä ei pihallakaan.

    • Kyllästynyt89

      Viety kahteen kertaan Turun motonettiin auto korjaukseen ja huoltoon, molemmilla kerroilla jouduttu autoa haettaessa viemään takaisin saman tien hinausautolla korjaamolle. Ei edes kotia keritä.
      Sanottu missä vika on, mutta eivät usko vaan tekevät satojen eurojen korjausksen ilman syyttä. Sitten todetaankin, että vika oli juuri siinä missä asiakas sanoi sen alunperin olevan. työntekijät otaksuttavasti juuri valmistuneita ja ei kovin motivoituneita. Virheitä ymmärrän että joskus tehdään, mutta näillä ne virheet vaan kuuluu työnkuvaan, näemmä.

    • NrH

      En ole käyttänyt turun motonet korjaamoa, mutta siellä on erikseen varaosatiski korjaamoja varten.
      Elikä kyllä sieltä osia hakee muutkin korjaamot.

    • Funk67

      Huonot korjaamot hakee osansa Motonetista, ammattikorjaamot hakevat osansa oikeista varaosaliikkeistä missä ei ole kalastusvälineitä myynnissä.

    • Ave_vm.2000_1.6_farkku

      Otin Motonetista silloin ihan alkuaikona renkaiden suuntauksen ja tasapainotuksen:

      -ilmoitettu kesto oli oleellisesti pidempi kuin oli puhelimessa kerrottu
      -työ itsessään käsittääkseni onnistui kun lievä puoltotaipumus poistui ja renkaat alkoivat kulumaan tasaisemmin.

      -Renkaiden tasapainotus sinänsä paransi tasapainoa mutta kun se tehtiin parin vuoden päästä uudelleen niin toisen korjaamon pojjaat porukalla ihmetteli tasapainotussommitelmaa jollaista eivät olleet ennen nähneet. Raision Vianorin jäljiltä olivat sitten kuitenkin kuin täydellisesti tasapainossa.

      -Kehnoin esitys renkaiden tasapainottamisesta on koettu Nuppalantien Vianorilla. Ennen kesän lapinreissua tuli lähtöpäivänä vietya ao. paikkaan auto. Taisi olla kesän harjoittelijapojat asialla kun ekaksi irrotetut rengasmutterit onnistuttiin pudottamaan nosturin uumeniin. No, löytyi ne sieltä aikanaan... Kuin seuraavana aamuna autojunasta pääsin Kolarista lapin asfalteille niin olihan vitsit vähissä kun renkaiden tasapainotus oli tehty täydellisesti päin ***settä. Siitä asti olen paikan kiertänyt... enkä mennyt reklamoimaan moiseen paikkaan kun kerran oli kyseessä aito arvoauto...

      Eli Vianorilla ja Vianorillakin on eroa ja sattumat vaikuttaa lopputulokseen.

    • Lönnström

      Suurin osa korjaamoista ostaa osat Koivuselta, ja ne ovat halpoja kiinalaista krääsää. Ostakaa Toyota ja käyttäkää merkkiliikettä huollossa, niin ei ole ongelmia. Corollassa kilometrejä yli 400.000 ja huollot tehty, ja pelittää kun uusi.

    • 4546589959

      On suljettu. Koska avataan taas?

    • Kotimekaanikko

      Tytär kysyi micran alatukivarren pallonivelen vaihtoa. Motossa osa 20-30e, korjaamon tuntihinta76 e. 250 e ,kun on sitä hitsaamista ja kulmien hiomista. Voi kristus, mitä huijaamista naisihmistä kohtaan. Vaihtaisin itse ellei välimatkaa olisi 400km. Eikä takuulla mene puolta tuntia enempää, ellei ole jossain motopajassa hitsattu kiinni.

    • kolppi

      sama se kuka vaihtaa osan auton,kunhan on edullinen.

