Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Sisältöä ja pientä mietittävää

Rikollinen???

Olenko silloin rikolinen. Tottelematta yhtään esivallan käskyä, Joudunko mielipiteeni vuoksi kärsimään vapaus rangaituksen vakilassa???

Ketä systeemi palvelee?? En tavoittele taloudellista hyötyä, en ole keneltäkään varastanassa mitään tai taapamassa jetään haluan olla om itse opiskelija työtätekevä mies. EN MENE ARMEIJAAN


Olen totaali.
kunnioittakaa päätöstäni. Sillä vakilaanhan te ninut laitatte. "rikollinen joka vahingoittanyt krtään, ei pitänyt asista eikä arnreijan tavasta riistä nuirelta mieheltä olla nuori ikman armeijanmenoon uhkaa tai sitten ylipitkä sivari.



ASEVELVOLLISUUDEN AIKA ON OHI!!

Se tullaan näkemään tämän vuosikymmene aikana.
Ketä Järjetelmä palvelee- Sotahullujako.

2

185

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fjunynun

      Ja oliko asiasi esim. sellainen, että kantasi vuoksi pitäisi kutsua rauhanturvaajat kotiin. Vai miksi esiinnyt tällä palstalla.?

      Hyvää viestissäsi tietysti se, että olet sisäisesti ja julkisesti sinut mitättömyytesi kanssa. Ei siihen moni teikäläinen pysty.

    • Rikollinen, joo!

      "ASEVELVOLLISUUDEN AIKA ON OHI!!"

      Teikäläiset ovat ohittaneet ja ohittavat myös muuta. Veromaksuvelvollisuus. Velvollisuus osallistua perheen töihin, etupäässä elatukseen. Työtön sivari laiminlyönyt omankin elatuksensa.

      Kyllä moni asia on OHI, kun sille tielle lähtee. Ainoa, joka ei sillä tiellä mene ohi on MITÄTTÖMYYS!

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      70
      2287
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2093
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1708
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1526
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1520
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1417
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1389
    8. 52
      1278
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      63
      1221
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1196
    Aihe