tarvitsisin n. 30cm-40cm korkuista muovista nurmikon reunanauhaa, mutta toistaiseksi mistään ei ole tullut vastaan tarpeeksi korkeaa. ei kenellekkään tulisi mieleen mistä sellaista voisi löytää? tai jotain vastaavanlaista tuotetta?
mistä korkeaa nurmireunanauhaa?
nurmikko2
1
167
Vastaukset
- Upandround
Kannattaa katsoa siitä pakkauksesta yhteystiedot, jossa oli sitä matalaa reunanauhaa. Siihen yritykseen soittamalla selviää, onko heidän valikoimassa isompia kokoja. He tietää myös muiden yritysten tuotteista joten varmaan saisit neuvoja. Mä laitoin semmoisesta muovista reunuksen, jota laitetaan talon sokkelin ympärille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2152846
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1272736En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.781783Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2371342Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va641324- 471108
- 991011
- 109866
- 46833
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6833