MIten pääsis leffaan?

Näyttelijä!

Olisin TOSI kiitollinen jos joku vastais...
MIten vois päästä HArry POtter leffoihin mukaan?????

8

669

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Näyttelijä !

!!!

• Guru

1.Olet ohjaajan sukulainen/tuttu/ystävä
      2.Olet näytellyt jossain aiemmin
      3.Vastaat ulkonäöltäsi jotain Harry Potterin henkilöä
      4.Olet lahjakas

Ja mahiksia sulla on 0 %.Mun kaveri on hyvä näyttelijä, saanut jopa yhden roolin Helmiä ja sikoja-leffasta, mut jonkun sivuroolin ainoastaan
      elikkäs turha elätellä toivoa sori.

• Cicely Delfino

... ei ole mitenkään mahdollista että pääsisit mukaan. Itsekkin tietysti haluaisin, mutta se on mahdottomuus!!! Asia olisi toinen, jos asuisit edes siellä päin missä kuvauksia pidetään, nimittäin minulla on tuttava, joka on asunut siellä ja aikoo hakea näyttelemään Luna Lovekivaa... Ei hälläkään tietenkään ole kuin 1% mahikset...

• loony

Mä en todellakaan usko että sillä olis jopa 1% mahdollisuus. Tää nyt on vähän viilaamista, mutta pakko on.. :) Sillä jos sillä olis 1% mahdollisuus, se tarkottais että kyseiseen rooliin hakis vaan 99 ihmistä hänen lisäkseen. Oletetaan tietysti, että hän hallitsee englannin kielen, osaa näytelläkkin ja on vähän Lunan näkönen. Mutta noi kolme ominaisuutta on lukemattomilla ihmisillä.

Okei, ja jotakuta tottakai kiinnostaa.. ;D

• Black´s widow

Tuskimpa ne näin kaukaa sinne näyttelijöitä hakee. Mutta ainahan sitä voi kirjoittaa warnerbrossille ja lähettää kuvansa ja yhteystietonsa....

• Mä vaan

Kyllä se on mahdollista! Olin iso-britaniassa matkalla kun tapasin yhen taustanäytteliän ja sen kautta pääsin kulkemaaan elokuvassa Harry Potter ja salaisuuksien kammio. Kyllä vain taustana eli en puhunut mitään, mutta oli sekin jotain...

• Suvi

Mutta sehän on loistava juttu!!! Siis jos todellakin joku Suomalainen on näytellyt siin leffassa!! Saitko tavata Emman, rupertin ja Danielin??? oliko kivaa? (sori monta kyssää) mailaa mulle pliikke ossaan [email protected]

• haukansilmä

Siis aivan mahtavaa, jos olet päässyt elokuvaan edes kävelyrooliin mä vaan! Mun luokanvalvojan ystävä on näytellyt taru sormusten herrasta -elokuvassa örkkiä ja ärissyt siinä jotakin...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      73
      5022
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      121
      4727
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      80
      4213
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      107
      4189
    5. Veli Sofia teki urosmehiläisen työn

Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa
      Maailman menoa
      3
      3338
    6. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      125
      3147
    7. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      2848
    8. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      28
      2787
    9. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      40
      2783
    10. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      37
      2762
    Aihe