Oon siis 13v tyttö joka on muuttanut viikko sitten Suomeen engannista. Mun äiti on englantilainen ja iskä suomalainen mul ei siis mitään kieliongelmii oo ku puhun ihan sujuvaa suomee. Kun kävin englannis kouluu nii me puhuttiin mun frendien kaa aika paljon menkoista ja tälläin. Koko mun kaveriporukalla oli sitten vähän ennen ku lähin ni alkanu menkat paitsi mulla. Mul on vaa tullu valkovuotoo ja toisessa rinnassa ällö patti. Jos siihen kosketaan nii se oikeesti sattuu. Onks ihan normaalii et mun menkat ei oo alkanu?? Mahollisimman paljon vastauksii! ;)
Vähän murrosiästä
elisabethrikkinen
1
126
Vastaukset
- tidiidi
Toi on ihan normaalii ku rinnat vasta kehittyy, Se hävii sit ajan kanssa, ainaki itellä kävi nii. Ja on se normaalii, nehä voi alkaa 9-16v, et aika yksilöllistä:) tietenki riippuu et missä vaiheessa oma murrosikä on nii siihen kannattaa aina suhteuttaa.
Nii ja sori oon utelias mut kirjota vähä enkkuu? :D hihi(:
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1303510
Kehutaan vaihteeksi Perussuomalaisia
Perussuomalaiset ovat olleet melkoisen lokakampanjoinnin kohteena, vaikka ovat saaneet paljon hyvää aikaiseksi. Nyt on1282556- 242106
SDP ylivoimainen ykkönen
En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.141984Roiskeläpät takaisin niin alkaa lasit kestämään
"Tuulilaseja hajottava talvi-ilmiö on ehkä ratkennut" Tämän päivän autoissa kun on esimerkiksi vanhempaa autokalustoa s241580Mitä tapahtuu?
Mitä säpäkän risteyksessä on tapahtunut kun poliiseja, ambulansseja ja kopteri paikalla?291570Tiesitkö? Johannes Brotheruksen ex-isäpuoli on kuin onkin Mikko Kuustonen - Tästä on kyse!
Tiesitkö? Ja hehän on kuin kaksi marjaa... Johannes Brotherus on KUUMAA-yhtyeen jäsen ja tänä syksynä mukana Vain elämää151545Murtautuminen uimahalliin
17.10. yöllä Kiuruveden uimahalliin murtauduttiin yläkerran oven ikkunasta. Onko kellään havaintoja tapauksesta?301001- 87952
Mitä tarkalleen tunnet
Minkälaisia tunteita sisälläsi liikkuu, kun tiedät, että ajattelen sinua lämmöllä ja jotain syttyy myös sinussa? Haluai64906