Ilmeisesti edelleenkään Lumiat ja Nokia Suite eivät ole yhteensopivia.
Mikäli Nokia & MS tarjoavat pilven yhdeksi vaihtoehdoksi, niin se on ok, mutta mikäli "pilvenkäyttöön" pakotetaan, niin sitten se jo onkin toinen asia.
Nokian tukisivuston foorumillakin muutamat kommentoivat erityisen tyytymättöminä ja turhautuneina tuota politiikkaa vastaan ja uhkasivat luopua Lumioistaan kokonaan.
Itsekään en suostu kierrättämään yksityisyyttäni MS:n pilven kautta. MS:llä ei ole siihen mitään asiaa ja oikeutta.
Mikäli tilanne ei muutu jatkossa, niin muutoin mainiot Lumia-puhelimet jäänevät itseltäni kokonaan hankkimatta. Harmi.
Lumiat ja Nokia Suite
7
69
Vastaukset
Nokia Suiten versiossa 3.6 pitäisi kuulumma olla Lumia tuki: http://www.wpuhelin.com/nokia-suite-paivittyi-versioon-v3-6-36-0-tuki-lumia-puhelimille/
- ei kiitos pilvelle
Nokian en-tukifoorumilla (ja muillakin) oli puhetta Nokian uudemmastakin Suite-versiosta 3.8 jossa Lumiat eivät toimi Symbianien tapaan, vaan tarvitsevat pilven avukseen.
- hjfghhgg
Mitä ominaisuutta kaipaat Suitesta?
- ei kiitos pilvelle
Kaikkea mikä toimiin kuten Symbian & Suite yhdistelmä, synkronointi, turvakopio, tiedonsiirto puheli PC ja naviohjelman sekä karttojen lataus.
Nähdäkseni avauksessa selkeästi mainitsin mikä Suite & Lumia yhdistelmässä mättää. MS:n pilveen pakottaminen.
Esimerkiksi alla olevaan ei Suite & Symbianilla tarvita MS:n pilveä.
*Nokia Suite tukee kontaktien, kalenterimerkintöjen ja valokuvien lataamista Microsoft SkyDriveen.
*Siirrä ensin kontaktit, kalenterimerkinnät ja valokuvat Microsoft SkyDriveen, lataa sitten kontaktit, kalenterimerkinnät ja valokuvat uuteen Nokia Lumia -puhelimeesi.
- http://www.wpuhelin.com/nokia-suite-paivittyi-versioon-v3-6-36-0-tuki-lumia-puhelimille/ - L620
ei kiitos pilvelle kirjoitti:
Kaikkea mikä toimiin kuten Symbian & Suite yhdistelmä, synkronointi, turvakopio, tiedonsiirto puheli PC ja naviohjelman sekä karttojen lataus.
Nähdäkseni avauksessa selkeästi mainitsin mikä Suite & Lumia yhdistelmässä mättää. MS:n pilveen pakottaminen.
Esimerkiksi alla olevaan ei Suite & Symbianilla tarvita MS:n pilveä.
*Nokia Suite tukee kontaktien, kalenterimerkintöjen ja valokuvien lataamista Microsoft SkyDriveen.
*Siirrä ensin kontaktit, kalenterimerkinnät ja valokuvat Microsoft SkyDriveen, lataa sitten kontaktit, kalenterimerkinnät ja valokuvat uuteen Nokia Lumia -puhelimeesi.
- http://www.wpuhelin.com/nokia-suite-paivittyi-versioon-v3-6-36-0-tuki-lumia-puhelimille/No jos synkronointia välttämättä tarvii, niin sitten.
Itse en ole Skydriveä käyttänyt muuhun kuin yhteystietojen tuontiin, kun vanha ja uusi puhelin eivät keskustelleet keskenään. Tiedostot siirtyy piuhaa pitkin ilman mitään ohjelmia, ja kartatkin latautuu wlanin kautta ihan kohtuullisessa ajassa.
Jos itse omistaisin Lumia puhelimen niin kaipaisin että Nokia navigointiohjelmaan voisi ladata kartat ja ääniopasteet tietokoneelta niin kuin Symbian aikaan Nokia Suitella.
- kiire nettiin
Missä sinäkin niitä karttoja tarvitset ?
Jääkaapille ja vessaan osaat varmasti suunnistaa silmät sidottuina,
sitten taas kiireellä nettiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101074
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat263593Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 93521
- 26502
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43466
- 47427