ollin 9kk intissä. mitenköhän pääsisin kertaamaan??
Enole koskaan ollut kertaanassa, pääsin 2002
6
348
Vastaukset
- turkuse
Vapaaehtoisesti ainakin onnistuu., MPK järjestää kursseja. Monesti käy niin että kun vapaaehtoisena kertaat, esikunta huomaa innon ja sijoittaa sinut uudelleen osastoon, joka pääsee kertaamaan ihan oikeastikin.
- .........
Ei ei enään kertamaan ei koskaan sotilaspassi palautettu ei koskaan mitään asepalvelusta... ...ei ennen kuin Kataisen voi kantaa venäjälle
- dfghjklöhg
Vanha ketju mutta kommentoin silti.
Itse pääsin intistä vuonna -88 ja ensimmäinen kertaus tuli vuonna 2010. Olisin toivonut että olisin päässyt useammin kuin 22 vuoden välein varsinkin kun olin kuljettajana enkä ollut ajanut rekalla intin jälkeen. Piti opetella peruuttaminen uudelleen. - res ylik
MIksi ihmeessä kertaamaan vapaaehtoisesti? Koulutusvelvollisuus on Puolustusvoimilla. Mikäli he eivät näe tarpeelliseksi kouluttaa niin antaa olla.
- moh1
Eiköhän se kutsu vielä tule. Itse pääsin reserviin -90 , kertaus I -01, kertaus II -11. Nyt en usko, että kertauskutsuntoja tulee.
- ....
Reserviin lokakuussa 2008, kovat kertaukset lokakuussa 2010, vapaaehtoisiin kertauksiin ens kuussa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882