psykologilla käyneet - i need a help ?

kaija21

Moikka!
Mie olen parikymppinen tyttö ja haluaisin tietää kuinka hakea apua ..
Olen aina ollut ihminen, joka miettii asioita omassa päässään ja pääsee näin asioiden yli.
Vai pääsenkö mie? No sitä olen tässä vastikään alkanut miettiä..
Mielessä painavia asioita on läheisten kuolemasta ja alkoholin käytöstä, väkivaltaan ja peliriippuvuuteen . Näiden asioiden unohtaminen ja käsitteleminen ei ehkä olekaan onnistunut minulta itsekseni vaikka mie olenkin vahva luonteeltani, enkä ole näyttänyt tunteitani ulospäin.....
Tänään törmäsin kadulla ihmiseen, joka yllättäen sai minut palaamaan asioiden pariin.
Ne jäivät jälleen mietityttämään ja saivat minut itkemään . Myös lähiaikoina mie olen alkanut miettiä asioita edelleen ja minusta tuntuu, että aina kun saan elämääni jotai ihanaa ja uutta, muistuvat vanhat asiat mieleeni ja latistavat minut........
Mie olenkin miettinyt olisiko psykologista minulle apua tai riittävätköhän perusteeni sinne menemiselle... Toisaalta, esim. syömishäiriöstä kärsivät tarvitsevat paikkaa enemmän..
Miten sinne edes pääsisin tai tulisiko minulle siitä kustannuksia, kun olen kuitenkin jo täysiikäinen? helpp

1

172

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • moi

Lääkärin vastaanoton kautta ainakin

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      225
      2530
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      3
      2109
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      321
      1860
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      102
      1624
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      83
      1505
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      200
      1240
    7. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      67
      1180
    8. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      25
      1121
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      50
      1053
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      73
      1006
    Aihe