Kun ajattelet läheisintä ja rakkainta ihmistä sinulle, mikä on hänen horoskooppi merkkinsä? Otetaan väliin vähän positiivisempi kyssäri =)
ihanin?
20
3768
Vastaukset
- taikina
JOUSIMIES on naispuolisista ehdottomasti parhain ystäväni!!!
- Ginger
Härkä! Skorpioni! Oinas, Neitsyt ja Leijona! Tuossa TOP 5, lähipiiristä. Ehkä Härkä on kaikkien muiden ylitse :)
- Miizu
Mun rakkaimman ja läheisimmän henkilön horoskooppmerkki on Kauris
- minirapu
Vähän tylsä vastata näin ilmiselvästi, kun kyseessä on oma lapsoseni.
Toinen erityisen rakas ihminen oli kalat horoskoopiltaan, isoäitini.- Gem-86
Jotenkin voin kuvitella hänen olevan taskukokoinen rapu (povitaskussa), joka ilman meteliä pitää huolta perheestään, mutta on kuitenkin valmis puraisemaan vuorin läpi jos joku liiaksi poikkeaa omille teilleen!
- Tyttö tuollainen
...paras ystäväni jellona:P on minulle kuin sisar..itse olen oinas,joten sovimme yhteen hyvin:)
- ScorpioFemale
Lahella minua Leijona mies grrrr nam, skorpioneja muutama, Oinas ja Harka ...
- elisa
Oinas, Skorpioni ja Rapu. Oinas luonnonlapsi, Skorpioni ymmärtäen ihan käsittämättömiä sfäärejä ja Rapu tasapainottamaan.
Itse olen oinas. - Vaaka81
Ihanimmat horoskooppi merkit (tällä hetkellä):
Leijona
Skorpioni
Kalat
Härkä
Neitsyt
Jousimies
(Huom! Eivät ole paremmuusjärjestyksessä) - Jonna
Rakkaimmistani löytyy seuraavien merkkien edustajia: kauris, rapu, oinas, skorpioni ja jousimies.
Työpiirissä tunnun tulevan toimeen parhaiten oman merkkini edustajien kanssa eli kauriiden ja vastakkaisen sukupuolen kyseessä ollessa vedän puoleeni skorpioneja. :) - Vanilla~
Eiköhän se ole Kaksonen!:)
- maarapu
Härkä, kala ja rapu vievät koko sydämeni. Tulen näiden merkkien omaavien ihmisten kanssa hyvin toimeen,,,synkkaa!
- Oinatar
Ihanimmat ja rakkaimmat ovat vaaka ja rapu. Myös skorpioni kuuluu ihanimpiin =) Itse olen oinas.
- muikkunen
vesimies-tyttö on ehdottomasti ja jousimies-tyttö. kumpikin ihanan vapaita mieleltään...omalla tavallaan =)
minä olen kalat-tyttö ja oma kalat- mies on tietenkin läheisin miehistä.
- vaaka
poikaystäväni neitsyt, läheisin naispuolinen ystäväni kaksonen,
rapu, vesimies, toinen vaaka, leijona ja oinas.
läheisimmät ja rakkaimmat :) - AdA
Ihanin on kauris.
Koukussa ja tiukasti (25 vuotta) tuohon hiljaiseen jä vähäpuheiseen komistukseen. - ...
On ehdottomasti Härkä!
- huuru
Ihanimmat ja rakkaimmat ovat eniten Skorpiooni(mieheni) ja Leijona (poikamme).
Niistä en luovu !!
Itse olen Härkänainen =))) - petunia
Ihanimpia ovat Oinas,Rapu,Vaaka,Skorpioni,Vesimies ja oma kultani kalat;) Itse olen rapuN..
- skorppari
Ihanin skooppi on ehdottomasti maailman paras ystäväni oinas=)...Kiitos että olet olemassa olet ihana=)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi383672Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal283232- 692878
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912720- 351748
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no811699- 221518
- 281507
- 281478
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231474