      • skoda-auto.com

        Kyselin tarjousta Skoda Octavian jakohihnan, moniurahihnan, vesipumpun ja kiristimien vaihdosta. Meinasin selälleen kupsahtaa kun kuulin hinnan. Yli 100€ enemmän mitä merkkihuolto Rinta-Jouppi Turussa tarjosi. Pyysin erittelyä hinnoista ja selvisi että heidän työn osuus oli yli 5 tuntia. En viitsinyt kysyä että kuinka paljon te oikein käytte kaffella kun normaalisti työhön menee reilut 3 tuntia. Varoituksen sana siis, osat voivat olla Motonetissa halvemmat mutta työn osuus enemmän. Jostain heidänkin rahat pitää saada. Ja Huom! Kilpailutin vielä Nuppulantien Osaset korjaamon ja Autoasi, molemmilla hiukan kalliimmat hinnatkuin Rinta-Jouppilla. Ja tulipahan vielä original osat.


      • Anonyymi
        skoda-auto.com kirjoitti:

        Kyselin tarjousta Skoda Octavian jakohihnan, moniurahihnan, vesipumpun ja kiristimien vaihdosta. Meinasin selälleen kupsahtaa kun kuulin hinnan. Yli 100€ enemmän mitä merkkihuolto Rinta-Jouppi Turussa tarjosi. Pyysin erittelyä hinnoista ja selvisi että heidän työn osuus oli yli 5 tuntia. En viitsinyt kysyä että kuinka paljon te oikein käytte kaffella kun normaalisti työhön menee reilut 3 tuntia. Varoituksen sana siis, osat voivat olla Motonetissa halvemmat mutta työn osuus enemmän. Jostain heidänkin rahat pitää saada. Ja Huom! Kilpailutin vielä Nuppulantien Osaset korjaamon ja Autoasi, molemmilla hiukan kalliimmat hinnatkuin Rinta-Jouppilla. Ja tulipahan vielä original osat.

        Sama homma edellisen omistajan (pyörittää nykyään Motonetin vieressä Mekonomen-korjaamoa) ja nykyisten omistajien aikana. Ei tehdä mitä pyydetään ja siitä mitä tehdään veloitetaan roima ylihinta. Edelleen jää se varsinainen vika korjaamatta.

        Vaihtoehtoisesti nollaisivat vain vikakoodin kalliisti pari kertaa ja vasta sitten korjaisivat jo alun perin tiedossa olleen vian, jonka korjaus on tilattu.


    • Tyhmämaksaa

      Ihan karmeita kiskonta hintoja...

    • Passat

      Etu jarrulevyjen ja palojen vaihto töineen 210e kun vastaavasti ad huollossa arvio samalle työlle 360e. Kustannusarvio pysyi eurolleen sovitussa ja ystävällinen asiakaspalvelu eli voin suositella. Kyseessä lahti.

    • 1343

      otin esiin motonet korjaamo hinnat. eipä löydy! onneksi nämä mielipteet jotka antavat vinkkiä. eli en etsi motonetin hinnastoa öljynvaihtoon vaan haen suodattimen ja öljyt eri paikoista. sitten ajan maahanmuutajien korjaamolle. vaihtavat kympillä öljyt ja suodattimen.

    • Oki12

      Oulussa 75€ / h
      Opeliin öljyt , suodattimet tulpat 154€ töineen.
      Ei paha

    • Anonyymi

      Moniurahihna asennetiin väärin peugeot 307:aan, piti puukolla katkaista että sai pois. Mitenköhän ovat saaneet paikalleen. Kädetöntä touhua.

    • Anonyymi

      Tehdäänkö Turun motokorjaamossa myös sähköpuolen töitä?

    • Anonyymi

      Useamman "katsastus" rempan teettänyt vanhaan Focukseen eräässä Helsingin Motonet-korjaamossa, katsastusmies erikseen kehunut, kuinka hyvin huomautusasiat on korjattu. En sitten tiedä, mutta kun vanhalla ritsalla ajelee, niin oikein tyytyväinen olen ollut hinta-laatu-suhteeseen.

    • Anonyymi

      Ainakin Oulun korjaamossa yritettiin kalastella ylimääräisellä korjauksella. Hinnat suht ok mutta en vie toista kertaa sen takia, että yritetään turhia korjauksia. Toinen liike tarkasti tilanteen ja ei ollut ajankohta vaihtaa. Wetterin juttuihin ei kannata motonetin lähteä.

    • Anonyymi

      Turussa ainakin hyvä palvelu ja asentajat ovat osaavia.

    • Anonyymi

      Ostin motonetin renkaat ja piti laittaa alle ja kaikista laskuttavat erikseen mitä tekevät . Olisi luullut kun ostaa motonetista renkaat niin saa myös alle asennuksen edullisesti Menin muualle vaihtamaan . En osta enää sieltä renkaita . Huonoa palvelua.

