Mitämitämitä!!!!
Onko siellä uusitulla Suurlavalla nyt perjantaina se Sami Saari vai eikö ole?
Just ollaan koottu melkein bussillinen hoitsuja joraamaan.
Hei kuka tietää?
Ja kai sinne muitakin tulee!!!
Sami Saari Rules!
Sami Saari Mäntsälässä??????
8
196
Vastaukset
- 6+3
Eipä näy olevan, jos tanssinettiin on luottaminen http://www.tanssi.net/fi/p/31.html
- Leeevu-68
Kärsivällisyyttä pitäisi olla kyllä uudellakin yrittäjällä.
Ekana päätetään pitää perjantaitanssit äitienpäivä- ja jääkiekkoviikonloppuna, ja sitten ihmetellään,kun asiakkaita ei tule.
Seuraavaksi päätetään perua ne tulevat perjantait, vaikka nythän se kesä vasta alkaa, ja ihmiset ovat jo huomanneet myös perjantain.
Hattua nostan ja esitän vilpittömät kiitokset Mäntsälän entisille pitäjille, jotka kärsivällisesti, joistakin huonoista illoista piittaamatta, jaksoivat tanssittaa vuosikausia.
Nykyisellä tempilulla tanssit pahimmassa tapuksessa loppuvat ko kokonaan vaikkapa elokuussa, kun ei jakseta tehdä pitkäjänteistä työtä.
- Mirkku..
Siellä on naisia muutenkin niin valtavasti, ettei kaikki pääse tanssimaan.
- Päättäkää jo!
Kyllä Sami Saari ohjelmistossa oli joku aika sitten. Nyt kun katsoo tanssi.net tai mantsalansuurlava.fi kummassakaan ei enää ole muuta kuin 14.6. Dingo. Kummallista ohjelmiston vaihtoa! Onko vaiko eikö?!?!?!?!
- Peeerio99
Just näin!!!
- cm-cm-kkk-77
Markkinawoimat jyllää, kauppias haluaa tuoton nyt heti, eikä tulevaisuudessa.
- 6+3
Voihan se olla niinkin että itse Sami Saari on keikan perunut, hänen omien sivujen mukaan ei ole keikkoja ollenkaan, viimeiset olleet huhtikuussa.
Vastaavia tapauksia on ollut muidenkin esiintyjien kohdalla. - Sirkkis-58
6+3 kirjoitti:
Voihan se olla niinkin että itse Sami Saari on keikan perunut, hänen omien sivujen mukaan ei ole keikkoja ollenkaan, viimeiset olleet huhtikuussa.
Vastaavia tapauksia on ollut muidenkin esiintyjien kohdalla.Voihan se olla noinkin.
Se Sami taisi siinä samalla perua myös Pentti Hietasen ja 60s illlankin...
Aika venkoilua isoTorvisilla, ei sitä kuluttajaluottamusta ainakaan näin rakenneta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191170
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89874Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18699- 77697
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat276665- 88653
- 107604
- 27537
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49533Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet107477