Juu sain viime talven mopon, sillä ajamine talvella suju ihan hyvin, ensi talvena/alku kevääst olisi kevarin vuoro, en vain ole varma ajanko sittenkään korttia, kun onnistuuko kevarilla ajo talvella samalla tavalla kuin mopolla, kyykyllä voi tietenkin olla hieman vaikeaa... Yamaha WR:ää olen ajatellut.
Kevarilla talvella ajo
6
2609
Vastaukset
- yamaha xt
Itse ajattelin auton myydä ja ostaa enduro kevarin koko vuotiseen ajoon. talveksi nastat alle ja lämpimästi päälle. kaatumisia tuskin talvella välttää.
- yamahaw
Itsekin oon miettiny Yamaha WR mutta mietin vaan kestääkö nelitahti talvella ajoa. Kaveri valitellu ettei talvella onnistuisi nelitahtisilla.
- Jeiiiiii2674
Ite oon ottamassa ekaksi mopoksi yamahan tzr 50 niin voiko sillä mennä talvella nastoilla? Ja siis kyseessä on tosiaan kohta 15 vuotias tyttö ja jos kyseenalaistat tyyliäni, tykkään isoista mopoista ja en menisi skootterilla vaikka maksettaisiin :)
- gaymanboy
ai tyttö? no et sinä vittu millää kyykyllä mee saatana ne o iha paskoja muutekii ja viel tyttö ni maailmaloppuha siit syntyy ei tytöt osaa ajaa.
- homopaskaläjä
vitu venla vittu
- tietäjä53453453453
ei kannata wr:llä talvella ajella, et saa sitä ikipäivänä käyntii pakkasella ja akku menee samalla paskaks
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä411743Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1641637Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701378Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2381316Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2001214- 1281145
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3321127- 781076
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271057Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3141057