1230 ms vastauslatenssi

Tajuton latenssi

eli ennenkö iphone kytkee puhelun auki kun kaveri vastaa..

45

178

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • OmenaEtana

      Voi kauheeta!

      ios hidas kuin etana

      • Noksu 10 ms

        Toi koskee nelosta. Viitosessa alta sekunnin.


      • SinappiPurkki
        Noksu 10 ms kirjoitti:

        Toi koskee nelosta. Viitosessa alta sekunnin.

        No jestas, että on niinkin nopeeks pääsyt!


      • Symbian Best
        SinappiPurkki kirjoitti:

        No jestas, että on niinkin nopeeks pääsyt!

        Juu..


      • todelakaan..
        Symbian Best kirjoitti:

        Juu..

        bitut oo

        Lumia windows on


      • hiihiihiihhiii
        todelakaan.. kirjoitti:

        bitut oo

        Lumia windows on

        windows on iosää paskempi


    • Pehmee Jänis

      Siis ihan tajuton latenssi!

      Voi kauheeta mikä etana fööri.

    • ihan tajuton!

      Kamala viive!

      • Haloo haloo

        Porukka kyselee miksi en vastaa heti, linja kytkeytyy, sitten kuulemma pidän hiljaisuutta yllä, no nyt kaverit tietää etanapuhelimen hidastelevan ennen linja avaamista täällä päässä.


      • hehehee
        Haloo haloo kirjoitti:

        Porukka kyselee miksi en vastaa heti, linja kytkeytyy, sitten kuulemma pidän hiljaisuutta yllä, no nyt kaverit tietää etanapuhelimen hidastelevan ennen linja avaamista täällä päässä.

        Hahahaa minua naurattaa


      • Naarattaa
        hehehee kirjoitti:

        Hahahaa minua naurattaa

        Niin muakin toi viive ei haittaa ketään


      • Lanka puhelin
        Naarattaa kirjoitti:

        Niin muakin toi viive ei haittaa ketään

        Mitä vajaat pari sekuntia merkitsee ihmiselämässä ?
        Ei mitään, aikaa on odotella


      • hahahaa
        Lanka puhelin kirjoitti:

        Mitä vajaat pari sekuntia merkitsee ihmiselämässä ?
        Ei mitään, aikaa on odotella

        Sitähän sinä voit kysyä itse palstan pää trollilta, latexilta!


    • mittaaja.

      1230mm lateksi....

      • Grengeberg

        vähän lyhyt hepiksi, mutta msec on kyllä valovuosi!


      • paistinpaanunpohjast
        Grengeberg kirjoitti:

        vähän lyhyt hepiksi, mutta msec on kyllä valovuosi!

        onneks hankkiuduin etanasta eroon.


    • Siksi lumia tilattu

      Toi on kyllä ärsyytävä piirre iphonessa!

      • Releviive

        Sen kanssa tulee toimeen


      • applesontaa
        Releviive kirjoitti:

        Sen kanssa tulee toimeen

        Tulee,, eikä vituta, jos nopeammasta ei tiedä!


      • Lateksinlateksi
        applesontaa kirjoitti:

        Tulee,, eikä vituta, jos nopeammasta ei tiedä!

        Mitä sitten?


      • löteksiSinäppi
        Lateksinlateksi kirjoitti:

        Mitä sitten?

        mieti sitä


      • Naapurin Samppa
        löteksiSinäppi kirjoitti:

        mieti sitä

        Voi taivas mikä Zompi-Viive


      • ärsyttäväää
        Naapurin Samppa kirjoitti:

        Voi taivas mikä Zompi-Viive

        Älä nälvi, asia on ihan kamala


      • noo häätäää
        ärsyttäväää kirjoitti:

        Älä nälvi, asia on ihan kamala

        Zompilla on aikaa vartoilla, toisessa päässä voi kaveri lämmetä


    • iOS Sontakasa

      Oikee Taskutunkio!

    • haloo haloo halooo

      Kaverillani on iponi.
      ja olen huomannut tuon viiveen!

    • vikana on

      tajuton hitaus

    • Jopas on taas...

      ai se on siis normaalia, että iphone miettii ennenkö vasta voi puhua?

    • mulla onkin lumia

      16bittistä sontaa...

    • Voi voi voi iiii

      Latensin lateksille kova pala!

    • mitä odotit?

      Zompi luuri

    • Pehmee Jänis

      MITEN TAJUTTOMAN HIDAS IPHONE ON?

      • Susi koko iPhone

        Hidashan se on joka asiassa!
        sekä ruudulla kaikki on pientä piperrystä ja pitäis olla 10vuotiaan nakit niile..
        jos ylipäätään osus tai näkis.


    • Voi paska!

      IOS 7 lisää vastaus latensia!

    • Latenssi jatkuu

      UUSI 16bittinen iOS7 ei poista ongemaa!

      • Retro Apple

        eikös ton pitänyt olla jo 32bittinen!!!!!


    • HITAAKS Menee

      Noin 20 % hidastuu laite iOS7 vaihdossa

      • Juu Oli!

        applen huippu rosessorori ei kykenekkään vastaan haasteeseensa..
        KUSETUS OLI SUURI!


        Haasta Apple oikeuteen !
        Kusetti sua!

        Suomen oikeuslaistos..... Uhkailevat polisit STASI malliin


      • siittä huumoria
        Juu Oli! kirjoitti:

        applen huippu rosessorori ei kykenekkään vastaan haasteeseensa..
        KUSETUS OLI SUURI!


        Haasta Apple oikeuteen !
        Kusetti sua!

        Suomen oikeuslaistos..... Uhkailevat polisit STASI malliin

        se prossu nykii 734Mhz taajuudella!


      • sama kellotaajuus
        siittä huumoria kirjoitti:

        se prossu nykii 734Mhz taajuudella!

        suuri kusetus iphone 5 osalta!


    • AppleViive

      Aivan tajuton viive

    • vuosituhannelta

      16 bittisyys on paskaa!

    • Voi kamalaa!

      iOS betassa on sama vastauslatenssi!

    • Betta ios berseestä

      Tajuton vastauslatensii jatkaa iOS7 beta2:ssa ainakin oloaan!

    • Latenssi on

      Vituttava viive

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      195
      2043
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      133
      1138
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      805
    5. 58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      721
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      538
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      522
    Aihe