kuin naapurit.Päivät kuluu eläkkeellä hitaasti.En osaa kieliä,en uskalla matkustaa kuin tyttären seurassa.Käyn kylpylöissä ja hierojalla ja uin.Niissä näkyy naisia ja paljasta pintaa,aah! Mutta muutoin elämä ilman noita nautintoja on tylsää.Vanha lesbo rakastajattareni kuoli viisi vuotta sitten syöpään enkä ole uutta naista löytänyt.Olen aivan liian kiinnostunut naapureinani olevien 50 ihmisen asioista.Juoruan jokaisen jutut toinen toisilleen jne.En tajua että minusta ei pidetä tämän vuoksi enää kovin paljon.Olen katkeroitunut.Mietin kestävätkö polveni näitä rappusia loputtomiin,asun hissittömässä kerrostalossa.
Keksikää mulle 65-vuotiaalle lepakolle(lesbolle) muuta tekemistä
7
181
Vastaukset
- joopajoooops
Provo!
- MOLFGKR
ei ole mutta sinäolet joopajoops.Olen OIKEAJUORUÄMMIEN KUNINGATAR.LISÄÄN JUTTUIHIN MAUSTETTA MUKAAN VÄLILLÄ AIKA REIPPAASTI.LUULEMANI RIKOLLINEN OLIKIN POLIISI.EN OLE KOVIN ÄLYKÄS.
- nkgdr
no kuis pyyhkii nyt?Voisit vaihtaa asuinaluetta.
- nkjnojl
Ehdottelen nuoremmille naisille yhteistä karvojen poistohetkeä ja saunomista.Tähän mennessä kukaan ei oo lämmennyt.Olen oikein kysellyt että onkos karvoitusalue kunnossa.T:sande18
- Ruikunperän Adele
Ja mihin perustuu ilmeinen ajatuksesi, että heteroleskellä olisi helpompaa?
- nmifjrofi
Eiks homot ja lesbot just juhli.Kun ne ei saa seksiä kun kiihottuvat nähdessään kauniin samaa sukupuolta olevan henkilön,alkaa armoton juominen.
- kukaan?
no comments?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400006101004424h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?102458Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2111862Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja231663- 721050
Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.43993Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?75875Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57862En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.43832Tuo yksi tampio vielä ilmeisesti kuvittelee
Että joku itkee peräänsä täällä vinkuen jotain utopistista kadonnutta rakkauttaan kaksoisliekit silmissä leiskuen. Pyhä82792