Mitä mieltä tytöt on tälläsestä jätkästä.. pukeutuu tyylikkäästi:mitat 180cm/65kg hiukset tollaset hyppyrimalliset tummat. Pään ympärys on 59cm eli iso... se on ongelma naisten kans! ei uskalla lähestyä ketään naispuolista! oon viä lisäks melko ujo. Niin ja oon 18V.
life sucks......
5
776
Vastaukset
- poppeli
ei se elämä nyt niin huonoo voi olla... eiks niin sanota, että elämä on ihmisen parasta aikaa :P... ujous on miun mielest vaan plussaa... kuka haluu jätkän joka juoksee joka naisen peräs :D noista mitoista nyt en osaa oikee mitää hahmotella ku en sua nää, mutta etköhän oo ihan normaali... iso pää??? mitä sitte.... ehkä sul on isot aivot... en oikeen usko että loppu peleissä pään koolla nyt on kauheesti merkitystä, vähän rohkeutta ja eiköhän sulla oo kohta oma kulta kainalossa x) mooih... pukeudut tyylikkäästi... grrrhhmm....
tsemppii- poppeli
mie oon kyllä nais puolinen :P
- Jäbä85
mä oon 187/88 (suurinpiirtein), mukava, sosiaalinen mutta ei kelpaa muijille...ikää yli 19v.
- lila
No mun pään ympärys on sentin enemmän, revippä siitä. Mutta en koe pääni olevan mitenkään erikoisen isokokoinen, vaikka tiedän, että 60 senttiä on aika paljon. Mialuummin semmonen pää, joka näkyy, eikä semmonen kirppu, jota saa suurennuslasin kanssa ettiä, että onko sillä päätä ollenkaan. ;D
Niin että ole ilonen, että sulla on päätä ollenkaan. Eiköhän sullekin joku varmasti löydy. Eihän tuossa muussa mitään vikaa näyttäis olevan. - tyttö!
Moro!
Aattelin kirjottaa tänne tyttönä, kun te muut kai ootte poikia. Eli mielipiteeni on se ettei kukaan välitä onko iso tai pieni pää! Ite oon ok näkönen tyttö, enkä oo kenenkään kanssa vaikka olenkin kiinnostunut monista. En oo ujo, vaan en vaan usko että kukaan ois kiinnostunu musta sillä tavalla, enkä meinaa että mulla ois huono itsetuntokaan, vaan mä vaan aattelen silleen. Ja ei pojat paljoo mua yritä, en sitten tiedä onko ne liian ujoja vai eikö kiinnosta. Usein ujoissa pojissa on se, ettei tytöllä oo mitään aavistusta pojan tunteista, tyttö voi jopa luulla/kuvitella, että poika inhoo sitä. Sama on sitten varmaan toisinpäin. En tiiä onko tästä yhtään mitään hyötyä, mutta kyllä sitä sitten joskus löytää jonkun kun tarpeeks kauan on ettiny(paitsi kuka haluu elää 10.v kuluttua, kun vois elää nytkin?) juu... -Maija-
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 233378
Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva5402702Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial532260Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras2122241Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle131709Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2191519Kiantama kartelli
Onko alhaisempaa kuin toimia ensin kartellissa ja lopuksi koittaa pelastaa nahkasa vasikoimalla muut kun jää kiinni? Eip521481- 971389
Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom621211Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise951184