Onko pitkät ripset pojilla neitimäiset vai hienot?
Tarkotan tollasii jotka on pitkät ja kaartuu tollee hassusti :D
Tossa on joku kuva jonka löysin jos se nyt toimii:
http://galleria.randomi.fi/?s=user&id=kivapoika
Mielipiteitä tytöiltä kiitos :D
Pitkät ripset pojilla?
12
5581
Vastaukset
- hggtff
Ei kukaan niitä kato.
- jennamåria
aika homot.... kandee kyl leikata ne vittuun jos haluu naisii ;D
- kkkkko
Omassa kaveripiirissä ainakin pidetään. Yhdellä kaveripojalla on pitkät ripset ja niitä aina ihastellaan, useat tytöt kyllä haluaisivat laittaa pojalle ripsaria ja ehdottavat tätä usein.
- boy lashes
Sehän on täysi tosiasia että useimmilla pojilla on luonnostaan paljon pidemmät ja kaartuvammat silmäripset kuin tytöillä. Tämän olen itse huomannut ja havainnon on vahvistanut viisi eri kosmetologia joiden kanssa on tullut puhuttua aiheesta.
- Täsä lissun mielipide!
meijän luokalla on yks poika jolla on ihan mielettömän pitkät ja tuuheet ripset...
I like!
Ihastuksella silti ihanammat - gentleman
Täsä lissun mielipide! kirjoitti:
meijän luokalla on yks poika jolla on ihan mielettömän pitkät ja tuuheet ripset...
I like!
Ihastuksella silti ihanammatNo noi jokka tos kuvas o, on aikas tummat nii se vähä vääristää, mut voi luoja mie rakastan pitiä ripsiä pojilla
- BellaDonna
Just tuollaiset pojat/miehet on todella hyvä esimerkki harvinaisen hyvännäkösistä komeista pojista sekä miehistä Suomalaiseksi pojaksi/mieheksi kellä on luonnostaan tuollaiset pitkät tummat silmäripset. Nuo miehet/pojat on just niitä törkeän hyvännäköisiä miehiä/poikia ulkonäöltään kellä pitkät silmäripset. Ulkomaalaisissa miehillä sekä pojilla on yleistä,että on pitkät silmäripset luonnostaan mutta todellakin harvinaisempaa Suomalaisella pojalla/miehellä. Voi luoja,jos saisin tuollaisen pitkäsilmäripsisen poikaystävän itselleni:P. Nuo on just niitä harvinaisuuksia Suomalaisissa pojissa/miehissä kellä on pitkät silmäripset luonnostaan ja sen ansiosta näyttävät Ulkomaalaiselta pojalta/mieheltä aika paljon. Voi sitä onnenpäivää jos tapaisi tollaisen miehen/pojan ja pääsisi seukkaamaan. Nuo on ihan järkyttävän hyvännäköisiä sekä komeita ulkonäöltään.
- Anonyymi
Haha mul on pitkötripset
- mävaan
Söpöö, kyl mä ainaskin tykkään pitkist:]
- bd f
Pitkät ripset pojilla on aivan ihanat! Ite melkeen pyörryn ku nään jollain.:)
- sldm,s
Niin ihanan näköiset, pieni kateellisuus iskee kun ei itsellä ole samanlaisia >:(
- ziig
Uuu,kuumat. Tykkään suuresti!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä611725- 1231344
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1271270- 1401064
- 101907
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten339849Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82734Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55664Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50653Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j65625