Olen lukion kakkosella ja pari ekaa viikkoa tässä opiskelin urakalla, mutta viikko sitten tapahtui jotakin...
Jo pelkästään kotitehtävien näkeminen saa minut haukottelemaan, joillakin tunneilla kuuntelu tökkii ja matematiikassa tipahdin kärryiltä (Ei, siinä, en minä sitä ainetta ole ennenkään ymmärtänyt)
Mistä minä saan kadonneen motivaationi takaisin? Mitään neuvoja? Millä jaksaisin taas opiskella?
miten saan opiskelumotivaationi takaisin???
4
317
Vastaukset
- lukiossa2
Ei opiskelu itsestään onnistu. Se on vaan otettava itteensä niskasta kiinni ja taottava rauta sillon kun se on kuumaa vaikka hampaat irvessä. Eikait tässä muu auta.
- kyllä kyllä
tosin oon kolmannella ja kirjotan nyt syksyllä enkun enkä saa millään luettuu vaikka tiiän et ois iha hyvä jos kuvittelen pääseväni joskus poiskin täältä... Ei vaan jotenki yhtään jaksa keskittyy oikeestaa missään aineessa...
- Lääkäri
Just just. Että motivaatio-ongelma jos on viikon ajan tuntunut koulu tylsältä?! Samalla logiikalla kärsit unettomuudesta jos et nukahda ensimmäisen kolmen sekunnin kuluessa mennessäsi sänkyyn.
DIAGNOOSI: pitkäkestoinen maanisdepressiivinen alakuloisuus ja siitä johtuva yleinen haluttomuus.
HOITO: Ryhmäterapiaa 2x viikossa, Cipramilia 1 tabletti päivässä ja kerran viikossa motivaatiolihaksen fysioterapiaa.- Joan
Jos nyt jo tökkii niin ei se siitä parane. Olen NIIIn helpottunut että en joudu olemaan enää lukiossa.Oli elämäni kauhrimmat vuodet ja turhauttavimmat. Lopeta tai mene muuhun oppilaitokseen.Ellet tähtää yliopistoon.Sitten vaan kärsit ja tehokkaasti opiskelet että kirjoitat mahdollisimman nopeasti ja pääset ikuisiksi ajoiksi pois koko lukiosta.It's Your choice ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2762530Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."772433SDP pelastaa uppoavan Suomen
2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis201639- 1201598
Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis531518Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj651397- 1341376
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711250Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.821059Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli741049