mitä on lätkä?

diipadaa

olen polttanut hasista parin vuoden välillä harvoin ja epäsäännöllisesti. mulle se on aina aiheuttanu rennon olon ja hyvän mielen. pari viikkoa sitten mulle tarjottiin savuja ja tottakai poltin ku ilmaseks sain. en ole oikein perehtyny senkummemmin näihin juttuihin, joten ajattelin tämän lätkäksi kutsutun aineen olevan vain joku uusi nimitys samalle aineelle. mutta vaikutukset olivat paljon voimakkaammat.olo oli aivan hervoton, en pystynyt liikuttamaan jäseniäni, välillä nauroin aivan hillittömästi ja olin aivan omissa maailmoissani. siispä mitä tämä aine, lätkä, oikeastaan on?

7

6972

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 123

Hasista. Sinun tapauksessasi taisit vain polttaa liikaa tai "lätkä" oli vahvempaa/parempaa kuin aiemmin.

• amelouk atsum

En väitä,että sinun kuuluisi tuntea ns.slanginimityksiä hasiksesta, mutta älä ota mitään jos et tiedä mitä se on ja miten se vaikuttaa ja jos et ole varma miten joku vaikuttaa aloita pienemmillä määrillä.Tutustu.
      Ymmärrän tapauksesi jos olen oikeassa siinä että tiesit ottavasi hasista etkä olisi arvannut mikä olo siitä tällä kertaa tulee.Olen samaa mieltä siitä että taisit vain poltella sitä enemmän kuin aiemmin tai se oli helvetin hyvää.By the way, kukka on parempaa kuin lätkä,of course, .Lätkä on perseestä.

• diipadaa

joo, huomasin että kukka on parempaa.. mutta kuulin tosa kaverilta, että lätkään ois sekotettu noin neljääkymmentä eri lääkeainetta ja amfetamiini ja ties mitä muuta. tiedätkö onko totta?

• minä vaan..
        diipadaa kirjoitti:

joo, huomasin että kukka on parempaa.. mutta kuulin tosa kaverilta, että lätkään ois sekotettu noin neljääkymmentä eri lääkeainetta ja amfetamiini ja ties mitä muuta. tiedätkö onko totta?

huhhuh.. otappas ja googleta hakusanalla kannabis ja lue tietoa ja perehdy.
        lätkä on siitä juuri samasta kasvista mistä kukkakin. se on vain tehty hasisöljystä. ja öljyyn luonnollisesti täytyy sekoittaa aineita että siitä tulee kovaa. ei tietenkään mitään helvetin piriä ja pillereitä, niille on kyllä oikeaakin käyttöä, vaan kaikki aasin paskasta muihin sidosaineisiin. järkytyitkö nyt?!

• diipadaa
        minä vaan.. kirjoitti:

lätkä on siitä juuri samasta kasvista mistä kukkakin. se on vain tehty hasisöljystä. ja öljyyn luonnollisesti täytyy sekoittaa aineita että siitä tulee kovaa. ei tietenkään mitään helvetin piriä ja pillereitä, niille on kyllä oikeaakin käyttöä, vaan kaikki aasin paskasta muihin sidosaineisiin. järkytyitkö nyt?!

en järkyttyny. kiitoksia vaan.

• dent
        minä vaan.. kirjoitti:

suomalainen PL eli peruslätkä voi sisältää lähestulkoon mitä tahansa.

mm. lääkeopiaatteja, kumia, muovia, ulosteita, periaatteessa mitä vaan millä "vaikutusta" saa halvemmalla ja millä voi ko. ainetta jatkaa.

itse miellän katulätkän ihan myrkyksi.

• lätkää

Hyvä lätkä on aina pääosin kumia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      37
      3655
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      27
      3209
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      65
      2845
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      81
      2658
    5. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      1728
    6. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      80
      1670
    7. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      28
      1497
    8. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      15
      1465
    9. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      1454
    10. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      28
      1438
    Aihe