eli ennenkö iphone kytkee puhelun auki kun kaveri vastaa..
1230 ms vastauslatenssi
45
178
Vastaukset
- OmenaEtana
Voi kauheeta!
ios hidas kuin etana- Noksu 10 ms
Toi koskee nelosta. Viitosessa alta sekunnin.
- SinappiPurkki
Noksu 10 ms kirjoitti:
Toi koskee nelosta. Viitosessa alta sekunnin.
No jestas, että on niinkin nopeeks pääsyt!
- Symbian Best
SinappiPurkki kirjoitti:
No jestas, että on niinkin nopeeks pääsyt!
Juu..
- todelakaan..
Symbian Best kirjoitti:
Juu..
bitut oo
Lumia windows on - hiihiihiihhiii
todelakaan.. kirjoitti:
bitut oo
Lumia windows onwindows on iosää paskempi
- Pehmee Jänis
Siis ihan tajuton latenssi!
Voi kauheeta mikä etana fööri. - ihan tajuton!
Kamala viive!
- Haloo haloo
Porukka kyselee miksi en vastaa heti, linja kytkeytyy, sitten kuulemma pidän hiljaisuutta yllä, no nyt kaverit tietää etanapuhelimen hidastelevan ennen linja avaamista täällä päässä.
- hehehee
Haloo haloo kirjoitti:
Porukka kyselee miksi en vastaa heti, linja kytkeytyy, sitten kuulemma pidän hiljaisuutta yllä, no nyt kaverit tietää etanapuhelimen hidastelevan ennen linja avaamista täällä päässä.
Hahahaa minua naurattaa
- Naarattaa
hehehee kirjoitti:
Hahahaa minua naurattaa
Niin muakin toi viive ei haittaa ketään
- Lanka puhelin
Naarattaa kirjoitti:
Niin muakin toi viive ei haittaa ketään
Mitä vajaat pari sekuntia merkitsee ihmiselämässä ?
Ei mitään, aikaa on odotella - hahahaa
Lanka puhelin kirjoitti:
Mitä vajaat pari sekuntia merkitsee ihmiselämässä ?
Ei mitään, aikaa on odotellaSitähän sinä voit kysyä itse palstan pää trollilta, latexilta!
- mittaaja.
1230mm lateksi....
- Grengeberg
vähän lyhyt hepiksi, mutta msec on kyllä valovuosi!
- paistinpaanunpohjast
Grengeberg kirjoitti:
vähän lyhyt hepiksi, mutta msec on kyllä valovuosi!
onneks hankkiuduin etanasta eroon.
- Siksi lumia tilattu
Toi on kyllä ärsyytävä piirre iphonessa!
- Releviive
Sen kanssa tulee toimeen
- applesontaa
Releviive kirjoitti:
Sen kanssa tulee toimeen
Tulee,, eikä vituta, jos nopeammasta ei tiedä!
- Lateksinlateksi
applesontaa kirjoitti:
Tulee,, eikä vituta, jos nopeammasta ei tiedä!
Mitä sitten?
- löteksiSinäppi
Lateksinlateksi kirjoitti:
Mitä sitten?
mieti sitä
- Naapurin Samppa
löteksiSinäppi kirjoitti:
mieti sitä
Voi taivas mikä Zompi-Viive
- ärsyttäväää
Naapurin Samppa kirjoitti:
Voi taivas mikä Zompi-Viive
Älä nälvi, asia on ihan kamala
- noo häätäää
ärsyttäväää kirjoitti:
Älä nälvi, asia on ihan kamala
Zompilla on aikaa vartoilla, toisessa päässä voi kaveri lämmetä
- iOS Sontakasa
Oikee Taskutunkio!
- haloo haloo halooo
Kaverillani on iponi.
ja olen huomannut tuon viiveen! - vikana on
tajuton hitaus
- Jopas on taas...
ai se on siis normaalia, että iphone miettii ennenkö vasta voi puhua?
- mulla onkin lumia
16bittistä sontaa...
- Voi voi voi iiii
Latensin lateksille kova pala!
- mitä odotit?
Zompi luuri
- Pehmee Jänis
MITEN TAJUTTOMAN HIDAS IPHONE ON?
- Susi koko iPhone
Hidashan se on joka asiassa!
sekä ruudulla kaikki on pientä piperrystä ja pitäis olla 10vuotiaan nakit niile..
jos ylipäätään osus tai näkis.
- Voi paska!
IOS 7 lisää vastaus latensia!
- Latenssi jatkuu
UUSI 16bittinen iOS7 ei poista ongemaa!
- Retro Apple
eikös ton pitänyt olla jo 32bittinen!!!!!
- HITAAKS Menee
Noin 20 % hidastuu laite iOS7 vaihdossa
- Juu Oli!
applen huippu rosessorori ei kykenekkään vastaan haasteeseensa..
KUSETUS OLI SUURI!
Haasta Apple oikeuteen !
Kusetti sua!
Suomen oikeuslaistos..... Uhkailevat polisit STASI malliin - siittä huumoria
Juu Oli! kirjoitti:
applen huippu rosessorori ei kykenekkään vastaan haasteeseensa..
KUSETUS OLI SUURI!
Haasta Apple oikeuteen !
Kusetti sua!
Suomen oikeuslaistos..... Uhkailevat polisit STASI malliinse prossu nykii 734Mhz taajuudella!
- sama kellotaajuus
siittä huumoria kirjoitti:
se prossu nykii 734Mhz taajuudella!
suuri kusetus iphone 5 osalta!
- AppleViive
Aivan tajuton viive
- vuosituhannelta
16 bittisyys on paskaa!
- Voi kamalaa!
iOS betassa on sama vastauslatenssi!
- Betta ios berseestä
Tajuton vastauslatensii jatkaa iOS7 beta2:ssa ainakin oloaan!
- Latenssi on
Vituttava viive
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1952043
- 1331138
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21805- 58796
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34721ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42628Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175574Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45538- 9522