Olenko silloin rikolinen. Tottelematta yhtään esivallan käskyä, Joudunko mielipiteeni vuoksi kärsimään vapaus rangaituksen vakilassa???
Ketä systeemi palvelee?? En tavoittele taloudellista hyötyä, en ole keneltäkään varastanassa mitään tai taapamassa jetään haluan olla om itse opiskelija työtätekevä mies. EN MENE ARMEIJAAN
Olen totaali.
kunnioittakaa päätöstäni. Sillä vakilaanhan te ninut laitatte. "rikollinen joka vahingoittanyt krtään, ei pitänyt asista eikä arnreijan tavasta riistä nuirelta mieheltä olla nuori ikman armeijanmenoon uhkaa tai sitten ylipitkä sivari.
ASEVELVOLLISUUDEN AIKA ON OHI!!
Se tullaan näkemään tämän vuosikymmene aikana.
Ketä Järjetelmä palvelee- Sotahullujako.
Kommentoikaa,
Kokelaalle oletko miettinyt mitö tavallinen sinne raahattu 5kk tykimeis ajatelee areijasta, Oliko se hänelle positiivinen vai negativinen kokemus????
Minulle se vain ja ainoastaan negatiivinen,
No kohta kilahtaa paperit täydennyspalvelukseen, Eli menetän tykkimiehen arvoni ja ryhdyn sivariksi.
Kommennteja,
Oliko armeijasta minulle mitään vastetta. No ei ollut,
Mietteitä koksuille
4
225
Vastaukset
- sutta pelkäisi ov
18-vuotias pohtii Näin:Olenko silloin rikolinen. Tottelematta yhtään esivallan käskyä, Joudunko mielipiteeni vuoksi kärsimään vapaus rangaituksen vakilassa???
Ketä systeemi palvelee?? En tavoittele taloudellista hyötyä, en ole keneltäkään varastanassa mitään tai taapamassa jetään haluan olla om itse opiskelija työtätekevä mies. EN MENE ARMEIJAAN
Olen totaali.
kunnioittakaa päätöstäni. Sillä vakilaanhan te ninut laitatte. "rikollinen joka vahingoittanyt krtään, ei pitänyt asista eikä arnreijan tavasta riistä nuirelta mieheltä olla nuori ikman armeijanmenoon uhkaa tai sitten ylipitkä sivari.
ASEVELVOLLISUUDEN AIKA ON OHI!!
Se tullaan näkemään tämän vuosikymmene aikana.
Ketä Järjetelmä palvelee- Sotahullujako.
Kommentoikaa,
inttiin eksyneille näin kuten minulle
Kokelaalle oletko miettinyt mitö tavallinen sinne raahattu 5kk tykimeis ajatelee areijasta, Oliko se hänelle positiivinen vai negativinen kokemus????
Minulle se vain ja ainoastaan negatiivinen, ja henkiset traumat eivöt koskaan poistu.
No kohta kilahtaa paperit täydennyspalvelukseen, Eli menetän tykkimiehen arvoni ja ryhdyn sivariksi.
Kommennteja,
Oliko armeijasta minulle mitään vastetta. No ei ollut, - muurahaistensota
Alkaa olemaan liikaa taustahälyä
- ressu1
jos kaikki vapaatmiehet ymmärtäisivät asevelvollisuuden merkityksen demokratiassa pakkoa ei tarvittaisi....ammattiarmeija sopii kyllä paremmin näille rauhan omaisille ajoille...takaa uskottavan maanpuollustuksen siinä missä asevelvollisuuskin....
itse ajattlen enemmänkin niin jos totta puhutaan että yksilön vapaudesta pitäisi karsia yhteiskunna hyväksi..muurahaispesä on tehokkaampi kuin yksittäinen muurahainen..loppupeleissä sellainen sivilisaatio menestyy paremmin.. - ....................
jos kaikki vapaat miehet ymmärtäisivät ettei rintamalle oikeasti mennä tappamaan vaan sinne mennään kuolemaan....jos kaikki vapaat miehet ymmärtäisivät.... että kaikki sodat on sikarikkaan siionistieliitin ja näiden hännystelijöiden suunnittelemia...eikä yhdessäkään sodassa ole kysymys demokratian puolustamisesta vaan eliitin kukkaron puolustamisesta.......jos kaikki vapaat miehet ymmärtäisivät että kuolema kuittaa univelat ja maailmansota valtioidenvelat...niin sotia ei olisi ollenkaan....jos kaikki vapaat miehet olisivat tyytyväisiä elämäänsä riippumatta siitä kuinka kurjaa se on...sillä sota ja sen seuraukset ovat vielä kurjempia...
Henry KiSS my aSSinger: Sotilashenkilöt (sotilaat ja rauhanturvaajat) ovat tyhmiä ja typeriä pelinappuloita käytettäväksi ulkopolitiikassa (ryöstösodat ja kolonialismi)
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_232433Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.531713Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu280966- 251952
Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup11944- 146893
- 56834
Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.110749- 46725
Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua8718