    • Anonyymi

      En voi suositella. Ammattitaito sekä ongelmien ratkaisu ala-arvoista. Kokemukseni Motonet korjaamo Lahdesta

    • Anonyymi

      Katoin eilen motonettiin korjaamolle sisään ku vein autoo tarkistuttavaks
      jampat vaan heilu siel korjaamol monta autoo auki teki sitä sun tätä joskus kun jakso
      105 e h
      Vähän pelottaa viedä auto sinne jos ei ole pinkka kohilla

      • Anonyymi

        pyys iskariyläpää revennyt edestä molemmat 520 euroa
        vas ja oikee alatukivarren hela 420

        kuulostaako halvalta Volvo v70


    • Anonyymi

      Hyvin on pelittänyt ei ole moitteen sijaa. Viimmeksi taka jarrupalat audi 5 n. coupeen töineen 115€ ei paha.

    • Anonyymi

      Todella hyvin on Motonet toiminut taka..jarrupalat töineen Audi A 5 seen 114,80 € halpa. !

    • Anonyymi

      Turun motonet korjaamolla 12.1.24 vaihdatin moniurahihnat. Ei siinä mitään, hihnat tuli kuntoon eikä vikise enää. Kotiin päästyäni ajattelin, että laitan moottorin suojamuovin paikalleen ja lisään lasin pesuainetta. Vedin konepellin avaus vivusta ja ihmettelin kun pelti ei aukea. Hanttarin puoli jäi lukkoon. En viitsinyt enempää alkaa ihmettelemään vaan maanantai aamuna auto motonet korjaamoon. Sanoin, että auto oli huollossa enkä saa enää peltiä auki teidän rempan jälkeen. Ylimielinen tuomio oli heti, että ”lukko paskana”. Sanoin, että te varmaan katsotte mikä siellä on pielessä. Noh, aika seuraavaan aamuun ja auto työn alle. Parin tunnin jälkeen tuli viesti, että autonne on valmis. Hakemaan autoa ja tiskillä sanotaan, että ei saatu peltiä auki! No mitäs sitten tehdään kysyin ja ilmeisesti tää sama ylimielinen päällikkö tuli sitten lässyttämään ja esitteli jotain videota mistä näkee kyseisen auton avausvaijerin sijainnin. Sanoin, että tunnen kyllä e91 kopan anatomian aika hyvin ja tiedän missä vaijerit kulkee. Flektin kun irroittaa ja laittaa paikalleen niin hanttarin puolen vaijeri on siinä aika kivasti hollilla. Ukko sanoi, että täytyy purkaa koko keula, että saa pellin avattua ja he ei ole korvausvelvollisia! Mulla meni kuppi nurin ja tuli sanottua kirosanoja ja marssin pihalle koko puljusta. Kotona katsoin youtubesta ohjeet pellin aukaisuun ja pelti aukesi koti tallissa kymmenessä minuutissa. Ihmetys olikin suuri kun pääsin näkemään tilanteen. Hanttarin puolen vaijeria ei näy siinä missä se pitäisi olla ja tutkinnan päätteeksi se löytyi niin että se kulki flektin alta viistäen pohjapanssaria eikä ollut kiinni enää lukkolaitteessa! Eli vaijeri on irronnut korjaamon käsittelyssä ja laitettu vaan ”johonkin”! Käsittämöntä toimintaa!

    • Anonyymi

      Joo motonet korjaamossa laitettiin jarrulevyt ja palat niin tuli jaruihin ääntä kun auto pysähtyy kokonaan kävin uudestaan motonetissa sanottiin että alusta ääntää höpö höpö johtuu jarrupaloista että silleen

    • Anonyymi

      Oli jarruremontissa opel mokka motonetissa vaihdettiin levyt ja palat eteen nyt narisee auton pysähytessä kävin valittamassa sanottiin että joku alustassa narisee höpö höpö jarusta se tulee nyt täytyy hakea alkuperäiset tämän remontin päätteeksi että silleen ei tarvi tuohon puljuun enää mennä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14861
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3059
    3. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3055
    4. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3055
    5. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3055
    6. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3054
    7. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3054
    8. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3050
    9. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3046
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3044
    Aihe