Lumiat ja Nokia Suite

ei kiitos pilvelle

Ilmeisesti edelleenkään Lumiat ja Nokia Suite eivät ole yhteensopivia.

Mikäli Nokia & MS tarjoavat pilven yhdeksi vaihtoehdoksi, niin se on ok, mutta mikäli "pilvenkäyttöön" pakotetaan, niin sitten se jo onkin toinen asia.

Nokian tukisivuston foorumillakin muutamat kommentoivat erityisen tyytymättöminä ja turhautuneina tuota politiikkaa vastaan ja uhkasivat luopua Lumioistaan kokonaan.

Itsekään en suostu kierrättämään yksityisyyttäni MS:n pilven kautta. MS:llä ei ole siihen mitään asiaa ja oikeutta.

Mikäli tilanne ei muutu jatkossa, niin muutoin mainiot Lumia-puhelimet jäänevät itseltäni kokonaan hankkimatta. Harmi.

7

69

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • ei kiitos pilvelle

        Nokian en-tukifoorumilla (ja muillakin) oli puhetta Nokian uudemmastakin Suite-versiosta 3.8 jossa Lumiat eivät toimi Symbianien tapaan, vaan tarvitsevat pilven avukseen.


    • hjfghhgg

      Mitä ominaisuutta kaipaat Suitesta?

      • ei kiitos pilvelle

        Kaikkea mikä toimiin kuten Symbian & Suite yhdistelmä, synkronointi, turvakopio, tiedonsiirto puheli PC ja naviohjelman sekä karttojen lataus.

        Nähdäkseni avauksessa selkeästi mainitsin mikä Suite & Lumia yhdistelmässä mättää. MS:n pilveen pakottaminen.

        Esimerkiksi alla olevaan ei Suite & Symbianilla tarvita MS:n pilveä.

        *Nokia Suite tukee kontaktien, kalenterimerkintöjen ja valokuvien lataamista Microsoft SkyDriveen.

        *Siirrä ensin kontaktit, kalenterimerkinnät ja valokuvat Microsoft SkyDriveen, lataa sitten kontaktit, kalenterimerkinnät ja valokuvat uuteen Nokia Lumia -puhelimeesi.

        - http://www.wpuhelin.com/nokia-suite-paivittyi-versioon-v3-6-36-0-tuki-lumia-puhelimille/


      • L620
        ei kiitos pilvelle kirjoitti:

        Kaikkea mikä toimiin kuten Symbian & Suite yhdistelmä, synkronointi, turvakopio, tiedonsiirto puheli PC ja naviohjelman sekä karttojen lataus.

        Nähdäkseni avauksessa selkeästi mainitsin mikä Suite & Lumia yhdistelmässä mättää. MS:n pilveen pakottaminen.

        Esimerkiksi alla olevaan ei Suite & Symbianilla tarvita MS:n pilveä.

        *Nokia Suite tukee kontaktien, kalenterimerkintöjen ja valokuvien lataamista Microsoft SkyDriveen.

        *Siirrä ensin kontaktit, kalenterimerkinnät ja valokuvat Microsoft SkyDriveen, lataa sitten kontaktit, kalenterimerkinnät ja valokuvat uuteen Nokia Lumia -puhelimeesi.

        - http://www.wpuhelin.com/nokia-suite-paivittyi-versioon-v3-6-36-0-tuki-lumia-puhelimille/

        No jos synkronointia välttämättä tarvii, niin sitten.

        Itse en ole Skydriveä käyttänyt muuhun kuin yhteystietojen tuontiin, kun vanha ja uusi puhelin eivät keskustelleet keskenään. Tiedostot siirtyy piuhaa pitkin ilman mitään ohjelmia, ja kartatkin latautuu wlanin kautta ihan kohtuullisessa ajassa.


    • Jos itse omistaisin Lumia puhelimen niin kaipaisin että Nokia navigointiohjelmaan voisi ladata kartat ja ääniopasteet tietokoneelta niin kuin Symbian aikaan Nokia Suitella.

    • kiire nettiin

      Missä sinäkin niitä karttoja tarvitset ?
      Jääkaapille ja vessaan osaat varmasti suunnistaa silmät sidottuina,
      sitten taas kiireellä nettiin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      263
      593
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      466
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe