Olenko silloin rikolinen. Tottelematta yhtään esivallan käskyä, Joudunko mielipiteeni vuoksi kärsimään vapaus rangaituksen vakilassa???
Ketä systeemi palvelee?? En tavoittele taloudellista hyötyä, en ole keneltäkään varastanassa mitään tai taapamassa jetään haluan olla om itse opiskelija työtätekevä mies. EN MENE ARMEIJAAN
Olen totaali.
kunnioittakaa päätöstäni. Sillä vakilaanhan te ninut laitatte. "rikollinen joka vahingoittanyt krtään, ei pitänyt asista eikä arnreijan tavasta riistä nuirelta mieheltä olla nuori ikman armeijanmenoon uhkaa tai sitten ylipitkä sivari.
ASEVELVOLLISUUDEN AIKA ON OHI!!
Se tullaan näkemään tämän vuosikymmene aikana.
Ketä Järjetelmä palvelee- Sotahullujako.
Kommentoikaa,
Kokelaalle oletko miettinyt mitö tavallinen sinne raahattu 5kk tykimeis ajatelee areijasta, Oliko se hänelle positiivinen vai negativinen kokemus????
Minulle se vain ja ainoastaan negatiivinen,
No kohta kilahtaa paperit täydennyspalvelukseen, Eli menetän tykkimiehen arvoni ja ryhdyn sivariksi.
Kommennteja,
Oliko armeijasta minulle mitään vastetta. No ei ollut,
Mietteitä koksuille
4
287
Vastaukset
- sutta pelkäisi ov
18-vuotias pohtii Näin:Olenko silloin rikolinen. Tottelematta yhtään esivallan käskyä, Joudunko mielipiteeni vuoksi kärsimään vapaus rangaituksen vakilassa???
Ketä systeemi palvelee?? En tavoittele taloudellista hyötyä, en ole keneltäkään varastanassa mitään tai taapamassa jetään haluan olla om itse opiskelija työtätekevä mies. EN MENE ARMEIJAAN
Olen totaali.
kunnioittakaa päätöstäni. Sillä vakilaanhan te ninut laitatte. "rikollinen joka vahingoittanyt krtään, ei pitänyt asista eikä arnreijan tavasta riistä nuirelta mieheltä olla nuori ikman armeijanmenoon uhkaa tai sitten ylipitkä sivari.
ASEVELVOLLISUUDEN AIKA ON OHI!!
Se tullaan näkemään tämän vuosikymmene aikana.
Ketä Järjetelmä palvelee- Sotahullujako.
Kommentoikaa,
inttiin eksyneille näin kuten minulle
Kokelaalle oletko miettinyt mitö tavallinen sinne raahattu 5kk tykimeis ajatelee areijasta, Oliko se hänelle positiivinen vai negativinen kokemus????
Minulle se vain ja ainoastaan negatiivinen, ja henkiset traumat eivöt koskaan poistu.
No kohta kilahtaa paperit täydennyspalvelukseen, Eli menetän tykkimiehen arvoni ja ryhdyn sivariksi.
Kommennteja,
Oliko armeijasta minulle mitään vastetta. No ei ollut, - muurahaistensota
Alkaa olemaan liikaa taustahälyä
- ressu1
jos kaikki vapaatmiehet ymmärtäisivät asevelvollisuuden merkityksen demokratiassa pakkoa ei tarvittaisi....ammattiarmeija sopii kyllä paremmin näille rauhan omaisille ajoille...takaa uskottavan maanpuollustuksen siinä missä asevelvollisuuskin....
itse ajattlen enemmänkin niin jos totta puhutaan että yksilön vapaudesta pitäisi karsia yhteiskunna hyväksi..muurahaispesä on tehokkaampi kuin yksittäinen muurahainen..loppupeleissä sellainen sivilisaatio menestyy paremmin.. - ....................
jos kaikki vapaat miehet ymmärtäisivät ettei rintamalle oikeasti mennä tappamaan vaan sinne mennään kuolemaan....jos kaikki vapaat miehet ymmärtäisivät.... että kaikki sodat on sikarikkaan siionistieliitin ja näiden hännystelijöiden suunnittelemia...eikä yhdessäkään sodassa ole kysymys demokratian puolustamisesta vaan eliitin kukkaron puolustamisesta.......jos kaikki vapaat miehet ymmärtäisivät että kuolema kuittaa univelat ja maailmansota valtioidenvelat...niin sotia ei olisi ollenkaan....jos kaikki vapaat miehet olisivat tyytyväisiä elämäänsä riippumatta siitä kuinka kurjaa se on...sillä sota ja sen seuraukset ovat vielä kurjempia...
Henry KiSS my aSSinger: Sotilashenkilöt (sotilaat ja rauhanturvaajat) ovat tyhmiä ja typeriä pelinappuloita käytettäväksi ulkopolitiikassa (ryöstösodat ja kolonialismi)
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Björn Wahlroos, maataloustuet lakkautettava
Sanoo pankkimies. Mitäs persut ja muut tukinulliem perskärpäset tähän? "Wahlroos listaa kansallisen maataloustuen. – I1393336Persut päättivät hiilivoiman kieltämisestä Suomessa
Moni on jo unohanut kuka hyväksyi hiilivoimaloiden kieltämisen Suomessa: persut Sukupuolineutraalit liikennemerkitk822930Nalle Wahlroos ei ulise kuten Teemu Selänne sähkölaskuista
Nalle "hah hah" nauroi saamistaan sähkötuista, kun taas Teemu-poika itkeä tirautti kovasta sähkön hinnasta. Nalle nauro402307Muistattekos kuinka kokoomus ja persut vinkuivat sähkön hinnasta?
Oppositiossa vuonna 2022, kun sähkön hinta uhkasi nousta 20 senttiin kilowattitunnilta? Nyt ovat hiiren hiljaa, kun pitä1142212Mikä aate kaiken pahan takana?
Se laiskistuttaa kansat, opettaa vaatimaan etuisuuksia, syleilee maailmoja eikä omaa kansaa.1452096Vain persut vastustivat hiilivoimaloiden alasajoa
Persut vastusti jyrkästi hiilen kieltolakia ja on myöhemmin vaatinut hiilivoimaloiden pitämistä käytössä. He perusteliva472031Selvästi näyttää siltä, että SDP:n kannattajat hyväksyy kiusaamisen
ja seksuaalisen ahdistelun, kun puolueen kannatus pysyy korkealla. Mitä tämä kertoo demari-äänestäjien moraalista?181540Muistan vuosikymmenten takaa
Toivottavasti voit hyvin ja jaksat työssäsi. Olet upea ja erinomainen ihminen, toivon kaikkea hyvää.121476Päivi Räsäsen seksipaljastus loksauttaa Katja Ståhlin leuat! Elämäni biisi kohujakso tv:ssä!
Elämäni biisi -suosikkisarjan uusinnat ovat startanneet ja nyt vuorossa on sarjan 2. jakso v. 2019. Sinisille sohville291363- 1351063