Hei!
Niin tosiaan otsikonmukaisesti, eli vasemman kyljen/vasemman rintalihaksen alapuolella ym. läheisyydessä ilmenee noin joka päivä pistoksia, mistähän voisi johtua?
Pistely tapahtuu useimmiten levossa.
Olen myös huomannut, että kun kokeilen tuota pistelyaluetta ns. kylkiluiden välistä sormella liikutella/hieroa, niin tuntuu lievästi tämä pistos, joka sitten myös hohkaa hierottaessa myös hieman leveämmällekkin alueelle tätä inhottavaa pistoa/kipua, tässä tapauksessa vasemman rintalihaksen alapuolelle.
En tiedä liittyykö tämä pistoksiin, mutta usein olkapäitä pyörittäessä kuulen myös rintakehästä litinää/lotinaa.
Monesti tulee myös tarve vetää syvään henkeä.
Ylä- ja alavatsan ultra katsottu, ei mitään löytynyt sieltä.
Vastauksia, neuvoja ym. kaivataan!
Vasempaan kylkeen/rintaan pistää? neuvoja kaivataan!
4
2030
Vastaukset
- henri677
Ja vastailla saa vaikka viestistä olisi jo aikaa!
- tukalavaiva
Mulla kanssa pistosta ja jomotusta vasemmassa kyljessä ja rinnassa. Mangneettikuvauksen jälkeen lääkäri pisti leikkausjonoon, on kuulemma selkäydinkanavan ahtauma ja nikamasiirtymä lannerangassa 4 ja 5 nikamissa. Mulla vaiva ylennsä lakkaa kun makaan lattialla selälläni.
- henri677
Harmillinen homma :( Itsekin haluaisin magneettikuvakseen kun ei tässä enää palijon muita vaihtoehtoja olekkaan enää, meinaa vain olla vähän vaikea saada. Yksityisen kautta olisi myös liian kallis.
- o.m.g.
Ja sitten asiaan. Lannerangan 4-5 välin ahtaumalla ei ole mitään tekemistä vasemman kyljen ja rinnan tuntemusten kanssa.
Magneettikuvaus ei ole autuaaksi tekevä eikä välttämättä selitä yhtään pistoksien tai jomotusten syitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 253790
Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva5422772Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial532300Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras2122261Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle131829Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2191550Kiantama kartelli
Onko alhaisempaa kuin toimia ensin kartellissa ja lopuksi koittaa pelastaa nahkasa vasikoimalla muut kun jää kiinni? Eip531522- 971409
Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom621261Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise951214