Läppärini (ASUS, windows 7) OS (C:) näyttää punaista ja on melkein täynnä kun taas DATA (D:) on melkein tyhjä. Miten ne saisi turvallisella tavalla järjesteltyä niin, että tilaa tulisi lisää OS puolelle?
Onko tietoa?
Kovalevyn ositus pielessä?
5
457
Vastaukset
Esimerkiksi tällä ohjelmalla: http://www.download.fi/jarjestelma/kovalevyn_osiointi/easeus_partition_manager_home.cfm
Kiitos, löytyi ja on latasin. Nyt pitäisi osata sitä käyttää. OS-partitio on siis melkein täynnä ja DATA lähes tyhjä. Jos vähennän DATAN tilaa sadalla Gigalla niin miten sen saa siirtymään OS-partitioon? Vai miten se tasaus onnistuu parhaiten?
Ei oikein arvaa kokeilla kaikkia vaihtoehtoja jos ei ole varma.
Ohjeet
1. Alhaalla näet kaikki koneen osiot. Vedä D: osiota oikealle päin sen verran kun haluat lisää tilaa C: asemalle
2. Tämän jälkeen niiden väliin pitäisi ilmestyä tyhjä tila.
3. Valitse C: asema ja vedä sen tilapalkkia oikealle päin niin että tyhjätila häviää
4. Lopuksi paina ylhäältä "Apply".
5. Tämän jälkeen sinulla pitäisi olla lisää tilaa C: asemalla.Minulla on versio 9.2.2 ja toimii hiukan toisella tavalla mutta idea löytyi ja tilaa tuli.
Kiitos.Tuota versiota minäkin käytin ja tuolla tavalla se meni minulla.
Mutta hyvä että toiminto löytyi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle743850Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt1873100Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖472966Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle572461Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3632260- 1601880
- 781575
- 331485
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231398Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.391372