tyttölasten vessapaperin käyttö

itse sentään pyyhkiv

semmosten max 5v...

meilä tuppaa menemään 2-3 ruutua joka hiivatin pisukerta per tyttö 1 3 5v. yritetty opetttaa yhtä ruutua ja taittaa se kaksin kerroin. mutta ei paperia kuluuu. no joku nyt aukoo tietysti päätään että eikö ole varaa..mutta onko muita keinoja tähän kuin toistuva muistutus?

7

181

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei helv.

      No en minäkään pissalla käydessäni käytä vain yhtä ruutua, johan siitä tulee sormet läpi! Itse käytän myös 2 ruutua vessapaperia, joten turhasta nipotat. :D

      • Tyhjät hylsyt

        Minulla on tapana vetää rullasta semmoinen lähes metrinen pätkä ja taitella se monin kerroin. En voi käsittää, miksi pitäisi olla sormet pissassa. Kerro ihmeessä!

        Olen kyllä jokseenkin varma, että olet provo.


      • tiukumiina
        Tyhjät hylsyt kirjoitti:

        Minulla on tapana vetää rullasta semmoinen lähes metrinen pätkä ja taitella se monin kerroin. En voi käsittää, miksi pitäisi olla sormet pissassa. Kerro ihmeessä!

        Olen kyllä jokseenkin varma, että olet provo.

        Noin minäkin vedän kunnon pätkän ! Enpä olis uskonu, et tämmösestäki asiasta voi tulla ihmisille ongelmia. En kyllä ole koskaan edes seurannut kenenkään paperinkäyttöä. :)))


    • ihme juttu

      Päiväkodissa ovat kans ilmeisesti opettaneet tytölle, että yksi pala paperia riittää. Itse annan hänelle aina 3-4 palaa, ja aina hermostuu siitä... Mutta eihän vähempi mitenkään voi riittää pyyhkimiseen??

    • oletkos itse kokeill

      Pyyhitkö itse myös yhdellä ruudulla, jonka olet taittanut kaksinkerroin? Mikäli itse pystyt pyyhkimään yhtä pienellä paperilla ILMAN että sormesi ovat kusessa, niin voit vaatia sitä myös tyttäreltäsi. Muutoin voit vaatia tyttäresi pärjäämään sillä paperimäärällä, mitä itsekin käytät!

    • Neljän naisen koti

      Meillä tempastaan sellainen puolen metrin tai metrin pätkä, vaikka toki kädetkin aina pestään pissareissun jälkeen. Ei ole ainakaan vielä mennyt pytty paperista tukkoon, mutta jos talossa on vanhat putket, niin voi toki käydä.

      Vessapaperirulla kestää korkeintaan 2 päivää per tyttöjen vessa. Toisessa vessassa kuluu vähemmän paperia, koska se on miesväen käytössä, jotka pyyhkivät vähän suurpiirteisemmin (päätellen jarrujäljistä kalsareissa).

      • pillu18

        olette pervoja


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3889
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3328
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2769
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2154
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2101
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1977
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe