Olen huomannut että banaani ja omena aiheuttavat minulle suun kutinaa ja polttelua, samoin kuin nielun turvotusta ja närästysmäistä tuntua kaulasta palleaan. Aiemmin olen voinut syödä näitä normaalisti. Lisäksi olen huomannut että pähkinät, joissa on sitä ruskeaa kuorta (esim. saksan-, hassel- ja maapähkinä) aiheuttavat saman, mutta kuorettomat ei, ei suolapähkinäkään vaikka siinä kyseessäon maapähkinä!
Onko tämä allergiaa vai mitä ihmettä?
Voiko kyseessä olla vaikkapa torjunta-aine josta oireet johtuu?
Miten pääsen testeihin?
allergiaako?
4
262
Vastaukset
- kdkdjjjd
Selvä allergia.
- Monsanto on kuolema
Äänestäkää Monsanton geenimanipuloitua allergioita ja syöpiä aiheuttavaa soijaa ja maissia vastaan. Monsanto yrittää pilata tavalliset vilja ja ruokatuotannot vaaralllisilla vilja rehu lajikkeillaan.
Niitä myrkkyjä tuo Suomeenkin Suomen Rehu , on tuonut kaikessa hiljaisuudessa maaliskuusta 2013 lähtien!
Round-UP myrkky on pahempi ympäristö myrkky kuin DDT ! Älkää ostako jos haluatte että pölyttäjät Mehiläiset ja sellaiset ei kuole sukupuuttoon!!
Nimi kampanjaan!
Jo yli miljoona 2 miljoonaa on liittynyt mukaan ja minäkin laitoin nimeni! LAUNTAINA 25.5 Klo: 14.00 on mielenosoitus Monsanton saastuttamista ja maanviljelyn tuhoa ja riistoa vastaan Helsingissä, Turussa, Oulussa.
Tulkaa paikalle taisteluun Monsantoa vastaan! Boikotoikaa Round-up myrkkyä ja Monsanton geenimuunneltua soijaa eläin rehuna. Monsanto=KUOLEMA
https://secure.avaaz.org/en/monsanto_vs_mother_earth_loc/ - Anonyymi
kdkdkdkdkdk
- Anonyymi
kdkdkdkdkdk kdkdkdkdkdk
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2983592Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell291996Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.441626- 841471
Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.871202- 1431159
- 811064
Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.951002Kannattaa ymmärtää se asia
että mitään stalkkausta tai hakkerointia ei tapahdu. Oikeasti kannattaa tutkituttaa päänsä.210834Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.61767