Vanlig matsoda alltså,vid bakning ,städning,halsbränningar och nu läste jag ett nytt tips som fungerar (åt mig åtminstone )Jag har lidit av kliande utslag på händerna och har använt alla möjliga salvor,mest kortison.Nu har jag blandat soda i vanlig oparfymerad grundkräm och strukit på,det fungerar.Mängden soda får man pröva sig fram med.
Soda är bra till mycket.
3
313
Vastaukset
Sodablästring är också en användning, har också blandat soda i vanligt byggnads silicon för att få en tjockare blandning som man kan forma med händerna, man kan tex använda till tryck eller gjutformar, glasfiber formar etc
- tant gredelin
Många "naturmedicier " fungerar bra.Min farmor använde groblad som bandage om man fick större sår som blev inflammerade.Grankåda användes också,nu görs det visst riktigt "officiellt "salva där kådan ingår.Kamferdroppar på en sockerbit användes som hjärtstyrkande kommer jag ihåg,och alunsten mot sår vid rakning.
- häxan hon rör om i .
tant gredelin kirjoitti:
Många "naturmedicier " fungerar bra.Min farmor använde groblad som bandage om man fick större sår som blev inflammerade.Grankåda användes också,nu görs det visst riktigt "officiellt "salva där kådan ingår.Kamferdroppar på en sockerbit användes som hjärtstyrkande kommer jag ihåg,och alunsten mot sår vid rakning.
Gamla huskurer är inte att förakta,fungerar ofta bra.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko212181Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi
Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy162153Huulitäytteet ja tekotisssit
Kylillä kulkiissa olen huomannut että tässäkin tuppukylässä on hameväki alkanut muokkaamaan ulkonäköään huulitäytteillä1561738Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen
"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-82231261Drone-epäily Uudellamaalla
Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html1241251Sait mut mies heikoksi
Yllätti tämä asia nyt kyllä. Olet ollut mielessä koko ajan. Ei riitä pelkkä kevät nyt syyksi. Veit jalat alta. Pannaan m861124Vauvat syntyvöät vihan lapsina?
Kyllä on pimeä oppi, ja olen ollut täydessä pimeydessä opillisesti, että pienet lapset syntyisivät paholaisen lapsina. O661055Stefan Therman. Vakava syyte ja vankila uhkaa.
Nyt ei taida mies selvitä enää selityksillä.98914Unelma tilanne
Miten haluaisit, että tilanteenne etenisi tai miten toivoisit hänen lähestyvän sinua? Vai toimitko mielummin itse, jos j70852- 80843