Linux palstoja pitäisi saada lisää!!!!

kannatetaan

Laskeskelin, että noin kymmenen jakelua ovat sen verran yleisiä, että niille pitäisi saada omat palstat. Loput jakelut voisivat toistaiseksi mennä yleisellä puolella.

11

115

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • --?--
    • tappikalle

      Kannatettava ajatus.
      Silloin joku asennevammainen pellekin pysyisi kukaties omallaan eikä tulisi inttämään joka asiasta muka oikeassa olevana.
      Poika vai lapsiko vielä, ei näköjään ymmärrä distron ja järjestelmän eroa edes vaan puhuu distroista järjestelminä!

      • Mikä ihmeen järjestelmä?

        Distrohan tarkoittaa samaa asiaa kuin käyttöjärjestelmä. Eli distroja on esim. Mint, Ubuntu, Windows, Debian, Mac OS ja Android.


      • -?-

        Ymmärtääköhän "tappikalle" itsekään, mitä sepustaa?


    • !!!

      Naurettava ajatus! Jo nyt linuks-palstoja on liikaa - huokuvat hiljaisuutta. Jos käyttäjiä on vain 1 - 2%, ei sen pitäisi antaa aihetta lisäpalstoihin!

      Minun idea päinvastainen. Vähennetään näitä niin, että jää vain yksi palsta! Silloin ainakaan ei tule ikävä seurata näitä ja kaikki pysyy samalla palstalla.

      Arvatkaapa, montako palstaa Windows tarvitsisi, jos suhteellinen käyttäjämäärä otetaan huomioon? Nythän on näin, että Windows n.85% ja linuks 1-2% ja Winukalla 7 palstaa ja linuksilla 5!

      Äärimäisen epäsuhtainen lukumäärä käyttäjämääriin suhteutettuna!

      • otan osaa...

        Lisää windowsin palstoja ovat myös virus-, palomuuri- ja muut tietoturvattomuus palstat...


      • painu muualle

        Painu sinä wintoys-trolli muualle mielipiteinesi, linux-palstoja EI SAA VÄHENTÄÄ vaan niitä pitää lisätä!

        Sitäpaitsi linux-jakeluita on useita, windows-jakeluita vain yksi!


      • !!!
        painu muualle kirjoitti:

        Painu sinä wintoys-trolli muualle mielipiteinesi, linux-palstoja EI SAA VÄHENTÄÄ vaan niitä pitää lisätä!

        Sitäpaitsi linux-jakeluita on useita, windows-jakeluita vain yksi!

        Silloinhan jokainen linuks-käyttäjä saisi melkein oman palstan.....yli 300 eri jakelua!


      • Suosituin käyttöjärjestelmä on Android, miksi sillä ei ole omaa palstaa?

        Windowsillahan on jo omat lisäpalstat: http://keskustelu.suomi24.fi/debate/818

        Siinä nyt tuskin on epäselvyyttä, etteikö nuo unix, Mandriva yms. palstat joutaisi pois.


      • mee muualle
        !!! kirjoitti:

        Silloinhan jokainen linuks-käyttäjä saisi melkein oman palstan.....yli 300 eri jakelua!

        Ei ihan kaikille tarvii omaa palstaa, vain suosituimmille. Ja etkö tosiaan vois jättää näitä linux-palstoja rauhaan ja pysyä vaikka Sodat-palstalla jos on kerran pakko trollata!


    • Wihdoinkin asiaa!

      Juuri noin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1104
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      639
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      616
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      68
      577
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      98
      566
    7. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      54
      537
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe